Tmp 06.01.2005 15:13:19 | |
---|
Eli bändimme kitaristin kanavanvaihtaja marshall vahvistimeen on mennyt rikki. Kyseinen pedaali vaihtaa särön päälle/pois ja sitten kai jonkun efektin(merkinnät vasen nappi: Channel ja oikea nappi: DFX). Vahvistimena toimii joku uudempi Valvstate. Johto on siis nyt tullut plugista irti. Jos aukaisee plugin niin siellä on kolme eripituista tappia josta näkee että sinne ne johdot on juotettu. Keskellä on kaksi (lyhyin ja vähän pidempi), ja sivulla on sitten semmonen vähän paksumpi "laatta", joka kai myös pitää johdon paikoillaan. Ylempi osa on puolikas "tunneli". Löytyy kolme johtoa. Sininen, punainen ja keltainen. Kysymys kuuluu: Mikä johto kolvataan mihinkin? En löytänyt netista mitään tietoa. Olisin todella kiitollisen avusta! "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
Avaa toinen pää ja kato sieltä.... jos mahdollista. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Tmp 06.01.2005 21:03:22 | |
---|
Avaa toinen pää ja kato sieltä.... jos mahdollista. No toinen pää on sen pedaalin sisällä eli se ei ole plugi. Pitänee käydää kaupassa ja kysyä jos he voisivat näyttää mikälainen ehjä plugi on. "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
Kimmo72 07.01.2005 03:27:49 | |
---|
No toinen pää on sen pedaalin sisällä eli se ei ole plugi. Pitänee käydää kaupassa ja kysyä jos he voisivat näyttää mikälainen ehjä plugi on. Ainiin joo semmonen. Joo ehkäpä ne näyttää miten ne on. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Majesty 07.01.2005 04:06:08 (muokattu 07.01.2005 04:08:33) | |
---|
Tulin tänne kattoon, että kuka on solvannut teidän bändin kitaristin kanavanvaihtajaa, mutta kyse olikin kolvauksesta. Mitä tuli musaliikkees aikoinaan kolvailtua noita piuhoja, tarkasti en valitettavasti muista, mutta melko selvää on että se keltanen on maadotusjohto. Eli sininen ja punanen tappeihin/"puolitunneleihiin" ja keltanen siihen laattaan. Mut mun ei saisi kyllä kirjotella tänne tähän aikaan, eli toisin sanoen voin puhua täyttä paskaa. Haluan nukkumaan. Tarkista nyt vielä. - 20.8.1966 - 8.12.2004 - |
Tmp 07.01.2005 17:47:02 | |
---|
Mitä tuli musaliikkees aikoinaan kolvailtua noita piuhoja, tarkasti en valitettavasti muista, mutta melko selvää on että se keltanen on maadotusjohto. Kyllä. Keltainen on maa. Lyhyempi tappi on punainen ja pidempi sininen. Ajattelin vain laittaa jos joku muu olisi kiinnostunut. "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |