Aihe: Mitä kauhuelokuvaa katsoessasi pelkäsit eniten?
1 2 3 4 5 6 7
allmighty
05.01.2005 17:53:49
Ringu on The Ringin japanilais- ja alkuperäisversio.

Itse olen pelännyt eniten joko The Ringin tai 28 päivää myöhemmin:n kanssa.

Kumpi on parempi the ring vai ringu?
ozz3
05.01.2005 17:59:22

Mielestäni Ringu
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou -Vasara Hajotkaa
zernobyl
05.01.2005 18:27:56

Ju-on The Grudge oli kyllä ylivoimasesti karmein leffa mitä oon koskaan nähny. Pelotti ihan oikeesti.

Katsoin sen vähän aikaa sitten yöllä yksin. Nauroin melkein kokoajan. Ei helvetti miten surkea leffa. :(

Hmm, ja se pahin kauhuleffakokemus on pienenä katsottu elokuva, jossa riivattu kaappikello ottaa jonku talon haltuun. Joo, kuulostaa naurettavalta, mutta oli oikeesti pelottava ihan pentuna.
It's just a Ride -Bill Hicks
slipkorn
05.01.2005 18:40:20

Ringua en ole nähnyt.
Plussat Pastilli?
Nimismies
05.01.2005 18:59:45
Ringiä katsoessani meinasin lopettaa kesken ja painajaisia näin vaikka kuinka kauan. Ringusta meinasi sitten tulla samanmoinen paskahalvaus, vaikka leffa olikin etukäteen tuttu. Ringun loppukohtaus on jotain sanoinkuvaamattoman puistattavaa.

Texas Chainsaw Massacren alku veti melkoisen ahdistuksen päälle, saman teki The Others. Tosin, TCM:n ahdistus vaihtui lopussa nauruksi mutta pirun hyvä leffa se on silti.

Muut eivät ole niin iskeneet. Kakarana en saanut katsoa juuri mitään kauhuja, joten sieltä kokemukset ovat vaisuja.
For those about to ballad - we salute you!
sivupersoona
05.01.2005 19:14:11 (muokattu 05.01.2005 19:22:13)
kun olin pieni, meillä jostain syystä vuokrattiin kauhuelokuvia joka päivä. Oon kattonu kymmenvuotiaasta läjäpäin elokuvia missä murhataan ihmisiä mitä mielikuvituksellisimmin keinoin, pelottavimpia oli ne missä tappaja oli nukke tai pieni lapsi. Iltaisin en uskaltanu ummistaa silmiäni ja aloin pelätä nukkumaan menoa jo puolelta päivin. Teki varmaan hyvää henkiselle kehitykselleni. No, ainakin nyt voi katsella mitä tahansa ilman vatsanväänteitä.

e:krrij.virh.
ai nii, nykyisistä ihan ok oli Kuudes Aisti mutta ei se nyt kauhean pelottava ole
KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta. -kaima
Guitarist in the Night
05.01.2005 19:56:56
The Ring. Argh.
Hevi on ihan hyvää.
allmighty
05.01.2005 20:00:23
The Ring. Argh.

Tuo täytyy itelläni kattoa, kun niin monet tuntuvat sitä säikkyvän.
Axelino
05.01.2005 22:00:16
The Ring. Argh.

Kertokaa nyt jookosta hei mikä siinä on pelottavaa! Kaveritkin sanoo vaan, että "noku se vaan on.." Mun mielestä se oli enemmän dekkari/trilleri kuin kauhuleffa. Kivasti ne tutki sen kakaran menneisyyttä, mutta ei se mua pelota. En tiä
kovimmat jätkät: He-Man, Nuuskamuikkunen, John J. Rambo
vincent
05.01.2005 22:28:34
blair witch project. ei muuten kovin pelottava, mutta loppuratkaisu nostaa vieläkin hiukset pystyyn...
hevi määrää... ...mutta ketä?
leka
05.01.2005 22:32:22
Minua Blair witchit ja Ringit lähinnä ärsytti ja nauratti. En mä osannut eläytyä tuommoiseen sontaan...

Pienenä pelkäsin kovasti katsoessani Veljeni Leijonamieltä.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
k1mm0
05.01.2005 22:47:58
Tuo The Ring tuntuu jakavan mielipiteet kahtia niihin, joita se pelottaa ja niihin, joita se naurattaa. Aika erikoista, että näitä "emmänyttiiäolihanseihanjännä"-mielipiteitä ei juuri näy. Minua The Ring kyllä pelotti, jotenkin oli niin ahdistava se tyttö siinä. En silti sano, että se mitenkään tavallista parempi elokuva olisi, juoni oli kyllä ihan oivaltava mutta jotain siitä uupui. Siitä on kyllä jo jonkin aikaa, kun tuon näin, että kovin jäävi en ole mitään sanomaan kun muistikuvat ko. leffasta ovat aika hatarat.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
jazzy
05.01.2005 22:58:24
Uudemmista leffoista jotenkin Bruce Williksen ja sen pikkuskidin tähdittämä "I see dead people" -leffa (mikä sen nimi olikaan?) tuntui aika jännältä.

The Sixth Sense - Kuudes aisti.

Tämä ei ehkä pelottanut, paitsi ehkä se yökohtaus, milloin näkee ne kuolleet sen pojan kimpussa. Hyvä leffa.
"This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood
ozz3
05.01.2005 22:59:26
The Ring on puistattava, en tiedä miten selittää, mutta niin se on. Siinä vaan on jotain maagista joka kaivaa ne epäilykset ja pelot mielen pimeimmistä syövereistä.

Niin, ja Blair Witch Project pelotti pienempänä kanssa, varsinkin kun serkku perkele kertoi sen olevan oikeasti tapahtunutta.

Katsokaa allekirjoituksesta päivittäin vaihtuva video.
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
bedlam
05.01.2005 23:36:40

Niin, ja Blair Witch Project pelotti pienempänä

Kuulostipa hullulta.
http://www.mikseri.net/kiasma
Mr. Mustard
06.01.2005 02:39:29
Eikö Alieneita ole kukaan maininnut? Ihme. Ekassa on painostava tunnelma.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
askomiko
06.01.2005 03:53:01
Elokuvateatterissa leffat toimii yllättäen miljoonasti paremmin. Miulla löi sydän aika nopiaan Salaisuus pinnan alla-lehvaa tuijotellessa. Mut telkusta ei o mikään oikeen vakuuttanut. Pienenä pelkäsin kyllä Gremlinsiä.. :)
- Oka -
06.01.2005 03:54:54
Penskana nähtynä Painajainen Elm Streetillä 1 kyllä pelotti niin perkulasti. Painajaisia tuli nähtyä monta kuukautta ja tulee joskus(harvoin) vieläkin. Nyt kun tuli töllöstä joskus n. vuosi takaperin niin uskalsin ekan kerran kattoa loppuun peittämättä silmiä kertaakaan. :D

Ja ringistä kyllä sanon että se oli melkoinen pettymys kun kaikki hehkutti sitä ihan karmeena leffana. Emmänyttiiäolihanseihanjännä mutta ei tuo nyt erikoisia kauhunväristyksiä aiheuttanut.
Homon mielestä nainti on poikaa.
allmighty
06.01.2005 04:42:33 (muokattu 06.01.2005 04:42:58)
Nyt kun tuli töllöstä joskus n. vuosi takaperin niin uskalsin ekan kerran kattoa loppuun peittämättä silmiä kertaakaan. :D

! allright!

Ja ringistä kyllä sanon että se oli melkoinen pettymys kun kaikki hehkutti sitä ihan karmeena leffana. Emmänyttiiäolihanseihanjännä mutta ei tuo nyt erikoisia kauhunväristyksiä aiheuttanut.

Jos Elm street 1 pelotti mutta ring ei, niin taidan jättä ton ringon kattomatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)