Jormaz 25.11.2004 22:53:59 | |
---|
onko. No ei se mikään maailman miehekkäin ilmestys ollut silloin kun julkisuuteen nousi. Sen jälkeen on rautaa pumpattu ja karvaa kasvatettu. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Spiralmind 26.11.2004 14:38:35 (muokattu 26.11.2004 14:40:11) | |
---|
Hääh... Mullakin on vaaleat (pitkät) hiukset. Nuorempana oli ihan vaaleat (niinku polfusilla noissa kuvissa). Nyt on iän myötä tummunut tollasiks vaaleanruskean tapaisiksi. En mä oo ikinä ajatellut että sillä ois jotain väliä miehekkyyden kannalta minkä väriset hiukset on. Jos mies on minkäkin verran maskuliininen tai femiininen niin se on, riippumatta hiustenväristä. Joo onhan se niin että etenkin nuorempana itse kutakin saatetaan luulla tytöksi jos on pitkä tukka... Tukan perusteella ne jotkut huononäköiset vanhukset sukupuolta taitaa katsoa. o_O Parrankasvatus viimeistään yleensä auttaa asiaan. ;) Heh, mites punaiset hiukset sitten? Muistan aikoinaan eräänä vappuna kun olin just värjännyt hiukset sellasiksi iloisen porkkananpunaisiksi vapun kunniaksi ja oltiin yleisellä ns. teinikännäyspaikalla jossa menin kuselle ja siinä vaiheessa siinä seisaaltaan kustessani jostain kauempaa kuului (känninen) huudahdus tyyliin "mitä! onks toi muka poika?". Mööhh.... Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
Tetsuo 26.11.2004 18:06:08 | |
---|
No ei se mikään maailman miehekkäin ilmestys ollut silloin kun julkisuuteen nousi. Sen jälkeen on rautaa pumpattu ja karvaa kasvatettu. mutta sillä on edelleen suhteellisen vaaleat hiukset ja se on aika äijämäinen niin onko sillä mitään väliä tässä asiassa oliko se äijämäinen ennen. Metal up your ass |
trih 27.11.2004 20:05:31 | |
---|
olen ajatellut leikata pois koska jotkut pitävät "tyttömäisenä", mitäs mieltä? Jos haluat vähemmän pil*ua niin leikkaa ihmeessä. Lyhyttukkaset on aina kateellisia pitkätukkien rohkeudelle. "Everybody knows that the dice are loaded" |
armadillo 27.11.2004 21:08:01 | |
---|
Heh, mites punaiset hiukset sitten? Muistan aikoinaan eräänä vappuna kun olin just värjännyt hiukset sellasiksi iloisen porkkananpunaisiksi vapun kunniaksi ja oltiin yleisellä ns. teinikännäyspaikalla jossa menin kuselle ja siinä vaiheessa siinä seisaaltaan kustessani jostain kauempaa kuului (känninen) huudahdus tyyliin "mitä! onks toi muka poika?". Mulla on justiinsa semmoset porkkananväriset hiukset ja on kyllä sen verran hieno väri etten todellakaan viitsi tukkaani värjätä. Joskus ala-asteellahan irvileuat haukkuivat porkkanapääksi, mutta ei se mua ikinä haitannut. Kateellisia taisivat olla. Nyt hiukset yltävät hartioille saakka, vielä kukaan ei ole erehtynyt luulemaan naiseksi, ainakaan mun tietääkseni. Ehkä sitten kun kasvavat lisää.. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Jormaz 28.11.2004 16:07:05 | |
---|
onko sillä mitään väliä tässä asiassa oliko se äijämäinen ennen. No eipä oo. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
ötzi 29.11.2004 22:20:21 | |
---|
minullakin on pitkät vaaleat hiukset ja joka päivä saa kuulla että ''leikkaa hiukses!'' mutta ei niitä kannata kuunnella. tai sitten iha vittuilessaan kasvatat hiuksia |
Chii 08.12.2004 19:04:35 | |
---|
Ei kannata leikata, ne on just hot. :3 Come as you are. |
le grand noir 16.12.2004 11:14:09 | |
---|
Oma väri hiuksissa on kaikista paras vaihtoehto. Itse en tosin pysy ajatuksessani, mutta silti.. Pitkät, vaaleat hiukset miehellä.. mikä vika siinä on? Ei minusta mikään ole vikana. CMX - Ei yksikään |
Woodoo 04.01.2005 11:35:43 | |
---|
Mä leikkasin yliolkapään olleet luonnokiharat, tai siis luonnon käkkyrät, miten vaan. Elämä helpottui 300%.. niitä sai koko ajan olla hoitamassa ja touhuamassa niiden kans. Luonnostaan mulla on aivan vaaleet... tosin värjäilen kyl niitä pitkinä oli tummanruskeat ja nykyään mustat, paitsi pirteitä oransseja raitoja (piti tulla blondeja:) Vaaleissa hiuksissa on kyllä se vika että näyttää helposti ihan luonnottoman kalpealta... Niin ku minä, ihan totaalinen alpiino... Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
att0r 04.01.2005 17:40:38 | |
---|
olen ajatellut leikata pois koska jotkut pitävät "tyttömäisenä", mitäs mieltä? leikkaa. ei sen takia että ne olisivat tyttömäiset vaan sen takia että ne on saatanan rumat :D |
*RocketQueen* 04.01.2005 17:45:01 | |
---|
ei sun kannata niitä poies leikata jos ite tykkäät. Eikäse ny oo mitenkää outoo jos jätkäl on pitkät blondit hiukset.(..tosin siin vaihees pitää hälytyskellojen alkaa soija joa alat tykittää niihin jotaan vaalenpunasii nalle-pinnei.) Mut muuten iha ok. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
JUMALAVITA, äkkiä lettisirkukseen! "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu..." |
slipkorn 06.01.2005 01:30:12 | |
---|
Älä nyt muita kuuntele, vaan pidä lettis jos siitä itse pidät. Niinpä niin. Näin minäkin toimin vaikka kaikki vittuilee. Vittuilen takaisin kasvattamalla. Jeah. |
...And Justice For All 06.01.2005 14:01:19 | |
---|
Ajatus olis värjätä hiukset vaaleeks ja kasvattaa pidemmäks.Tyylikästä Metallica: ...And Justice For All |
Surusilmä 06.01.2005 17:25:48 | |
---|
Hyvä valinta...mun mielestä ei pojilla kuulu olla pitkä tukka(asenteen opin isältäni(armeijamiehiä=)..)) |
BMF 29.03.2005 01:29:20 (muokattu 29.03.2005 01:29:44) | |
---|
Leikkaaminen=heikkoutta :D Ööh.. onko Jeff Hanneman tyttömäinen? ;D edit. katso omakuva! |
amistelia 02.04.2005 21:20:38 (muokattu 02.04.2005 21:24:35) | |
---|
elkää ny v*t*s*a kukaan alkako leikkaa,koska voin kokemuksen kovalla v*tutuksella sanoa et jos tosiaan tykkää omist hiuksist nii niitä ei prkl kannata mennä leikkelemää koska silloin sitä sitte alkaa v*tuttaa nii että peruukkia päähän suunnilteen!! Lloyd |
amistelia 02.04.2005 21:22:58 | |
---|
Lloyd |
gypsi 03.04.2005 09:37:01 | |
---|
|