Aihe: Ootteko työ kokeillu G&L:n beissejä?
1
Temetius
05.01.2005 14:46:07
Minkälaisia kokemuksia? Mitä malleja olet sormeillu?

www.glguitars.com
Karlsson
05.01.2005 14:50:20
Kerranko olin kaapunkila nii semmose näin paikaallise hanuriostispetsialistin ikkunasa. Nooh, oli kuitneki kiire ostoo maitova ko son nii hyvvää, ni jätin fälii. Seuraavala viikola ko toi mopo taas pelas, nii pärräyttin siitä ohi, jotta olis käyny sitte soittelemasa vähä vaihtobassoo silä, jos olis vaikka hyfä tatsi ja tollost. Nooh, soli menny. Peräniemelän poika son oli kuulemma ostanu. En enää lähetä sille pröystälijäle kyllä joulukortia.

Niin, olisko haku mitä?
Jesus built my hot dog!
Karva-Aarne
05.01.2005 16:31:20
Sam, ei toimi haku ei. Ilmeisesti armoitettu m.netin hakukone ei tunnista tuota &- merkkiä. Ei löytyny mitn pikaisen yrityksen perusteella.

Aiheesta löytyy jotain hakusanoilla el toro, l-2000 ja tribute

Itse olen pitänyt äl kakstonnisestani, joskin se aktiivietunen aiheutti aikanaan, ja toisinaan vieläkin, päänvaivaa. Pörisee. Mutta 'passiivisenakin' potkii ihan riittävästi. Hyviä pelejä ovat, ainakin jokainen käteen sattunut on miellyttänyt kovasti.
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
chief
05.01.2005 16:36:04
Itse olen pitänyt äl kakstonnisestani, joskin se aktiivietunen aiheutti aikanaan, ja toisinaan vieläkin, päänvaivaa. Pörisee. Mutta 'passiivisenakin' potkii ihan riittävästi. Hyviä pelejä ovat, ainakin jokainen käteen sattunut on miellyttänyt kovasti.

Joo. Ne mikit on tosi kuumat. Se on suunniteltu kai niin että kun siinä on bassoleikkuri niin niitä bassoja kantsii tosiaan leikata. Varsinkin mikit sarjassa. Muuten on aika tuhnu soundi.
Häh?
NYdoll
05.01.2005 16:53:30

En keksi mitään positiivista kyseisestä merkistä. Kolmea eri bassoa olen testaillut. Liian monimutkaisia minulle.
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
persta
05.01.2005 17:58:43
En keksi mitään positiivista kyseisestä merkistä. Kolmea eri bassoa olen testaillut. Liian monimutkaisia minulle.

L-1000 on ainakin mulle tarpeeks simppeli. Siinä on yks mikki ja kolmiasentoinen kytkin jossa:

1. Hyvä soundi
2. Hyvä, mutta vähän erilainen soundi
3. Perkeleesti bassoa

Sit siin on leikkurit volumelle, treblelle ja bassolle. Yleensä mulla on kaikki nupit kaakossa ja kytkin ykkösasennossa.

Joo siis olen kokeillut ja omistan tasan yhden G&L:n joten kokemukset vaan siitä. Hyvältä se tuntuu ja kuulostaa.
Possuhissi!!!
hollstro
05.01.2005 18:33:29

www.glguitars.com

Hyviä bassoja kaikki, ainakin ne vanhemmat USA:ssa valmistetut. Legacy-malleista ei ole kokemuksia. L 2000 ja L 1500 on mun mielestä ne parhaat. Rakenteeltaan, saundeiltaan ja soitettavuudeltaan ne ovat todella lähellä Music Manin bassoja. Ja ovathan ne saman kaverin kynästä peräisin. Pelkisetysti voi sanoa että kun Music Man meni taloudellisesti persiilleen ja Ernie Ball osti parhaat palat niin Leo Fender jatkoi G&L:llä siitä mihin Musarilla jäi.
onde
06.01.2005 01:26:09

www.glguitars.com

Moi!
Itelläni oli G&L:n Interceptor mikä oli vähän tollanen hevi hommiin suunniteltu.
Mikitys tais olla ihan toi perinteinen G&L:läinen eli kaks mikkiä aktiivi säädöillä jossa tarvittaessa saa kytkimellä molempien mikkien kelat sarjaan.
Säädöt oli tosi Hot eli potkua riitti niin ala ku yläpäähän.
Välillä tuntu että tarvis jotain limitteriä valvoon outputtia!
Sama tunne oli kun soitin yhden keikan aikanaan kaverin L-2000:lla, joka oli itse asiassa vielä parempi kuin omani!
Kyllä kokemukset G&L:stä on pelkästään positiivisia!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
elbowski
06.01.2005 10:43:35
Kerran olen sellaista telecasterin muotosta speissiä kokeillu hellaksessa. Soundi oli hyvä, nätti ulkomuoto, ja meillyttävän tuntuinen kädessä. Että kyllä oli hyvä, mutta ei sovi minun hintaluokkaani (1700€)
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Teme007
06.01.2005 14:19:47
Joskus kokeilin, en muista mitä mallia, hyvältähän se tuntu.

Mutta mua toi lavan muotoilu häirittee niin rankasti ettei pysty...
"Poks" sano Tshernobyl
gallo
06.01.2005 14:35:51

Multa löytyy viiskielinen L-5000 (vm -87) vaahteraotelaudalla ja sunburst-värityksellä. Näitä on kai valmistettu vain 500. Hankin sen viime kesänä ja melko tyytyväinen olen ollut. Se on jämäkästi rakennettu, soi hyvin ja yksikelainen mikki on äänekäs, leikkaavat treblet ja muhkeat bassot korostuu. Heikko puoli on kauttaalataan lakattu kaula, tuntuu omassa kädessä vähän kömpelöltä. Lisäksi oikean käden peukaloa ei saa oikein mihinkään kun soittaa sormilla..

G&L:n tributet on myös ihan päteviä pelejä, viiskielisissä se B-kieli on vaan vähän vaatimaton..
muf.
faffbey
07.01.2005 09:28:28

Itsellä G&L ElToro vuodelta -86. Loistava basso puiltaan ja rakenteeltaan, hyvin Fender-mäinen. Elektroniikka onkin sitten toinen juttu...ElTorossa on minihumbuckerit jotka ovat passiivisenakin järjettömän tehokkaat. Eli loistava vehje kevytkätiselle basistille joka hakee rankkaa soundia mutta kovakätiselle tulee rankkuutta liikaakin. Siksipä vaihtaisin omani kernaasti USA Fenderiin. Toisessa threadissa oli puhetta siitä että nyt liikkuu paljon Ampeg V4 nuppeja, sellaiseenkin vaihtaisin.
chief
07.01.2005 12:17:35
Eli loistava vehje kevytkätiselle basistille joka hakee rankkaa soundia mutta kovakätiselle tulee rankkuutta liikaakin.

Ootko koittanu vääntää sen bassoleikkurin ihan tappiin? Se laskee sitä signaalitasoa aika paljon.
Häh?
Uzo
07.01.2005 12:34:57
Mulla on itselläni ollut pari kuukautta Tribute L-2500 ja todella tyytyväinen olen. Soundit ovat todella monipuoliset ja soittotatsi on huippuluokkaa.
Temetius
08.01.2005 14:36:55 (muokattu 08.01.2005 14:38:53)
Kun sain mopon korjattua, polkaisin Seinäjoen topsoundiin...

=> hyvä ja asiallinen palvelu ja mukaan lähti hyvä ja asiallinen beissi =>L-2000

Koklainin rinnan musarin stingrayn kanssa ja järeämpi voitti. Huomasi heti kun peukulla rämpäytti fat-e:tä, että tässä se nyt on. Släpyttelyyn soundit on mahtavat ja tykittäminenkin onnistuu jos sellaiseen roskaan haluaa sortua.

Ja tietty mukavvee esitellä naapurille syyskorjuun aikoon että nyt miulon käsintehty
chief
15.01.2005 01:01:17
Tuolta löytyy näprättävää jos G&L:n bassot kiinnostaa.

http://www.jic.nl/GL2004/TriSonic/TriSonic.htm
Häh?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)