Chii 04.01.2005 14:40:33 | |
---|
Kuolemanpeli. Se pelotti. Tuli omat kokemukset mieleen ja se että mullekin olisi voinut käydä noin jos.. Huih. En halua ajatella. Come as you are. |
Henko 04.01.2005 14:52:11 | |
---|
Carpenterin Thing oli kersana aika paha. Ainakin semmosista mitä ei vielä mainittu. Oli niin vainoharhainen fiilis, kun ei tiennyt kuka on avaruusmötö. Tilutan hitaammin kuin varjoni. |
Muovinen 05.01.2005 01:29:48 | |
---|
28 Päivää Myöhemmin. Olin Norjassa, kello oli yksi yöllä kun leffa alko, olin valvonut kaksi päivää putkeen, istuin eturivissä ja saundsysteemit oli täysillä. Mulle tuli aikuisten oikiasti fyysisiä reaktioita leffasta - tärinää, yhtäaikaista palelua ja hikoilua....epätoivo oli suuri kunnes Suomi-poika tuli hävittäjällä ja pelasti saarivaltion survaivorit. Väsymys luultavasti sammutti kaikki päänsisäiset filtterit ja päästi pahan sisälle. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
miscage 05.01.2005 01:52:54 | |
---|
Psykon kun näin penskana, en nukkunut seuraavana yönä. Carrie jäi kesken. Siinä "pahimmat" - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
Moratoria 05.01.2005 01:59:15 | |
---|
Manaajan kun näin ekan kerran joskus ala-asteella oli aika järkytys. Taisin olla kolmannella luokalla. Kuvottavin/järkyttävin asia (ok ei ehkä ihan kauhua) minkä olen viimeksi nähnyt oli Hannibalissa siinä lopussa se aivokohtaus. Todella vastenmielinen. Samalla silti mielenkiintoinen. Näin sen tässä parisen kuukautta sitten. Vielä on uhrilampaat näkemättä. Menee tää järjestys vähän päinvastoin kun ensin näin punaisen lohikäärmeen ja sit hannibalin sit joskus tulevaisuudessa sen uhrifukinlampaat. |
Mechanizm 05.01.2005 09:41:41 | |
---|
Vielä on uhrilampaat näkemättä. Menee tää järjestys vähän päinvastoin kun ensin näin punaisen lohikäärmeen ja sit hannibalin sit joskus tulevaisuudessa sen uhrifukinlampaat. Muista katsoa vielä Manhunter. People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |
Henko 05.01.2005 11:43:24 | |
---|
28 Päivää Myöhemmin. Olin Norjassa, kello oli yksi yöllä kun leffa alko, olin valvonut kaksi päivää putkeen, istuin eturivissä ja saundsysteemit oli täysillä. Ite kävin kattomassa ton semmoseen aikaan, että kaupungilla oli vielä porukkaa, kun menin teatteriin, mutta pois lähtiessä oli tosi autiota. Spooky! Tilutan hitaammin kuin varjoni. |
Milkop 05.01.2005 12:02:16 (muokattu 05.01.2005 12:07:09) | |
---|
Hohto on jäänyt pennusta mieleen, nykyisin se ei ehkä pelota yhtä paljon, mutta yksi parhaista leffoista se on vieläkin. Lynchin Lost Highway hirvitti aika paljon, kun tuli viime kesänä se nähtyä. Päihteillä oli tosin tekemistä asian kanssa, mutta onhan se silti aika paha leffa. Cube? (Kuutio) pitäisi kanssa nähdä. Ichi The Killer taitaa olla kammottavin leffa, mitä tiedän. En tosin ole nähnyt kuin trailerin, mutta en taida koko leffaa haluta nähdäkään. Herkkä lapsi kun olen. Omalla vastuulla sitten. EDIT:Painajainen Elm Streetillä 1 on myös aika pelottava. Se koulukohtaus, jossa se (muistaakseni) tyttö on siellä muovipussin sisällä käytävässä, on jäänyt mieleen. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Krice 05.01.2005 12:38:40 | |
---|
En muista, että olisin koskaan pelännyt kauhuelokuvia katsoessa. Ehkä en osaa samaistua niihin tarpeeksi, vaan suhtaudun liian analyyttisesti. |
jazzy 05.01.2005 14:27:49 (muokattu 05.01.2005 14:28:18) | |
---|
EDIT:Painajainen Elm Streetillä 1 on myös aika pelottava. Se koulukohtaus, jossa se (muistaakseni) tyttö on siellä muovipussin sisällä käytävässä, on jäänyt mieleen. Mua tuo koko leffa vaan lähinnä naurattaa.. Minä en hirveästi edes katso kauhuleffoja, mutta katsoessani Signsia hytkähdin jopa kerran. Olen ihmettellyt, kun kaikki haukkuvat sitä "ihan lällynä"..Olinkohan jotenkin erikoisen yliherkässä tilassa silloin? Tiedä häntä. Edit:Haluaisin kuulla beaverin kommentin tähän aiheeseen... "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
Powa 05.01.2005 14:47:51 | |
---|
Manajaan leikkaamaton on varmaan pahin tähänmennessä, imo paljo parempi kun normi-versio. Omenan kohtalo on kara |
Milkop 05.01.2005 15:02:01 | |
---|
Mua tuo koko leffa vaan lähinnä naurattaa.. No, mä näin sen joskus about 10 vuotta sitten, joten voisi olla eri reaktiot nykyään. On se silti ihan hyvä leffa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
M1kk0 05.01.2005 15:03:36 | |
---|
Manajaan leikkaamaton on varmaan pahin tähänmennessä, imo paljo parempi kun normi-versio. en nähnyt tässä mitään pelottavaa. olihan se tyttö aika hurjan näkönen, mutta... 'o' |
AP 05.01.2005 15:06:51 | |
---|
Mua tuo koko leffa vaan lähinnä naurattaa.. . Samoin. Mutta voi jeesus, kun sitä puolisalaa 10-vuotiaina joskus 80-luvun puolivälin jälkeen katottiin jonkun isoveljeltä luvatta käyttöönotetulta videolta. Helvetti, että saattoi pelottaa... K100 #7 |
C 05.01.2005 15:25:19 | |
---|
Kakarana Pet Sematary (Uinu, uinu lemmikkini) ja ehkä Elm Street 1 tuntuivat aika karmeilta. Uudemmista leffoista jotenkin Bruce Williksen ja sen pikkuskidin tähdittämä "I see dead people" -leffa (mikä sen nimi olikaan?) tuntui aika jännältä. Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Uudemmista leffoista jotenkin Bruce Williksen ja sen pikkuskidin tähdittämä "I see dead people" -leffa (mikä sen nimi olikaan?) tuntui aika jännältä. Kuudes aisti. Itselleni suurimmat traumat tuli varmaan, kun ehkä 10-vuotiaana näin Candyman II:n (tai ainakin muistaakseni se oli tuo II). Ihan paskahan tuo oli kun uudemman kerran näki tässä pari vuotta sitten. Mutta pienempänä tuosta tuli painajaisia nähtyä monesti ja pimeässä pelättyä. Nykyään tulee The Ring ensimmäisenä mieleen, kun yritän jotain oikeasti pelottavaa elokuvaa miettiä. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Prowler 05.01.2005 16:17:12 | |
---|
Ju-on The Grudge oli kyllä ylivoimasesti karmein leffa mitä oon koskaan nähny. Pelotti ihan oikeesti. Walking through the city, looking oh so pretty,
I've just got to find my way. |
Axelino 05.01.2005 17:43:52 | |
---|
Täytyy sanoa että Shining kun näin sen joskus skidinä. Muuten, kertokaa joku mitä pelottavaa on elokuvassa The Ring? Mun mielestä se ei kyllä ollut millään tavalla pelottava. Siis ei mitenkään, tylsä enemmänkin kovimmat jätkät: He-Man, Nuuskamuikkunen, John J. Rambo |
allmighty 05.01.2005 17:50:27 | |
---|
Täytyy sanoa että Shining kun näin sen joskus skidinä. Muuten, kertokaa joku mitä pelottavaa on elokuvassa The Ring? Mun mielestä se ei kyllä ollut millään tavalla pelottava. Siis ei mitenkään, tylsä enemmänkin Itse en oo ees kattonu ringia vai ringua, onko ne samat elokuvat? |
slipkorn 05.01.2005 17:51:54 | |
---|
Itse en oo ees kattonu ringia vai ringua, onko ne samat elokuvat? Ringu on The Ringin japanilais- ja alkuperäisversio. Itse olen pelännyt eniten joko The Ringin tai 28 päivää myöhemmin:n kanssa. |