Aihe: säätajää Turun aluella ?
1
BSJPMH
04.01.2005 19:13:52 (muokattu 04.01.2005 19:17:05)
Löytyiskö Turun alueelta joku hyvä basson säätäjä?

EdiT: Otsikossa heti kirjoitusvirhe...
"Sen tuntee kun se ei lähe" -Idols tuomari- tsp.
Sir Attila
04.01.2005 20:55:24
Turkulaisista en tiedä mutta jos jaksaa ajaa muutaman kymmentä kilometriä Saloon, voin lämpimästi suositella Hannu "Vito" Laurista ja hänen Kitarataivas-nimistä putiikkiaan.

Vito on huolehtinut mun&bändikavereitteni kielisoittimien huolloista ja säädöistä niin etten oo itse edes yrittänyt enää aikoihin ruuvata mitään vaikka periaate onkin tiedossa.
sirdickyj
05.01.2005 12:15:29
Säätäjää Turusta? Meikä tuntee yhden Markin (eli Marky), siinä se vasta on säätäjä!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
vanttera
05.01.2005 14:17:15
Säätäjää Turusta? Meikä tuntee yhden Markin (eli Marky), siinä se vasta on säätäjä!

Hoho. On kyllä, ei tosin kovin hyvä.

Tuaaa, Nahkurinkadulla on Musitek, oikein pätevä kioski, toki ottaa korvauksen. Aika harvassa taitavat olla ilmaiseksi säätävät. Mäkin säädän, jos kuluista sovitaan, mutta laadusta en mee takuuseen.
Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle!
BSJPMH
06.01.2005 15:00:38
Joo, kyllä mäkin noita "säätäjiä" tunnen, mutta nyt etsittiin semmosta kaveria joka osaa oikeasti säätää basson loistavaan asentoon, ei siis kaveria joka luulee osaavansa. Vaan kaveria josta tiedetään että se osaa...
Teijo K.
06.01.2005 15:13:50

Joo, kyllä mäkin noita "säätäjiä" tunnen, mutta nyt etsittiin semmosta kaveria joka osaa oikeasti säätää basson loistavaan asentoon, ei siis kaveria joka luulee osaavansa. Vaan kaveria josta tiedetään että se osaa...

Tuossahan niitä tuli yllä jo pari. Jos takuun haluat, niin siitä joutuu myös maksamaan.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
BSJPMH
06.01.2005 15:24:57
Jep. Kiitän ja kumarran. Tottakai olen valmis maksamaankin, että näkis saako sitä pirua säädettyä paremmin kun mihin itse pystyy. Eli jo noin mielenkiinnostakin... Mutta tossahan noita paikkoja tosiaan jo tuli. kiitos.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)