benny 20.02.2003 20:06:08 | |
---|
Niin tuota kun yhdessä kitarassani on Tune-O-Matic ja se on vähän niin kuin bodyn suhteen kosahtanut, eli kierteet lähteneet menemään. Auttaiskohan tuohon kanssa tuommoinen hihnalukon tyylinen fiksaus jossa tunkisi rei'ät täyteen jotain tikkuja ja liimaa? Kelasin että jos alkais vähän itse häröämään kitaran kanssa joka on ollut käytössä 7 vuotta ja aika loppuun soitettu. Tallan ammattilaiskorjausrahat vois sitten sijoittaa nauhojen vaihtoon tms. shitfuck inc. |
Dumb 20.02.2003 20:09:37 | |
---|
Minä en kyllä alkaisi itse tuollaista korjailemaan vaan veisin suosiolla ammattimiehelle. |
kivi 20.02.2003 20:16:31 | |
---|
Eli onko tallan korkeuden säätöruuvien metalliholkit irronneet puusta, vai onko jostain muusta kyse? |
benny 20.02.2003 20:29:48 | |
---|
Eli onko tallan korkeuden säätöruuvien metalliholkit irronneet puusta, vai onko jostain muusta kyse? Ovat. liikkuvat miten lystää. |
Ovat. liikkuvat miten lystää. Minä pihinä kyllä korjaisin juuri tuolla puutikkuja-sahanpurua-liimaa -metodilla. Puutahan se vain on ja pääasia että se talla saadaan pysymään paikallaan.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
benny 20.02.2003 20:32:01 | |
---|
|