Demostudio 31.01.2003 20:31:49 | |
---|
|
JCM 31.01.2003 22:14:41 | |
---|
Ai ku mä tykkään tuosta organ soundista. Kivalta kuulostaa heti näin alkuun... Hyvä biisi, mutta ei oo sellaista tarttuvuutta mitä meikäläinen toivoisi. Livenä toimii pomminvarmasti. Teette te hyvää musaa, pakko myöntää! Hyvä pojat. Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
NORTON 03.02.2003 18:34:37 | |
---|
Ai ku mä tykkään tuosta organ soundista. Kivalta kuulostaa heti näin alkuun... Hyvä biisi, mutta ei oo sellaista tarttuvuutta mitä meikäläinen toivoisi. Livenä toimii pomminvarmasti. Teette te hyvää musaa, pakko myöntää! Hyvä pojat. Kiitos kiitos! Yritin tehä radiohitin, tommonen tuli =) |
ILMOITUS! Tämä biisi on tämän viikon ylex-demo kisassa mukana. Jos käytte äänestämässä sitä, niin olen kiitollinen. Tässä linkki: http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/sivu.50.shtml Rakkauteenne sulkeutuen: "Sodoman prinssi" Dan Norton |
sancho 06.03.2003 10:00:43 | |
---|
Kävin kuuntelemassa kriittisen kuulijan omaa tuotantoa, ja täytyy myöntää että komeaa kuultavaahan nämä on. Edes laulu ei töki! ;) |
NORTON 06.03.2003 11:26:54 | |
---|
Kävin kuuntelemassa kriittisen kuulijan omaa tuotantoa, ja täytyy myöntää että komeaa kuultavaahan nämä on. Edes laulu ei töki! ;) Nooh. Kyllähän meidän biiseissä tökkii vielä miljoona asiaa, mutta joku päivä vielä rokataan ja kunnolla! |
PomppoK 20.02.2004 11:44:09 | |
---|
Näitäkin löytyy, kun kaivelee demostudion pohjalta hieman. Mielenkiintoinen radiohitiksi. Aluksi koko biisi tuntui vain lipuvan läpi pään, mutta sittemmin tuli kuunneltua mieluusti repeatillakin. Tässä on tosin se pieni vika, että tarttuvuutta on turhankin paljon, eli tulee kuunneltua niin paljon ettei hetken päästä enää yksinkertaisesti jaksa. Onneksi on nuo vähemmän hitikkäätkin veisut. Sanoituksista ja tulkinnasta plussaa. Jostain syystä tuollainen koskettaa omalla tavallaan vaikka kieli olisi kuinka syvällä poskessa. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |