Pedroz 03.01.2005 19:23:36 | |
---|
Viime aikoina on AIC ollut kovassa kuuntelussa, ja tänään kannoin kotiin Cantrellin Degradation Tripin. Vähän koekuuntelin kaupassa, enkä hirveästi pitänyt efektoidusta laulusta, mutta ostin silti. Toivottavasti luvassa on paljaampaakin ilmaisua, sillä Jerryn ääni on ainakin Unpluggedilla aivan järkyttävän upea. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
käsi 04.01.2005 12:24:24 | |
---|
itse pidän catrellin äänestä, degeneration tripeillä se pääsee oikeuksiinsa, vaikkakin vähän käyttää efektejä siinä. vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
Pedroz 04.01.2005 19:16:04 | |
---|
Onko Jar of Flies/SAP -yhdistelmää julkaistu cd:llä? Missään en ole sitä milloinkaan nähnyt, enkä Alice in Chainsiakaan koskaan, kun olisi rahaa ollut mukana. Ne kaksi vielä puuttuvat, eli Facelift, Dirt, Unplugged ja Live löytyvät hyllystä. Pari vuotta olen bändistä ollut tietoinen, mutta vasta viime kesänä ja syksynä olen levyjä onnistunut hankkimaan. Kaikista mahdollisista biiseistä Unpluggedin Down in a Hole on ollut viime aikoina ylivoimaisesti kovimmassa kuuntelussa. Cantrell loistaa siinä. Muita suosikkibiisejä esim. Bleed the Freak, Man in the Box, Them Bones, Junkhead (erityisesti Live-versiot kaikista neljästä) ja Over Now unpluggedina. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
reino 04.01.2005 19:24:25 | |
---|
Onko Jar of Flies/SAP -yhdistelmää julkaistu cd:llä? Kyllä minä olen tuota nähnyt. Monessakin paikkaa, viimeksi taisi olla Jyväskylän Airon Musassa. w00t? |
el Bastardo 04.01.2005 19:30:49 | |
---|
Onko Jar of Flies/SAP -yhdistelmää julkaistu cd:llä? Missään en ole sitä milloinkaan nähnyt, enkä Alice in Chainsiakaan koskaan, kun olisi rahaa ollut mukana. On julkaistu yhdistelmänä. Jar of Fliesia näkyy usein myös yksittäisenä. Sapista ei ole tietoa. Ei kai tuo tupla-ep nyt niin kiven alla ole, kyllä löytyy jos etsii oikeista paikoista. Hintaa vain saattaa olla parisen kymppiä (mikä sinänsä ei ole paha näinkin loistavasta musiikista). CDONissa hintaa on 17.95 Jar of Flies/Sap -kokonaisuudella, pelkän kärpäspurnukan saa yhdeksään euroon. |
JM 04.01.2005 22:11:23 | |
---|
Onko Jar of Flies/SAP -yhdistelmää julkaistu cd:llä? Kuten moni on jo sanonut, on julkaistu ja mikä parasta kyseessä oleva painos on päätynyt minunkin levyhyllyyni. En pysty ehkä mitään muuta Tupla-CD:tä suosittelemaan yhtä lämpimästi, kuin Jar Of Flies/SAP:ia. Aivan mahtava kokonaisuus, todella taidokkaita stemmalauluja, hyviä melodioita, sopivan ahdistunut, mutta samalla rento ja hyväntuulinenkin meininki. Juuri tätä AIC:n levyä olen kuunnellut enemmän kuin mitään levyä, sen voin sanoa. Menipä nyt kehumiseksi. Mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen kokonaisuus. Suosittelen. "Perkele tää on yhtä saatanaa" |
HaloOfFlies 05.01.2005 00:01:30 | |
---|
On julkaistu yhdistelmänä. Jar of Fliesia näkyy usein myös yksittäisenä. Sapista ei ole tietoa. Ei kai tuo tupla-ep nyt niin kiven alla ole, kyllä löytyy jos etsii oikeista paikoista. Hintaa vain saattaa olla parisen kymppiä (mikä sinänsä ei ole paha näinkin loistavasta musiikista). CDONissa hintaa on 17.95 Jar of Flies/Sap -kokonaisuudella, pelkän kärpäspurnukan saa yhdeksään euroon. On Sap yksittäisenä. Ite olen nähnyt painoksen siitä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Supertramp 05.01.2005 12:23:05 (muokattu 05.01.2005 12:23:41) | |
---|
Jep, löytyy Jar of Flies ja SAP-EP erillisjulkaisuina. Löytyy nimittäin hyllystä. Lisäksi löytyy Facelift, Dirt, Alice in Chains (s/t), Unplugged. Live pitäisi vielä hommata. Mitäs noista kokoelmista pitäisi hommata, että pääsis mahdollisimman halvalla? Meinaan, että löytyykö jonkun levyn kaikki biisit muilta levyiltä. Tässä kokoelmat: Nothing Safe, The Best of the Box Music Bank Greatest Hits Onko muita? |
Exhausted 05.01.2005 12:28:04 | |
---|
Olenko muuten ainoa jonka mielestä AIC:n Unplugged ei ole hyvä? Bändi yrittää soittaa biisejä jotka eivät toimi akustisesti ja Layne on hirvittävän epävireinen ja muutenkin surkean kuuloinen ja näköinen. Onnistuu AIC toki paremmin kuin Pearl Jam joka lähti sillä asenteella että "kuin normaali keikka mutta soitetaan akustisilla baarijakkaran päällä", mutta esimerkiksi Nirvanan luomaan tunnelmaan ei läheskään päästä |
Huevos 05.01.2005 12:29:10 | |
---|
ei oikein enää nappaa. häiritsee se koko glam metal- aspekti siinä touhussa. |
madu 05.01.2005 12:34:57 (muokattu 05.01.2005 12:35:48) | |
---|
Mun mielestä AIC:n unplugged on hyvä vaikkei ei mikään mestariteos, mutta siinä on mun mielestä tosi syvä tunnelataus mukana vaikkei laulut ja soitot mene parhaalla mahdollisella tavalla. Kun tietää Laynen kunnon siihen aikaan niin voi vain ihmetellä miten mies on edes pystynyt homman noinkin hyvin hoitamaan ja huomaahan jo Jerryn huolestuneista katseista sen surun mitä se kokee katsoessaan riutuvaa bänditoveriaan. Kun näin tuon aikanaan MTV:llä tajusin heti ettei Layne kauan tätä maata tallaa. Tietysti Jar Of Fliesin ja SAPin jälkeen akustisilta biiseiltä osasi odottaa enemmän mutta pojat ei oo varmaan kauheasti ehtineet sovitella ja miettiä esitystä. Salakka - Alburnus Alburnus |
Dr. Muff 05.01.2005 12:43:05 | |
---|
Olenko muuten ainoa jonka mielestä AIC:n Unplugged ei ole hyvä? Bändi yrittää soittaa biisejä jotka eivät toimi akustisesti ja Layne on hirvittävän epävireinen ja muutenkin surkean kuuloinen ja näköinen. Onnistuu AIC toki paremmin kuin Pearl Jam joka lähti sillä asenteella että "kuin normaali keikka mutta soitetaan akustisilla baarijakkaran päällä", mutta esimerkiksi Nirvanan luomaan tunnelmaan ei läheskään päästä Onneks kumpikaan ei päässyt Nirvana-tunnelmaan. Se Nirvana on kuitenkin ehkä väsyneintä mitä oon koskaan nähnyt. Kyllä siitä jakso innostua joskus 10vuotta sitten muttei enää, ei millään. Pearl Jam on sitten esittänyt parhaan unpluggedin koskaan. AIC toimii cd:ltä muttei niin hyvin dvdltä kun joutuu katsomaan sitä riutuvaa Laneyta. mun 2 senttiä. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
madu 05.01.2005 12:46:40 (muokattu 05.01.2005 12:46:47) | |
---|
Offtopikkina Stone Temple Pilotsin unplugged on soitannollisesti aivan käsittämättömän mahtavaa kuunneltavaa. Siitä jos saisivat unpluggedlevyn vielä julkaistua muistoksi hienosta orkesterista... Deleon veljekset ja rumpali vetää niin hyvällä tatsilla ja tyylillä että harva pystyy. Salakka - Alburnus Alburnus |
scott weiland näyttää ihan leslie nielsenin muumioituneelle versiolle. |
miscage 05.01.2005 14:43:50 | |
---|
AIC:n Unplugged toimii mielestäni mainiosti, ainut raita mikä kuihtuu kasaan unplugged-käsittelyssä on Angry Chair. Would toimii yllättävän hyvin, ei toki aivan alkuperäisen voimalla. Laynen kunto on kyllä karua katseltavaa, mutta laulu taittuu mielestäni erinomaisesti. Jerry näyttää kyllä todella huolestuneelta koko keikan ajan. Ovatko muut huomanneet kohtaa jossa Layne "nykäisee" pahan näköisesti ja Jerry lähes pelästyy? Kohta oli muistaakseni Down In A Holen "I`ve eaten the sun so my mouth has been burned off the taste" Sekä dvd että cd ovat olleet kovassa kulutuksessa. Hyvä, mutta surullinen keikka. - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
miscage 05.01.2005 14:45:10 | |
---|
Offtopikkina Stone Temple Pilotsin unplugged on soitannollisesti aivan käsittämättömän mahtavaa kuunneltavaa. Siitä jos saisivat unpluggedlevyn vielä julkaistua muistoksi hienosta orkesterista... Deleon veljekset ja rumpali vetää niin hyvällä tatsilla ja tyylillä että harva pystyy. Löytyykö sulta toi keikka? Itse olen yrittänyt metsästää, mutten ole löytänyt. Thank You:lta olen Wicked Gardenin nähnyt, ja hyvältä vaikutti. - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
madu 05.01.2005 14:52:58 | |
---|
Löytyykö sulta toi keikka? Itse olen yrittänyt metsästää, mutten ole löytänyt. Thank You:lta olen Wicked Gardenin nähnyt, ja hyvältä vaikutti. VHS:llä taitaa olla mutta ei ihan kokonaan. Ja en ole koskaan nähnyt kokonaisena MTV:llä sen jälkeen kun joskus sen nauhoitin. Salakka - Alburnus Alburnus |
wellu 05.01.2005 14:54:08 | |
---|
Jerry näyttää kyllä todella huolestuneelta koko keikan ajan. Ovatko muut huomanneet kohtaa jossa Layne "nykäisee" pahan näköisesti ja Jerry lähes pelästyy? Kohta oli muistaakseni Down In A Holen "I`ve eaten the sun so my mouth has been burned off the taste" huomattu on, eikös tuon saman biisin aikana Jerry iske silmää jollekin bändiläiselle,ikäänkuin merkkinä että hyvin sujuu. Lyrics.Wasted time between solos. |
miscage 05.01.2005 16:09:32 | |
---|
huomattu on, eikös tuon saman biisin aikana Jerry iske silmää jollekin bändiläiselle,ikäänkuin merkkinä että hyvin sujuu. Juu, Jerryhän on sellainen keikan "tsemppari" isähahmo. Mielenkiinnolla kyllä odotan mitä Jerry vielä tulevaisuudessa tulee tekemään, kova muusikko hän on. - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
Pedroz 05.01.2005 17:38:53 | |
---|
Unplugged-dvd on kyllä pakkohankinta. Cd-versio on mielestäni aivan loistava. Joskus syksyllä näin sen Tunnelin Levyssä halvalla, mutta seuraavan kerran siellä ostoaikeissa käydessäni parin päivän päästä se oli keretty viedä. Pitäisi varmaan Äxään tilailla sitä joskus, kun hinta näyttää sielläkin olevan tosi halpa. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |