Aihe: 7-kielisen Floyd Rose (kullattu)
1 2
kimurantti1
04.01.2005 22:48:16
Tällainen olisi tarkoitus hankkia, mutta onko saatavilla muita kuin esim. tuota Warmothin versiota? Vai kuinka arvostettu merkki tuo Warmoth nyt sitten ylipäätään on?
Joka tapauksessa Kullattu Floikka 7-kieliselle kitaralle. Mutta pitäisi olla sellainen joka myös toimii aivan moitteettomasti (ts. jonkin yleisesti arvostetun valmistajan).
Originaalia floikkaa ei kai 7-kieliselle kullattuna saa, ainakin sen käsityksen sain lafkan sivuilta.

Kiitoksia jo etukäteen.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
Jucciz
04.01.2005 23:53:07
Floikka ja 7-kielisyys ovat kyllä kaksi asiaa, mitä itse viimeisenä haluaisin kitaraani. Joka tapauksessa, ole huoleti: Warmothin osat (ja kitarat) ovat laadukkaita.
Kassu
05.01.2005 00:16:14
Floikka ja 7-kielisyys ovat kyllä kaksi asiaa, mitä itse viimeisenä haluaisin kitaraani. Joka tapauksessa, ole huoleti: Warmothin osat (ja kitarat) ovat laadukkaita.

On kyllä aika saatanallinen yhdistelmä.
Jormaz
05.01.2005 00:18:23 (muokattu 05.01.2005 00:19:00)
http://www.floydrose.com/7string.html

L: Jaa, kävitkin varmaan kattoos.. Mutta jos tota saa kromina niin varmana saa kultasenakin.
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
kimurantti1
05.01.2005 00:20:19 (muokattu 05.01.2005 00:23:29)

Heh, jotenkin osasin arvata, että sun on päästävä sanomaan oma painava asiasi tänne jota viljelet aika ahkerasti...no, makusia sanoi Musti kun pallejaan nuoli=)

Warmothin osta ovat ladukkaita siis. Kaipaisin hieman perustelujakin, onko omakohtaista kokemusta? Kuinka arvostettu merkki tuo yleensä on?
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
Velli
05.01.2005 00:36:08
Warmothin osta ovat ladukkaita siis. Kaipaisin hieman perustelujakin, onko omakohtaista kokemusta? Kuinka arvostettu merkki tuo yleensä on?

En ole kuullut kenenkään koskaan kokeilleen huonoa warmothia. Itsellänikään ei sellaista ole vielä vastaan tullut.
Myynnissä mm. Ibanez S540ltd.
Tompsi
05.01.2005 09:15:04

Ihan näin mielenkiintoisena observaationa; Onko täällä foorumilla enää jäljellä mitään not-owned-by-Jucciz-tuotetta jota herra ei ole ehtinyt dissaamaan?
Jormaz
05.01.2005 09:16:55
Ihan näin mielenkiintoisena observaationa; Onko täällä foorumilla enää jäljellä mitään not-owned-by-Jucciz-tuotetta jota herra ei ole ehtinyt dissaamaan?

Ei.
Joees
05.01.2005 12:18:45

On, paljonkin.
Groooove is in heart!
kimurantti1
05.01.2005 14:28:44 (muokattu 05.01.2005 14:29:06)
On, paljonkin.

Kaikki mikä ei liity missän nimessä heviin...=)
Jucciz
05.01.2005 15:45:28

Kyllä niitä on. Asian tarkastelu vaatisi yhden threadin lisää. Vapaaehtoisia? Työsarkaa tulee riittämään. :)
PoLFus
05.01.2005 15:58:12

Kyllä niitä on. Asian tarkastelu vaatisi yhden threadin lisää. Vapaaehtoisia? Työsarkaa tulee riittämään. :)

Tällehän vois perustaa oman keskustelualueenkin ;)
"hippi mieheksi." - Mirrinsane
Jucciz
05.01.2005 16:06:11
Tällehän vois perustaa oman keskustelualueenkin ;)

Pah, oma foorumi ja domaini sille saman tien.
PoLFus
05.01.2005 16:08:09

Pah, oma foorumi ja domaini sille saman tien.

Mä alan jo suunnittelemaan jucciz-krääsää (paitoja, pehmoleluja ja pieniä näköispatsaita).
Jucciz
05.01.2005 16:14:31
pieniä näköispatsaita

Laita niille vähän paksumpi tukka kuin mitä mulla oikeasti on: antaa uskottavamman kuvan.

Sanokaa sit kun alkaa mennä off-topic.
Jormaz
05.01.2005 16:16:57
Sanokaa sit kun alkaa mennä off-topic.

Ok, jatketaan vielä hetki. T: Yli-Innokas Moderaattori
Tompsi
05.01.2005 16:47:05
Tällähän voisit rahastaa... 0700-numero johon soittamalla Jucciz sanoo mielipiteensä vehkeestä kuin vehkeestä.

"0700-PASKAA: Vahvistimet, kitarat, efektilaitteet, ruohonleikkurit, kynsisakset, tehosekoittimet. Hinnasta sovittaessa Jucciz heittää kuraryöpyn laitteen kuin laitteen niskaan. Älä missaa tätä tilaisuutta vaan soita heti!" :)
PoLFus
05.01.2005 17:02:57

Tällähän voisit rahastaa... 0700-numero johon soittamalla Jucciz sanoo mielipiteensä vehkeestä kuin vehkeestä.

"0700-PASKAA: Vahvistimet, kitarat, efektilaitteet, ruohonleikkurit, kynsisakset, tehosekoittimet. Hinnasta sovittaessa Jucciz heittää kuraryöpyn laitteen kuin laitteen niskaan. Älä missaa tätä tilaisuutta vaan soita heti!" :)

Juccizen pää-tv-chat olisi kanssa aika mahtava
kimurantti1
05.01.2005 17:12:09
Juccizen pää-tv-chat olisi kanssa aika mahtava

Voi saakelin jätkä, veit mun idean. Mun piti just postata toi tänne...

Mutta haluaisiko kukaan palata asiaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)