Ami 04.01.2005 17:28:21 | |
---|
Tapio Rautavaaran laulamana "Häävalssi" on mitä kaunein. Alkaa sanoilla:" Häävalssi soi ja kahden oomme maailmassa.." |
R.Syke 04.01.2005 18:50:15 | |
---|
Tapio Rautavaaran laulamana "Häävalssi" on mitä kaunein. Alkaa sanoilla:" Häävalssi soi ja kahden oomme maailmassa.." Alkaa: 'Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät ....' muus.huom. |
baron 04.01.2005 20:48:13 | |
---|
Alkaa: 'Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät ....' muus.huom. En viitsi googlettaa, mutta eiks' tää oo alunperin Konsta Jylhän kappale?? Mun mielestä hieno häävalssi, soitan mielelläni. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
half 04.01.2005 21:02:51 | |
---|
En viitsi googlettaa, mutta eiks' tää oo alunperin Konsta Jylhän kappale?? Mun mielestä hieno häävalssi, soitan mielelläni. Justiinsa juu ja jetsulleen Tuula Valkaman sanoitus. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Simplex 04.01.2005 21:22:31 | |
---|
En viitsi googlettaa, mutta eiks' tää oo alunperin Konsta Jylhän kappale?? Mun mielestä hieno häävalssi, soitan mielelläni. Kerrohan, Baron, kun kuitenkin tiedät, että mitä on "heilimöinti" nykysuomen sanoin. I might as well go back over yonder... |
baron 04.01.2005 21:30:26 | |
---|
Kerrohan, Baron, kun kuitenkin tiedät, että mitä on "heilimöinti" nykysuomen sanoin. Meillä itähelsingissä (terveisiä b g oldiesille) sanaa käytetään heinäkasvien, erikoisesti rukiin kukkimisesta. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
|
Simplex 04.01.2005 23:31:21 | |
---|
Jotain tuollaista arvelin. En asu maalla ja minun nurkillani ei pahemmin heilimöidä. I might as well go back over yonder... |
baron 04.01.2005 23:35:54 | |
---|
Jotain tuollaista arvelin. En asu maalla ja minun nurkillani ei pahemmin heilimöidä. Meillä Itä-Helsingissä (bg oliko oikein) on kaikkea muuta paitsi susia, niitä varten pitää ylittää susiraja, joka on jossain Vantaalla. Mä en voi mennä sinne keikalle, kun mä oon allerginen susille. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Simplex 05.01.2005 08:08:49 | |
---|
Meillä Itä-Helsingissä (bg oliko oikein) on kaikkea muuta paitsi susia, niitä varten pitää ylittää susiraja, joka on jossain Vantaalla. Mä en voi mennä sinne keikalle, kun mä oon allerginen susille. Mä taas olen hevoisille allerginen, joten ei keikalle hevonvituun. (se on kuulemma jossain Turun suunnalla). I might as well go back over yonder... |
R.Syke 05.01.2005 10:23:42 (muokattu 05.01.2005 10:59:29) | |
---|
Meillä Itä-Helsingissä (bg oliko oikein) on kaikkea muuta paitsi susia, niitä varten pitää ylittää susiraja, joka on jossain Vantaalla. Mä en voi mennä sinne keikalle, kun mä oon allerginen susille. -Kyllä. Nyt itähelsinkiläinenkin osasi kirjoittaa asuinalueensa nimen oikein. 'Häävalssi' lienee trad. ja sitä voi nimittää KJ:n ja pelimannien löytämäksi toiseksi parhaaksi valssiksi. Aikanaan Lapio Rautatavaran 'Häävalssi' keikkui listoilla 9 kuukautta, niin kuin tietysti hyvän häävalssin pitääkin. Oliko peräti kärjessä koko ajan? |
baron 05.01.2005 10:43:29 | |
---|
Tää "Häävalssihan" on mulle sikäli ongelma, että Ylen arkisto tuntee toistakymmentä samannimistä kappaletta ja puhelimitse tai sähköpostitse sen varmistaminen, että tilaajaa toivoo juuri trad-Jylhä-Rautavaara-Valkama kappaletta ei aina ole helppoa, kun tilaaja ei tiedä muuta kuin nimen ja itse en osaa sanoja enkä laulaa puhelimeen. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 05.01.2005 10:56:13 (muokattu 05.01.2005 10:57:24) | |
---|
Tää "Häävalssihan" on mulle sikäli ongelma, että Ylen arkisto tuntee toistakymmentä samannimistä kappaletta ja puhelimitse tai sähköpostitse sen varmistaminen, että tilaajaa toivoo juuri trad-Jylhä-Rautavaara-Valkama kappaletta ei aina ole helppoa, kun tilaaja ei tiedä muuta kuin nimen ja itse en osaa sanoja enkä laulaa puhelimeen. Teostiedot Häävalssi Säv: Friiti Ojala Sanat: Tuula Valkama Näyte 1. Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät. Saan vihdoinkin häävalssiin rakkaimman johtaa: nyt meillä on häät. Kuin tähti... Kokeile testata näillä. |
baron 05.01.2005 11:44:53 | |
---|
Teostiedot Häävalssi Säv: Friiti Ojala Sanat: Tuula Valkama Näyte 1. Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät. Saan vihdoinkin häävalssiin rakkaimman johtaa: nyt meillä on häät. Kuin tähti... Kokeile testata näillä. Kiitti. Tosin aina tilaaja ei tiedä sanojakaan ja haluaa instrumentaaliversion. Aina kuitenkin kyseessä on ollut juuri tämä Häävalssi. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |