Aryokal 03.01.2005 22:45:56 | |
---|
Goatseta se! Käytä sitä! Ota se! |
Zed 04.01.2005 01:33:52 | |
---|
Kyllä se Kitaranraiskaaja on/oli. "Ketä -sanaa käyttää väärin pelkästään pennut ja idiootit." -TXT |
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Jucciz 04.01.2005 04:22:32 | |
---|
En minä ainakaan? |
juici 30.04.2006 19:30:48 | |
---|
Kyllä se Kitaranraiskaaja on/oli. Huom! Olet kirjoittamassa yli 481 päivää vanhaan ketjuun! Sou vat? Mitäs hänelle mahtaa kuulua tätä nykyä vai onko hän luikkinut pois maailmankartalta? Löytyiskö keneltäkään muuten hänen biisiään "Raskas päivä"? Katsoimme vähän aikaa sitten erään videon jossa kaverini hoilaa sitä kännissä emmekä saaneet päähämme kenen biisi se oli, mutta nyt selkis. "Luulin olevani ainoa sekopää tässä joukossa. Olin väärässä..." |
Ukko 30.04.2006 20:06:34 | |
---|
Vaan missä on vaihtoehto, joka pelastaa maan tangomarkkinoilta ja asikaisilta?!! T. Kärki opetti kuulijat aikanaan huonoille tavoille ja senaikaiset ko. tavoille opetetut jatkavat perinnettä. Ei sillä etteikö helposti tarttuvilla ralleilla olisi oma paikkansa mutta tietty tylsistävä vaikutus niillä on. |
Ukko 30.04.2006 20:08:17 | |
---|
Kyllähän paskaa kaikki osaa tehdä... Mutta jos joku tekee paskaa, ja saa sen myymään, niin minä lupaan... Ainoastaan hyvä musiikki myy! Menehän rauhoittumaan hetkeksi ! Mikäli olet tosissasi. |
Feggy 30.04.2006 20:11:44 | |
---|
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
Jannipaali 30.04.2006 20:33:15 | |
---|
Menehän rauhoittumaan hetkeksi ! Mikäli olet tosissasi. Onhan se jo noin kaksi vuotta ehtinyt rauhoittua. Allekirjoitus |
Jormaz 01.05.2006 04:17:59 | |
---|
Kign of Tarttila In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
anttipi 01.05.2006 05:10:43 | |
---|
Mielestäni hyvä biisi on hyvä biisi, riippumatta siitä kuinka radioystävällistä se on. Sikäli "vaihtoehtoisuudella" ei ole minulle mitään arvoa sinänsä, vaikka toki arvostan omaperäisiä ratkaisuja - kunhan homma ei mene väkinäiseksi erikoisuudentavoitteluksi. Omille sävellyksilleni on aina ollut leimallista suhteellisen pitkät sointukierrot ja polveilevat laulumelodiat. En väitä, että biisini olisivat maailman omaperäisinpiä, mutta eipä tule mieleen mitään suoraa vertailukohtaakaan. Minulla ei ole mitään tarvetta yrittää uudistaa musiikkia. Popmusiikki on kierrätystä. "Log From Blammo!" |