Aihe: Ibanez AG-75 BS
1
gator
03.01.2005 18:17:38 (muokattu 03.01.2005 18:20:02)
Moro. Onko kellään kokemuksia ylläolevan mallisesta kepistä. Ajattelin että tavoistani poiketen tilaisin tollasen ens viikolla guitarbargains.comista. Muutamia ton tyyppisiä iboja oon testailu mut en o ihan varma oliko just toi malli kyseessä. Kitara lähtee kyllä melkoisen halvalla joten ajattelin että vois kokeilla onneesa.
Kaikennäköiset mietteet kitarasta auttas kuiteski(siis jos joku on kokeillu tai omistaa moisen).
Tietenkin saa ehdottaa myös jotain muuta samantyyppistä kitaraa.
methäläene
03.01.2005 20:39:06
Mulla on toi saman(Artcore) sarjan AF-85 ja voin kyllä suositella.
Mielestäni erittäin mukava soittotatsi ja hyvät jazz-soundit.
Testailin tota AG-75 kaupasta ennenkuin ostin omani ja ei se AG-75 paljoa eroa tosta mun AF-85-mallista.
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
gator
03.01.2005 21:21:17
Mistä ostit omas? Missä hintaluokassa pyöri suomes? Guitarbargainsilla maksaa toi 264.54 euroa.
methäläene
03.01.2005 21:24:45
Mistä ostit omas? Missä hintaluokassa pyöri suomes? Guitarbargainsilla maksaa toi 264.54 euroa.

Toi on jo erittäin edullinen hinta.
Voi sanoa että tossa hinnassa on hintalaatusuhde kohdallaan.
Itse pulitin muistaakseni jotain 450 uutena suomesta.
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
gator
03.01.2005 21:52:38
Niin vähän kattelinki. Mietin myös tota af-85 vls:ää. Sekin on törkeen halpa. Sen verran halpa et vois melkein sokkona tilata. Tilauksineen 330 euroa.

http://shop.guitarbargains.com/stor … n=shop:D98CDF5C02841314BBMTM122D9B1
atimoc
03.01.2005 22:13:17 (muokattu 03.01.2005 23:43:10)

Kaikissa Artcoreissahan on mitoiltaan samanlainen kaula, eli jos jokin kokeilemasi malli tuntui hyvältä, voit siltä osin tilata huoletta.

AS-83:een tykästyin itse kaupassa, en niin paljon, että olisin siltä istumalta tehnyt kaupat, mutta tykästyin kuitenkin. Tuo AG-75 nostatti Artcore-GASin taas pintaan 70e halvemmalla hinnallaan. 300 euroa ja risat (kotiovelle toimitettuna) on kyllä naurettavan vähän tuollaisesta kitarasta.

edit: niin siis tuo AS-83 maksoi suomalaisessa kaupassa silloin 450e.

Onko tuo sivusto muuten aivan hanurista, vai enkö vaan osaa. Eikö kategorioita pysty mitenkään selaamaan ilman hakumoottorin käyttöä? Yritin löytää mm. hihnoja ja hiottuja kieliä, huonolla menestyksellä.
Just the way that her hair fell down around her face / And I recall my fall from grace / Another time, another place -Dire Straits
12-bar blues = Tusinan räkälän hajotus
PoLFus
03.01.2005 23:33:32

Itsekin olen noita himokkaasti selaillut.

Levytukusta kannattaa tosin kysyä, eikä tilata turhaan ulkomailta.

340e oli muistaakseni halvemmat mallit ja hienommat 450e luokkaa. En tarkkaan muista, mutta olivat saksan hintoja muutamia euroja halvemmat. Siis kaikki artcore-mallit.
IRC-lakko-päiväkirja , menestys, vai menetys?
gator
03.01.2005 23:40:34
Niin vähän ajattelinkin. Pitää huomen käydä aamulla kattelemassa noita. Tilaan jos oikeesti tulee tuntuva säästö. Muutaman kympin takia ei kande kyllä sokkona tilailla. Levytukku sais kyllä hommailla paremmat kotisivut ittelleen.
atimoc
05.01.2005 14:15:33

Kysyin GuitarBargainsilta varastotilanteesta seuraavaa

-------------------

Greetings,

Do you currently have Ibanez AG-75 (Transparent Blue Sunburst) in stock, and if not, how long would it approximately take for one to arrive to Finland?

Many thanks in advance

-------------------

Our Answer :

Unfortunately this item is not in stock, however, we can easily order it for you when you place your order. It generally takes 2 - 4 weeks to receive orders from our distributor. Shipping to Finland is only 2 - 3 business days.

-------------------

Threadin aloittajalle: brown sunburstiahan saattaa hyvinkin löytyä hyllystä, eli ei kannata tuohon välttämättä luottaa.

Levytukku lupasi AG-75 TBS:n + hiotut kielet + hihnan 370 eurolla. Varastotilanne ei käynyt ilmi, tosin TBS-väritystä en ole nähnyt ikinä Suomessa hyllytavarana. Voisi varmaan laittaa tilauksen parin päivän sisällä vetämään, kyllä tällaista kaunotarta pari viikkoa malttaa odottaa: http://images.guitarbargains.com/sh … .lasso?img=ibanez/AG75TBS-13-01.jpg :)
Just the way that her hair fell down around her face / And I recall my fall from grace / Another time, another place -Dire Straits
12-bar blues = Tusinan räkälän hajotus
gator
14.01.2005 01:09:08
Tänään hain uuden kepin taloon. Päädyin Iban af-75 bs:sään. Mainio peli. Kerkesin jo treenitkin käydä soittelemassa tolla. Pelkäsin ton vermeen kiertoherkkyyttä isommilla volyymeilla mut yllätyin kyllä positiivisesti. Kyllähän toi helpommin lähtee kiertää kuin mun Tokain lespa mut aivan hyvin pysty vähän isommallakin rokkisäröllä luukuttelemaan. Vaikuttaa oikein mainiolta ostokselta.
Elektroakustinen Landola myytävänä. Osta pois!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)