Jumina5/6 02.01.2005 20:10:59 | |
---|
Toinen hauska sana on meisseli. Ja englanninkielinen vastine tuolle: "Johnsson"... Mutta asiaan. Ovathan nännilävärit hienoja oikeilla ihmisillä. Yleensä ihmiset jotka kantavat jotain lävistystä ITSE tyytyväisenä siihen, näyttävät myös hyvältä. "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
alphamale 02.01.2005 23:32:12 | |
---|
Paraniko tappien kanssa sitten nopeemmin? Ajattelin että vois melkei vaihtaa renkaan pois, ainakun ottaa vähänkään kiinni johonkii se rengas, niin ärtyy nänni ja se on taas menoa...Sama juttu täällä,on ehkä vähä viturallee laitettu lävistys. Pitäisi parantua nopeammin kun on vähemmän eläväinen se tappi, renkaan voi vaihtaa vaikka sitten kun on parantunut kunnolla eikä pikku hanaukset ja kiinnijäämiset enää ärsytä. Lahtelaista, totta kai |
Qsysi 03.01.2005 20:20:16 | |
---|
tämä nännikorun ottaminen kuuluu tehdä kotikonstein, katsokaa Rockstar niin osaatte!!! jennifer aniston on terhakka. herra, teillä on muuten väärä [pastilli] |
peltikojootti 03.01.2005 20:37:24 | |
---|
tämä nännikorun ottaminen kuuluu tehdä kotikonstein. Ei, ei ja ei. Tuttuni teki itse ja tuloksena oli vinoon mennyt lävistys joka oli todella hellä monta kuukautta ja kipu aivan sietämätön. Olen myös kuulut yhden pyörtyneen kivun takia. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
No nyt kun sait sen niin olisi sääli jos et jakaisi sen hienoutta meidän kanssa:) kuvaa kehiin:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
peltikojootti 04.01.2005 10:21:47 | |
---|
Ei ole kameraa, muuten kyllä (uskottava ilme kasvoilla) Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Chaka 11.03.2005 14:30:30 | |
---|
Olen myös kuulut yhden pyörtyneen kivun takia. Mie meinasin pyörtyä ku otin korun nänniini.. piti åötköteöllä hetken aikaa ja haukkoa happea.. sattui nin per*******..!! mut kauneudesta pitää kärsiä..!!! :) I´m The King, I´m The Sun x) |
wewwie 15.03.2005 14:35:30 | |
---|
itellä olis tarkotus mennä ottamaan koru toiseen nänniin jossin vaiheessa. naamaan en viittis joten oon miettinyt tuota aika pitkään. pelottaa vaan se kipu... ei se ole helppoa olla näin älykäs... |
Fortune 15.03.2005 16:43:09 | |
---|
Sattuu aivan vitusti, mutta eihän se paria päivää pidempään arista kauheasti. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta missäpä nyt olisi :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
wewwie 19.03.2005 14:38:59 | |
---|
ja vähiten meikäläisen ideoissa tai tekemisissä... ei se ole helppoa olla näin älykäs... |
micro 20.03.2005 18:28:45 | |
---|
Mie meinasin pyörtyä ku otin korun nänniini.. piti åötköteöllä hetken aikaa ja haukkoa happea.. sattui nin per*******..!! mut kauneudesta pitää kärsiä..!!! :) älkääs pelotelko, kun mulla olis aika huomenna, jänskittää jo muutenkin. kuinka kauan olitte ilman rintsikoita? toivottavasti duunissa ei tule mitään sanomista jos muutaman päivän nännit paistaa paidan läpi :D they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
waukku 21.03.2005 00:29:54 | |
---|
älkääs pelotelko, kun mulla olis aika huomenna, jänskittää jo muutenkin. kuinka kauan olitte ilman rintsikoita? toivottavasti duunissa ei tule mitään sanomista jos muutaman päivän nännit paistaa paidan läpi :D Laita laput nännies päälle. Suosittelen ainakin sen lävistetyn nännin päälle laittamaan. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
Fortune 21.03.2005 09:44:50 | |
---|
älkääs pelotelko, kun mulla olis aika huomenna, jänskittää jo muutenkin. kuinka kauan olitte ilman rintsikoita? toivottavasti duunissa ei tule mitään sanomista jos muutaman päivän nännit paistaa paidan läpi :D Minä olen vieläkin ilman rintsikoita :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
micro 21.03.2005 14:16:59 | |
---|
Minä olen vieläkin ilman rintsikoita :) that´s pretty interesting. juu juu sieltä lävistysliikkestä sai jeesusteippiä jolla voi teippailla tissit...enpä muuten koskaan ajatellut selittäväni tissien teippailusta josain hemmetin m.netissä :S they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
Jumina5/6 21.03.2005 16:43:48 | |
---|
that´s pretty interesting. juu juu sieltä lävistysliikkestä sai jeesusteippiä jolla voi teippailla tissit...enpä muuten koskaan ajatellut selittäväni tissien teippailusta josain hemmetin m.netissä :S Hmm.. Tarkoititko siis näin? http://freezone.ssan.com/Detailed/36869.html "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
Fortune 21.03.2005 16:52:01 | |
---|
that´s pretty interesting. juu juu sieltä lävistysliikkestä sai jeesusteippiä jolla voi teippailla tissit...enpä muuten koskaan ajatellut selittäväni tissien teippailusta josain hemmetin m.netissä :S Se muuten sitten vuotaa aika pirun pitkään, aina ajoittain turskahtaa mätää. Saattaa mennä puolikin vuotta. Mutta onhan se hauska, tytöt tykkäävät. Ja mikseivät pojatkin :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Wil-J 21.03.2005 19:49:29 | |
---|
Määkin haluisin nänniin korun mutta tyttöystävä vastustaa niin rankasti että en tohdi. |
micro 21.03.2005 20:29:00 | |
---|
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
micro 21.03.2005 20:30:46 | |
---|
Se muuten sitten vuotaa aika pirun pitkään, aina ajoittain turskahtaa mätää. Saattaa mennä puolikin vuotta. Mutta onhan se hauska, tytöt tykkäävät. Ja mikseivät pojatkin :) älä viitti, tuo on äklöttävää. en mä halua turskahdella mätää puolta vuotta they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
Fortune 22.03.2005 09:57:12 | |
---|
älä viitti, tuo on äklöttävää. en mä halua turskahdella mätää puolta vuotta No se nyt on vain hyvin todennäköistä. Se paraneminen kestää ja paranemiseen liittyy se kudosnesteen turskahtelu. Ei sitä nyt valumalla tule, yleensähän se jähmettyy siihen ja sitten suihkussa vain suihkuttelee 5-10 minuuttia päivittäin ja pyörittelee korua. Puhdistusaineet ovat out, ne kuivattavat ja herkistävät tulehdukselle. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |