Aihe: Slow Motion : No Soul To Sell
1
Demostudio
03.01.2005 15:01:25
Bändin nimi: Slow Motion
Kappaleen nimi: No Soul To Sell

URL: http://www.mikseri.net/artistit/?id=32690 (Mp3)

Tässäpä biisi uudelta 8-biisin demo-levyltämme "See As I". Lisää informaatiota saa tuolta mikseri.netin sivulta josta voi ladata tuon biisin lisäksi myös toisen levyn biisin "The Way To Paradisen". Pistäkää kommenttia!!
RocKBoy!!
03.01.2005 15:21:28
Olipa hieno biisi! Ihan kylmät väreet nousi tuossa kun kertosäe alkoi! Lyriikat oli myös onnistuneet. Sopivan kantaaottavat ja syvälliset. Soundit oli ihan kohtalaiset mutta se ei paljoa haitannut. Laulajan äänessä ehkä hieman jotain Sentecediä mutta ihan OK. Laulu stemmat oli myös hienoja tuossa "Your own mind.."-kohdassa ja muutenkin. Mä kyl tykkäsin tosi paljon:) Nyt lataamaan tuota toista biisiä..
RocKBoy!!
03.01.2005 15:24:57
Niin ja vielä tuo alun konesysteemi sopi mun mielest myös tosi hyvin biisiin.
Juha86
03.01.2005 20:44:54
Biisi sinänsä on hyvä, mut mun mielestä noi kaks lauluääntä ei sovi hirveen hyvin yhteen. Muuten aika toimiva ja melodinen biisi. Luulen et tykkäisin enemmän jos toi stemmalaulu olis jätetty pois.
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Girlie84
04.01.2005 13:38:57
Mun mielest toi taustastemma sopi tosi hienosti biisiin. Se toi jotenki lisää väriä siihen. Itse biisi oli kyllä ihan hemmetin hyvä! Lisää tälläista!! Kertsin alku tuo tosiaan mieleen jonkun biisin mutta se ei haitannut yhtään. Ainahan sitä musiikissa jostain lainataan.. Sanat oli hyvät. Ja laulajalla on aika karismaattinen ääni. Alun konehässäkkä oli myös aika cool!
mister rock
10.01.2005 12:20:36
Hitto oli hyvä viisu. Ihan parhautta! Melodiaa löyty ja tarttuvuutta myös. Lyriikat sopivan syvälliset. Tää on hitti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt