Jeps, muistakaas katsoa maikkarilta klo 21.10 tänään Jim Carreyn ehkä ainoa hyvä leffa Man On The Moon! Itse ainakin tykkäsin kovasti |
allmighty 03.01.2005 19:19:37 | |
---|
Itse en kyllä tykännyt, se ei ole niinkään tyypillistä Jim Carreyn komediaa. Suoraan sanottuna tylsä. |
Juugeli 03.01.2005 19:19:56 | |
---|
Jim Carreyn ehkä ainoa hyvä leffa Man On The Moon! Eri mieltä olen. Ei edes Carreyn paras. Tahraton mieli on paras. Truman Show myös loistava. Ja on ne komediatkin oikeasti hyviä. Tämä leffa nyt ei mitenkään erityisesti allekirjoittanutta sitten sytyttänyt. "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28 |
el Bastardo 03.01.2005 19:24:41 | |
---|
Paska elokuva, jos on kiinnostunut ainoastaan Carreyn naamanvääntelystä. Muille erittäin suositeltavaa katsomista. Andy Kaufman oli aika velmu mieheksi. |
Jenka 03.01.2005 19:30:16 | |
---|
Olen miettinyt josko katsoisin. Voi olla voi olla. No, sittenhän näkisi olisiko hyvä. Mitä tulee El Bastardon mainitsemiin naaman ilveilyihin, niin juuri niistä en välittäisi... Truman Show oli kyllä hyvä! |
Rattata 03.01.2005 19:33:00 | |
---|
Musta tosi hyvä leffa, ja aion katsoa. Truman Shown kanssa Careyn paras leffa. "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |
Jani The Rock 03.01.2005 19:39:59 | |
---|
Carreyn naama ei mun telkkarissani näy. The road never ends for me, kid. |
JCM 03.01.2005 19:41:49 | |
---|
Jeps, muistakaas katsoa maikkarilta klo 21.10 tänään Jim Carreyn ehkä ainoa hyvä leffa Man On The Moon! Itse ainakin tykkäsin kovasti Ihan katsottava, tosin Carreyn paras leffa on Likainen Harry ja murhapooli.. toiseksi paras on sitten the Truman show. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
el Bastardo 03.01.2005 19:45:06 | |
---|
Olen miettinyt josko katsoisin. Voi olla voi olla. No, sittenhän näkisi olisiko hyvä. Mitä tulee el Bastardon mainitsemiin naaman ilveilyihin, niin juuri niistä en välittäisi... Kannattaa tosiaankin katsoa vaikkei Carreyn "komiikasta" välittäisikään. Tämän elokuvan pääosassa on (postuumistikin) Andy Kaufman, jota Carrey tulkitsee pieteetillä ja selvästi kunniaa osoittaen (taisi olla hemmon fani). Naamanvääntelyt, joita ei tässä pätkässä paljoa ole, ovat paikallaan kun niitä käytetään. "Here I come to save the day!" Uuh, en tainnutkaan mainita, että tämä elokuva on yksi niistä pätkistä, joista leffaan mennessä ei ole ollut mitään tietoa ennakkoon. Itse saan suurimmat kiksit elävistä kuvista silloin, kun minut yllätetään täysin, joko saaden nauramaan, hämmästymään tai vaikka tirauttamaan kyyneleen, pari. Tämä elokuva sai aikaan kaikki edellämainitut reaktiot. |
Bilharzia 03.01.2005 19:48:42 | |
---|
? Sekotatko nyt jimin clinttiin? Carrey esitti tässä yhdessä Dirty harryssä rokkitähtiä ihan pienen pienessä roolissa. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
JCM 03.01.2005 19:49:34 | |
---|
? Sekotatko nyt jimin clinttiin? Heh, no en. ;) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
JCM 03.01.2005 19:49:53 | |
---|
Carrey esitti tässä yhdessä Dirty harryssä rokkitähtiä ihan pienen pienessä roolissa. Just sitä joka tapettiin ekana. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Bilharzia 03.01.2005 19:50:06 | |
---|
Man on the Moon ihan hyvä veto ja perkeleen viihdyttävä, kannattaa katsoo. Kaikki ei tiedä mikä jätkä Kaufman oli. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
ozz3 03.01.2005 19:56:45 | |
---|
Taasko se tulee? Kannattaa toki katsoa, mutta itse olen sen nähnyt jo liian monta kerta... Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou -Vasara |
reijoteppo 03.01.2005 20:00:47 | |
---|
Tony Clifton! The name to fear! The name to respect! |
Tympee Huttunen 03.01.2005 20:41:35 | |
---|
Paras Jim Carreyn elokuva kirkkaasti. Hyvähyvähyvä. |
bedlam 03.01.2005 21:18:21 | |
---|
Oujes, ainoa Carreyn leffa josta olen oikeasti digannut todella kovasti. Saa nähdä vieläkö tekee samanlaisen vaikutuksen. http://www.mikseri.net/kiasma |
HaloOfFlies 03.01.2005 23:08:37 | |
---|
Courtney Lovekin mukana. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Alesis 03.01.2005 23:26:17 | |
---|
tiistai-keskiviikko välisenä yönä 00:25, alkaa subtv:ltä taxi-sarja, jossa itse andy näytteli. |
bedlam 03.01.2005 23:27:39 | |
---|
tiistai-keskiviikko välisenä yönä 00:25, alkaa subtv:ltä taxi-sarja, jossa itse andy näytteli. Vastahan se pyöri läpi. Vaadin myös MacGyver-uusintaa. http://www.mikseri.net/kiasma |