LaHo 02.01.2005 19:04:01 | |
---|
Tänään tulis subilta (23:00) sitte vihdoin kunnon piirrettyjä. Miten mahtaa olla, tuleeko suosiota vai ei? jokatapauksessa kyseessä on yks hienoimmista animeista joita oon nähny . Perkele, kuitenkinl ähettävät jonkun ruotsiksi dubatun version taas. Tykkääkö kukaan muu ? Selkä kyyryssä kohti uusia pettymyksiä, Ei se vielä tähän lopu. |
Tauvo 02.01.2005 19:07:01 | |
---|
Alkup. versio tulee aikuisten oikeesti. Ei oo todellista! Mun mielestä ihan hyvä sarja. |
lapio 02.01.2005 21:50:06 | |
---|
Miten mahtaa olla, tuleeko suosiota vai ei? jokatapauksessa kyseessä on yks hienoimmista animeista joita oon nähny .
Minua kiinnostaa kovasti. Ajattelin katsoa. Vaikuttaa ainakin ihan kiintoisalta. |
FlatOutFucked 02.01.2005 22:20:40 | |
---|
Onko ihan siis aikuisten oikeesti jaappaniksi???? Tämä on nyt nimittäin aivan uskomattoman rok. Olen tosin nähnyt sarjan, mutta pakkohan se on katsoa. "We´ve been playing along and they´ve been the song we wanted to hear...
But the melody´s meaningless, it´s wasted on my ears.
Surprise, surprise...Surprise, surprise!
The government lies!" |
FlatOutFucked 02.01.2005 22:22:45 (muokattu 02.01.2005 22:27:10) | |
---|
Tässä hyvä artikkeli ko. sarjasta. Sisältää spoilereita, mutta te jotka olette jo nähneet sarjaa, niin ei varmaan haittaa. http://koti.phnet.fi/otaku/eva/evangelion.html Näyttääköhän subi End of Evangelion leffaa? Tuohan tehtiin korvaamaan sarjan kaksi viimeistä jaksoa, koska niiden esittämä loppuratkaisu ei miellyttänyt yleisöä. EoE sisältääkin sitten aika helvetin tylyä meininkiä. Loppuratkaisun järkevyydestä en sitten tiedä tämänkään kohdalla... "We´ve been playing along and they´ve been the song we wanted to hear...
But the melody´s meaningless, it´s wasted on my ears.
Surprise, surprise...Surprise, surprise!
The government lies!" |
Chrissie 02.01.2005 22:35:29 (muokattu 02.01.2005 23:30:09) | |
---|
Näyttääköhän subi End of Evangelion leffaa? Epäilen kovasti tuota, mutta olisihan se hienoa, jos näyttäisivät. Tämä sarja sattuu kyllä alkamaan juuri sopivaan aikaan. Lisää tällaista vaan kehiin. EDIT: Liian lyhyitä jaksoja. Ei ehtinyt kunnolla edes orientoitumaan, kun jo loppui. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
lapio 03.01.2005 01:09:18 | |
---|
EDIT: Liian lyhyitä jaksoja. Ei ehtinyt kunnolla edes orientoitumaan, kun jo loppui. Ihan kiva. Hienosti tehty sarja. Meikäläistäkin ärsytti tuo jakson lyhyys, voisivat melkein näyttää kaksi jaksoa viikossa. |
Ihan kiva. Hienosti tehty sarja. Meikäläistäkin ärsytti tuo jakson lyhyys, voisivat melkein näyttää kaksi jaksoa viikossa. Tai peräkkäin. Ja 2 x vko. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
xulu 03.01.2005 07:27:07 | |
---|
No näköjään subbari hieman parantanut standardejaan (vertaa Dragonball ja Sailormoon) mutta ei noita sarjoja osaa kattoa jakso/viikko. Toivottavasti tulee end of evangelion ja subin viime vuonna(?) näyttämättä jättämät hentai leffat.. 6, 6 6, the number of the pedo |
Peoplez 03.01.2005 11:53:21 | |
---|
Elkäähän nyt, Sailor Moonin ruotsidubbi oli aivan LOISTAVA. Ja minä vihaan ruotsia kielenä. Ihan oikeasti. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ze Kink 03.01.2005 13:07:18 | |
---|
Argh, en tiennytkään että se tuli eilen. Oisin kattonu jos oisin tiennyt. Höh. Ja subille hentaita, ehdottomasti :D |
riimu 03.01.2005 13:46:47 | |
---|
Tai peräkkäin. Ja 2 x vko. Jeps. Let us go in; The fog is rising. |
overtake 03.01.2005 14:57:56 | |
---|
Toi muuten tulee uusintana tänään 00:25 ... eli siis huomenna. |
Planetist 05.01.2005 16:10:20 | |
---|
nähty on, hyvä sarja. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
lapio 09.01.2005 23:50:44 | |
---|
On se kyllä hyvä. Toisiaan voisi tulla parikin jaksoa kerralla. Ei nyt makeaa mahan täydeltä, mutta kun tuosta yhdestä lyhyestä pätkästä ei tule edes kylläiseksi. |
riimu 10.01.2005 03:00:42 | |
---|
Faneille tiedoksi että sarjasta tehdään kai ihan oikeilla näyttelijöillä varustettu elokuva. WETA vääntää kuulemma erikoistehosteet joten ihan nättiä katseltavaa voi olla luvassa. Saa nähdä mitä tulee. Let us go in; The fog is rising. |