Aihe: Käynpä Neuserin tehtailla
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ylläri
30.12.2004 13:29:33
1) ales on mukava tyyppi, vaikkei juo kaljaa

Tsekki, joka ei juo kaljaa??? Se on sitten siinä, meikäläinen ei ainakaan rahojaan kaverille lähettele, jos on vaara että ne menevät siideriin, Evianiin tai johonkin vastaavaan epämääräiseen aineeseen!

Ei vaineskaan, hienoltahan tuo kuulosti, alkoi taas GASittamaan niin pirusti. Mutta kun kaikenlaista kivaa olisi muutenkin ostoslistalla, eikä uuteen velkakierteeseenkään haluaisi langeta kun juuri sai vanhat rästit maksettua pois... valintoja, valintoja...
Dimebag Darrell 1966-2004
balzary
30.12.2004 21:55:34

Tsekki, joka ei juo kaljaa??? Se on sitten siinä, meikäläinen ei ainakaan rahojaan kaverille lähettele, jos on vaara että ne menevät siideriin, Evianiin tai johonkin vastaavaan epämääräiseen aineeseen!

kummalta se mullekin kuulosti kaljan juomattomuus, pakko olla muutakin vikaa miehessa.

wil/j, se kaula punasessa pasossa oli just sellanen jatsi ja littea, eli varmaan sulle ihan hyvan mallinen.
en hinnoista oo viela kummemmin keskustellu, paitti etta neckthrough on kuulemma 70e extraa pulttikaulaseen.

ja unskelotti: ihan oli normaalipainonen se tiikkibasso.

poistuu taas kaljalle.. soin justiinsa pihviaterian ja 3 kaljaa. 6 euroa tuli hintaa. me love it so much...
Wil-J
02.01.2005 20:39:35
wil/j, se kaula punasessa pasossa oli just sellanen jatsi ja littea, eli varmaan sulle ihan hyvan mallinen.
en hinnoista oo viela kummemmin keskustellu, paitti etta neckthrough on kuulemma 70e extraa pulttikaulaseen.

No jep. Hyvä hyvä.
balzary
02.01.2005 21:18:26

ei sitten keritty enää nähdä alesin kanssa. tulin tänään takasin suomeen. eipä se tilannetta mitenkään muuta, voihan noita eri vaihtoehtojen hintoja kysellä mieheltä suoraan.
Wil-J
02.01.2005 22:10:06
ei sitten keritty enää nähdä alesin kanssa. tulin tänään takasin suomeen. eipä se tilannetta mitenkään muuta, voihan noita eri vaihtoehtojen hintoja kysellä mieheltä suoraan.

Oke. Siis miten se nyt oli, aiotko sä ostaa siltä basson kans?
balzary
02.01.2005 22:34:36

Oke. Siis miten se nyt oli, aiotko sä ostaa siltä basson kans?

varmaankin jossain vaiheessa kun rahatilanne sallii ja ajatukset kirkastunu mitä bassoon haluan.
Novis_3
03.01.2005 13:03:49 (muokattu 03.01.2005 13:05:13)
soin justiinsa pihviaterian ja 3 kaljaa. 6 euroa tuli hintaa. me love it so much...

Haistappa kuule.. Just sain opintolainan, kävin kaljalla, 170 € Makso se.. :)

Taidan itsekkin liittyä jonoon Alesille, näyttää niin hyviltä nuo bassot..

EDIT:Just hokasin, että se laina tuli jo lauantaina.. Niin se aika vierähtää..
Wil-J
04.01.2005 12:34:27
soundista tykkasin todella paljon, sanoisin etta omanlaisensa soundin on bassoihin loytany.

Tulipa tosta mieleeni, että minkälainen tämä "omanlainen" soundi oli?
balzary
04.01.2005 13:20:34

Tulipa tosta mieleeni, että minkälainen tämä "omanlainen" soundi oli?

no mitähän mä nyt sanoisin. modernin ja vanhan soundin välistä. auttopa paljon :) vahvarina oli p*ska peaveyn kombo. ttu mä osaa selittää. pidä tunkkis!
Wil-J
05.01.2005 15:05:52
no mitähän mä nyt sanoisin. modernin ja vanhan soundin välistä. auttopa paljon :) vahvarina oli p*ska peaveyn kombo. ttu mä osaa selittää. pidä tunkkis!

:D No modernin ja vanhan välimaasto on just se missä mun saundimieltymys onkin :)
balzary
05.01.2005 15:11:14

:D No modernin ja vanhan välimaasto on just se missä mun saundimieltymys onkin :)

mä tossa unskelotin warwickeja testatessa rupesin miettimään, että saatto se kaula olla vähän paksumpi ku jazzissa, en oikein noita osaa arvioida kun ite tottunu melkosiin tukkeihin. mutta varmasti se osaa tehdä just jatsarin mitoilla jos sille näin sanoo. meinasitko pulttikaulasen vai läpirungonhärdelli?
Wil-J
05.01.2005 15:13:33
mä tossa unskelotin warwickeja testatessa rupesin miettimään, että saatto se kaula olla vähän paksumpi ku jazzissa, en oikein noita osaa arvioida kun ite tottunu melkosiin tukkeihin. mutta varmasti se osaa tehdä just jatsarin mitoilla jos sille näin sanoo. meinasitko pulttikaulasen vai läpirungonhärdelli?

Joo, varmaan se osaa. Läpirunkovempaimen oon hommaamassa. Ensin oli tarkotus ottaa 6-kielinen, mutta sitten se alko tuntuu turhalta -> 5-kielinen. Ja ensin oli myös aktiivi elektroniikat tulossa -> passiivit otan. Että traditionaalisempaan suuntaan muuttunut mieli tässä :)
balzary
05.01.2005 15:16:49

Joo, varmaan se osaa. Läpirunkovempaimen oon hommaamassa. Ensin oli tarkotus ottaa 6-kielinen, mutta sitten se alko tuntuu turhalta -> 5-kielinen. Ja ensin oli myös aktiivi elektroniikat tulossa -> passiivit otan. Että traditionaalisempaan suuntaan muuttunut mieli tässä :)

ihan hyvät valinnat mun mielestä. vaan eikös se _ihan_ ensin pitäny olla 7-kielinen? :) pikkulinnut taas vähän viserteli... ota aktiivielektroniikat jotka voi push/pull potikalla ohittaa ;)

meinasitko sä nyt ihan tota kiekurakiekurabassoa? ite meinasin vähän vähemmän noita venkuroita sarviin.
Wil-J
05.01.2005 15:22:48
ihan hyvät valinnat mun mielestä. vaan eikös se _ihan_ ensin pitäny olla 7-kielinen? :) pikkulinnut taas vähän viserteli... ota aktiivielektroniikat jotka voi push/pull potikalla ohittaa ;)

No ihan ensin sen piti olla :D Mutta sit tosiaan ajattelin että jo on kumma jos johonkin basisti sitä 7. kieltä tarvitsisi! Muuten ottaisin noi elektroniikat, mutta rahaa siihen menisi... Oliko pikkulintu nimeltään Ales? ;) Sanoko mitään siis tästä mun basson hankinnasta?

meinasitko sä nyt ihan tota kiekurakiekurabassoa? ite meinasin vähän vähemmän noita venkuroita sarviin.

No joko kiekuraisen tai sitten single-cut tyyppisen. En oo vielä varma.
balzary
05.01.2005 15:39:25

juu ales kerto. se kovasti kyseli että mitä kautta mä tiedän sen jne, siinä tulit sitten esille.

paljos ne elektroniikat kustantaa lisää? 7.kielen kanssa seuraavana ostoslistalla olis varmaan ollu joku acmen kaappi tms. että saa brown noisea kehiin.
chief
05.01.2005 16:26:02
Täällähän pyörii huhumylly aivan mahotonta vauhtia...
Häh?
M.Hanski
05.01.2005 16:27:06
Täällähän pyörii huhumylly aivan mahotonta vauhtia...

Joo, sä kuulemma oot vakavasti harkinnu ostavasi mun Thumbin? Soittele, niin sovitaan hinnasta! :D
chief
05.01.2005 16:28:46
Joo, sä kuulemma oot vakavasti harkinnu ostavasi mun Thumbin? Soittele, niin sovitaan hinnasta! :D

Kato perhana, kiitti että kerroit, mä en tiennykkään. Missäs se nummero oli...

Niin, kukas se oli mun geäällää ostamassa? Noh, ei tuu kauppoja, ainakaan vielä.
Häh?
Wil-J
07.01.2005 14:56:12
juu ales kerto. se kovasti kyseli että mitä kautta mä tiedän sen jne, siinä tulit sitten esille.

Jaa jaa...

paljos ne elektroniikat kustantaa lisää? 7.kielen kanssa seuraavana ostoslistalla olis varmaan ollu joku acmen kaappi tms. että saa brown noisea kehiin.

En oikeastaan tiedä, mutta ensin kun sanoin mitä haluan, hinnaksi olisi tullut 1200€ -> jostain oli karsittava että sain 800€:n sen hinnan. Myöskin kaikenlaisista turhista ulkonäköseikoista karsin siinä.

Kyllä siinä ois joku aika jykevä kaappi taarvittu sitten varmaan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)