Aihe: Kovimmat metallimikit?
1 2 3 4 5
Mijau
02.01.2005 21:09:36
*mijauuuu*

Elikkä tiärän kokemuksesta notta bcrichin kitarois on vitun raaka saundi , mut entäs muis kitarois??

Oon kuullu et ESP:n emg-81 on kovinta laatua..
Pitääkö paikkansa?

Elikkä kokemuksia kiitos! ei kaverin kaverin mutsin lemmikkimakarooni kertoi että.. plää plää juttuja
Kaikki lähtee asenteesta... jopa käteen veto!
stratocaster
02.01.2005 21:16:15 (muokattu 02.01.2005 21:19:18)
Seymour Duncan Dimebucker. Yksinkertasesti paras. Oon kertonu tän jutun ennenki mutta kerrompas taas. (tämä on tosi. jutun kertoja oli erään musiikkiliikken pitäjä) Oli kaks äijää. Kummatki osti ESP:n kitaran. Molemmat oli samaa mallia. Toinen jätkä otti 81:n toinen Dimebuckerin. Ekojen harkkojen jälkee se jätkä jolla oli 81 meni vaihtaan mikkinsä dimebuckeriin. Ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
fox
02.01.2005 21:20:06

Seymour Duncan Dimebucker. Yksinkertasesti paras.

Ehkä hyvä, jonkun mielestä paras..=)

Aktiivimikkejä ruukaavat käyttää metalli-miähet..
Passiivimikeistä kai edelleen ulostuloteholtaan järein on kuitenki DiMarzion X2N, Mighty Miten uus Motherbucker (ei se vanha 3-kelainen) on myös melko tehoisa.. Wanhan Liiton Super Distortion Martsiolta.. Siinä ny joitakin.
Härski
02.01.2005 21:57:12
Seymour Duncanin Invader ja Live Wire Metal voisivat olla kovia.
Jormaz
02.01.2005 22:01:12
Taitaa tosiaan Live Wire Metal viedä voiton. Lisäksi se vaatii kaksi 9 voltin paristoa siinä missä EMG tarttee yhden..
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
Dumb
02.01.2005 22:18:56

ESP:n emg-81

EMG on muuten aivan oma firmansa, ei mikään ESP:n mikkimalli. ESP:n kitaroissa vaan on monesti EMG:n mikitys valmiina.
mathias
02.01.2005 22:25:36
Pitääkö paikkansa?

Itse olen ainakin tykästynyt kovastikkin EMG:n kasiykköseen. Tallamikkinä tuo tuntuu toimivan erittäin miellyttävällä tavalla. Ja nimenomaan sillä säröllä soiteltaessa.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Super-Jari
02.01.2005 23:07:54
Invaderia suosittelen minäkin.
Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua, sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT
Salieri
03.01.2005 00:29:34
Kyllä se EMG-81 rokkaa ihan mukavasti, ei siinä mitään. Mutta eri mikit toimivat eri kitaroissa ja eri vahvistimissa aina hieman eri tavalla. Ja oma korva kyllä kertoo mikä kuulostaa hyvältä.

Taitaapa silti se EMG-81 olla metallipiireissä käytetyin kapistus.
Paskimmillaankin hevi on parasta.
k1mm0
03.01.2005 02:08:18 (muokattu 03.01.2005 02:10:33)
Mighty Miten uus Motherbucker (ei se vanha 3-kelainen) on myös melko tehoisa..

Tarkoittanet Kent Armstrongin Motherbuckeria? Ainakin sen tiedän ulostuloltaan erittäin tehokkaaksi. Mighty Miteista en taas tiedä tuon taivaallista, paitsi että niillä on Mighty Buckers -nimiset mikit ainakin olemassa.

Edit: Tuossa vielä linkki SURf:n laitearvioon tuosta KA:n Motherbuckerista, jos jotakuta rupesi kiinnostamaan:

http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=231
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
fox
03.01.2005 02:11:05

Tarkoittanet Kent Armstrongin Motherbuckeria? Ainakin sen tiedän ulostuloltaan erittäin tehokkaaksi. Mighty Miteista en taas tiedä tuon taivaallista, paitsi että niillä on Mighty Buckers -nimiset mikit ainakin olemassa.

Kent Armstrongin Motherbuckeri on 4-kelainen, tää on "uuden" Mighty Miten uus power-humppari, ihan tavan 2-kelanen mutta kovalla ulostuloteholla, sain Jenkeistä yhden parin.. Katto Mighty Miten sivusta.. oliskohan osoke joku mightymite.com tjsp...
askomiko
03.01.2005 02:28:14
Ei raju soundi tule suurimmasta ulostulosta. Duncanin Customi on kovis, jytäkämpi soundi kuin vaikka Distortionissa, vaikka tehoa onkin hieman vähemmän.
fox
03.01.2005 02:42:08

Ei raju soundi tule suurimmasta ulostulosta. Duncanin Customi on kovis, jytäkämpi soundi kuin vaikka Distortionissa, vaikka tehoa onkin hieman vähemmän.

Juu ei ne suoraan korreloi, en ole moista tarkoittanutkaan, ja hyvä että askomiko otti asian puheeksi. Tosin useasti myös "järeät" mikit omaavat korkean DC-vastuksen.. Mikkien konstruoiminen on monen tekijän summa, halutaanko korkeaa tehoa koko alueella vai erittäin voimakasta ala-keskialueen mikkiä ilman korkeampia osa-ääneksiä.. Magneettivalinta on myös näkökohta, valitaanko tehomikeissä tavallinen kahden-kolmen keraamisen magneetin yhdistelmä vaiko joku koboltti-johdannainen...
Kampuzzjeah!
03.01.2005 08:44:59
kai ne EMG aktiivit, ku monet tunnetuimmatkin bändit käyttää esim.Slayer.

ja minäkin pidän EMG:n saundistä omassa LTD:ssä.
edellinen kirjoitus ei välttämättä pidä paikkaansa.
stratocaster
03.01.2005 09:02:28
kai ne EMG aktiivit, ku monet tunnetuimmatkin bändit käyttää esim.Slayer.

ja minäkin pidän EMG:n saundistä omassa LTD:ssä.

Mutta panterallapa on dimebucker :P Tai oli.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Mrezzye
03.01.2005 09:17:18

Pitääkö paikkansa?

Kyl! Hevihommaan minusta paras. On kuin vetäisi turpaan joka kerta kun täräyttää kieliä. Muitakin loistavia mikkejä on, mutta EMG-81 on tämän hetken hevisuosikkini. Eikä ole hurinoita, eikä surinoita, vaikka olisi useampiakin efektejä käytössä.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Ben_D
03.01.2005 09:20:28

Mulla oli EMG-81 setti edellisessä kepissäni. Nykyisessä tallamikkinä Seymour Duncan JB. Omasta mielestäni potkii paljon paremmin kun EMG-81 eikä mulla ole enään aikomustakaan siirtyä takasin EMG mikkeihin.
Kampuzzjeah!
03.01.2005 09:36:51
Mulla oli EMG-81 setti edellisessä kepissäni. Nykyisessä tallamikkinä Seymour Duncan JB. Omasta mielestäni potkii paljon paremmin kun EMG-81 eikä mulla ole enään aikomustakaan siirtyä takasin EMG mikkeihin.

saattaa ne puutkin tehä muutoksia siihen saundiin.ku eikös sinulla ollut se V-350 ja nyt RR-1T?
edellinen kirjoitus ei välttämättä pidä paikkaansa.
Ben_D
03.01.2005 10:14:06

saattaa ne puutkin tehä muutoksia siihen saundiin.ku eikös sinulla ollut se V-350 ja nyt RR-1T?

Näin on juu. Ja kohta tulee Deanin V.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)