Aihe: Oma hiusväri
1 2
Mimi
30.12.2004 19:23:43
Ihan jollai shamppoolla pesen. siis jotai mitkä muka vahvistaa hiuksia. ja kato mun omakuvaa. näyttääkö siltä et käytän jotai aineita hiuksissani. eli jyrkkä ei mömmöille. niin ja en föönaa. enkä kampaa.

Hoitoaineeseen kannataisi myös investoida. Ja jotain tehokosteuttavaa ainetta haet kampaajalta (maksaa kylläkin varmaan aika paljon, tai en tiedä, ei välttämättä), joku hiusnaamio vaikka. Kampaa ei välttämättä tarvitsekaan, itse suosin harjaa, se on paljon hellävaraisempi eikä raavi päänahkaa, vaan hieroo (edistää päänahan verenkiertoa, ja sitä kautta myös auttaa hiuksia). Tuohon päänahan verenkiertoon vielä, että aina kun sitä shampoota/hoitoainetta lotjaa päähänsä, niin verenkiertoa edistää myös se, että hieroo samalla päänahkaa aika voimakkaasti, joko sormenpäillä tai kämmenillä. Myös jotain hivenaineita kannattaisi syödä, jos hiustenlähtö vaivaa, kalkkitabletteja (joka kovettaa kai myös kynsiä?), vitamiineja, mitä niitä nyt on.
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
seitikki
30.12.2004 22:03:35
Näin. Kyselin myös kampaajalta. Ei ole olemassa värinpoistoa, on olemassa blondaus. Värjätty väri lähtee, mutta myös oma jonkin verran.
En voisi ikinä rakastaa itseäni.
Alttoviulisti
01.01.2005 11:30:53

Mä en suosittele värinpoistoa... se rasittaa hiuksia ihan tajuttomasti ja aina se poisto ei ees onnistu, jos sen teet, ni tee se kampaajal.
Tai sit voit myös tehdä niin, että värjää astetta tai paria vaaleemmalla, kun sun hiukset nyt on, ja pikkuhiljaa vaalenna niitä, sillon lopputulos on tod.näkösesti onnistuneempi ja tasanen, kun se että länttäät heti sen poiston päähän.

Tosin tuo vaatii aika ja rahaa, mut lopputulos on tasaisempi ja parempi.

Mutta mieti asiaa tarkasti.
*Rose*
01.01.2005 14:03:39
Mä en suosittele värinpoistoa... se rasittaa hiuksia ihan tajuttomasti ja aina se poisto ei ees onnistu, jos sen teet, ni tee se kampaajal.
Tai sit voit myös tehdä niin, että värjää astetta tai paria vaaleemmalla, kun sun hiukset nyt on, ja pikkuhiljaa vaalenna niitä, sillon lopputulos on tod.näkösesti onnistuneempi ja tasanen, kun se että länttäät heti sen poiston päähän.

Tosin tuo vaatii aika ja rahaa, mut lopputulos on tasaisempi ja parempi.

Mutta mieti asiaa tarkasti.

Tummaa hiusta ei tietääkseni voi värjätä vaaleemmalla, voi vain tummentaa, mutta ei vaalentaa. Vai olenko väärässä?
Hohhoijaa
01.01.2005 14:04:40
Tummaa hiusta ei tietääkseni voi värjätä vaaleemmalla

Tummaksi värjättyä siis?
*Rose*
01.01.2005 15:51:14
Tummaksi värjättyä siis?

Niin, siis nimenomaan tummaksi värjättyä.
Dutteri
01.01.2005 17:43:47
Jos sulla on tummaksi värjätyt hiukset niin sitten et voi värjätä päälle vaaleampaa väriä. Luulen, että kannattaa kysellä kampaajalta enemmän neuvoa kun en tiedä miten rassaa hiusta. Jos olet värjännyt vaaleaksi hiukset ja luonnollinen värisi on tummempi niin senkus värjäät mahollisimman lähelle omaa väriäs ja annat kasvaa.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
*Rose*
01.01.2005 19:17:53
Jos sulla on tummaksi värjätyt hiukset niin sitten et voi värjätä päälle vaaleampaa väriä. Luulen, että kannattaa kysellä kampaajalta enemmän neuvoa kun en tiedä miten rassaa hiusta. Jos olet värjännyt vaaleaksi hiukset ja luonnollinen värisi on tummempi niin senkus värjäät mahollisimman lähelle omaa väriäs ja annat kasvaa.

Olen värjännyt tummalla värillä, siis mustalla ja tulin siihen lopputulokseen että kasvatan oman värini takaisin. Tosin aikaa vievää...
Dutteri
01.01.2005 19:24:46
Olen värjännyt tummalla värillä, siis mustalla ja tulin siihen lopputulokseen että kasvatan oman värini takaisin. Tosin aikaa vievää...

Jos haluat niin voit koittaa sitä värinpoistoa ja siihen sitten päälle omaa väriä jäljittelevä väri.. Tosin rassaahan se, mutta en tiedä kuinka paljon. Mulla ainakin palautuu tukka nopiaa värjäyksen jälkeen.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
*Rose*
01.01.2005 19:41:57
Jos haluat niin voit koittaa sitä värinpoistoa ja siihen sitten päälle omaa väriä jäljittelevä väri.. Tosin rassaahan se, mutta en tiedä kuinka paljon. Mulla ainakin palautuu tukka nopiaa värjäyksen jälkeen.

Olen värjännyt niin hirveästi, että hiukset on mennyt ihan hirveään kuntoon, eli en laita enää mitään värejä hiuksiini, vaan annan vaan kasvaa.
Dutteri
01.01.2005 23:15:26
Olen värjännyt niin hirveästi, että hiukset on mennyt ihan hirveään kuntoon, eli en laita enää mitään värejä hiuksiini, vaan annan vaan kasvaa.

Hmm... Saanen kysyä mikä on oikea värisi?
*Rose*
02.01.2005 13:05:02
Hmm... Saanen kysyä mikä on oikea värisi?

Aika vaalea.
*Rose*
02.01.2005 18:02:48
Jos on tehokkaat värit, niin kyllä onnistuu, tindii...

Epäilen tuota kyllä jonkui verran, kun eräs kampaaja ainakin sanoi, joskus vuosia sitten tosin,että tummaa hiusta ei voi värjätä vaaleemmalla, voihan sitten olla tietenkin mahdollista, että on tullut joku uusi tehokkaampi väri tai jotain, mutta...
Mark-Ken
02.01.2005 21:29:11
Vetäse kaljuks ja anna kasvaa.
*Rose*
02.01.2005 22:23:02
Vetäse kaljuks ja anna kasvaa.

En ikinä voisi vetäistä kaljuksi, mieluummin kärvistelisin huonokuntoisissa hiuksissa, kun vetäisin kaljuksi!

Kun oma väri on kasvanut tarpeeksi paljon, että on ainakin vähintään n. olkapäille ulottuvat, vasta sitten viitsisin pätkäistä ne mustat latvat pois. En voisi sekuntiakaan kärvistellä lyhyissä hiuksissa! Eli se kaljuksi vetäiseminen ei tulisi kysymykseenkään!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)