Definhel 02.01.2005 12:47:07 | |
---|
Tulipa tässä mieleen että miten kauan arvelette että kupla puhkeaa ja pop-musiikki menettää ihmisten kiinnostuksen? Vai tapahtuuko sitä ikinä? Tuleeko pop täyttämään listojen ykkössijat aina? Pop on ollut kuuntelilistojen kärjessä jo kivikaudesta asti. Määritelmä muuttuu nääs. Rytmisektio on ikuinen. |
Bee-äf 02.01.2005 12:58:39 | |
---|
Nyt pitäs vaan tietää kuka vittu tämä Paris Hiltson on... |
Härski 02.01.2005 12:59:26 | |
---|
Nyt pitäs vaan tietää kuka vittu tämä Paris Hiltson on... Jätkällä on ollu onnea elämässä, jos asia kerran on noin. |
HaloOfFlies 02.01.2005 13:24:27 | |
---|
The sexy singer has struggled to get her pop career started after it emerged that another artist was planning to release the same debut single. Haylie Duff, older sister of teen star Hilary Duff, claims she recorded her own version of 'Screwed' over a year ago and announced in July that she was trying to block Paris from releasing the track. But Paris is pressing forward with the release after the song was leaked on the internet in August and has already drafted in David LaChappelle, the man behind Christina Aguilera's 'Dirrty' video, to work on her debut single. Mitä tuohon voisi sanoa? Stupid is stupid does. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
qfleax 02.01.2005 13:58:37 | |
---|
Ei varmaan kukaan enää jaksa välittää tai valittaa David Hasselhoffin levystä Looking for Freedom, joka muuten meni Saksan listaykköseksi vuonna miekka ja kyrpä. Se on ollutta ja mennyttä. Ai.. onko mä ainut joka odottaa suurella mielenkiinnolla Davidin tulevaa räppilevyä? :) Annetaan Parisinkin ensin julkaista levy/biisi ja arvioidaan sitten.. Gwen Stefanin soolo on muuten loistava.. se liity tähän theadiin.. |
Tympee Huttunen 02.01.2005 13:59:20 | |
---|
Ai.. onko mä ainut joka odottaa suurella mielenkiinnolla Davidin tulevaa räppilevyä? :) Et todellakaan! |
Bee-äf 02.01.2005 14:16:34 | |
---|
Jätkällä on ollu onnea elämässä, jos asia kerran on noin. Ei siihen onnea tarvita, pitää vaan näppinsä erossa epäilyttävistä medioista. |
Snowblind 02.01.2005 14:21:33 (muokattu 02.01.2005 14:21:58) | |
---|
Ei näin... Ai.. onko mä ainut joka odottaa suurella mielenkiinnolla Davidin tulevaa räppilevyä? :) Et ole! Tämä on kuultava. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Fuzzy Boner 02.01.2005 14:39:24 | |
---|
Mahtavaa! Täytyy hommata heti. Unelma elää - pääsis Parisin kiertuebändiin. Näiden hommien takii mä aloin aikanaan käymään tunneilla! Parasta! Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
Pelsi 02.01.2005 14:59:35 | |
---|
Mahtavaa! Täytyy hommata heti. Unelma elää - pääsis Parisin kiertuebändiin. Näiden hommien takii mä aloin aikanaan käymään tunneilla! Parasta! Onkohan sillä edes sellaista, vai soittaako siellä herra Taustanauha? Mulle on oikeasti ihan sama, vaikka Paris Hilton julkaisisi 10 levyä, kunhan minun ei tarvitse niihin rahojani pistää. "Joka paikkansa nostaa, se perseensä menettää" -Vanha viidakon sanonta |
Planetist 02.01.2005 15:36:55 | |
---|
Ai.. onko mä ainut joka odottaa suurella mielenkiinnolla Davidin tulevaa räppilevyä? :) Mutta sehän oli pelkkä Ice-T:n keksimä läppä koko levy --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
qfleax 02.01.2005 15:47:28 | |
---|
Mutta sehän oli pelkkä Ice-T:n keksimä läppä koko levy Älä viitsi. En anna sinun tuhota minun suurta unelmaani ja ainoaa syytä minkä takia elää.. :( ;) |
Juntunen 02.01.2005 15:51:00 | |
---|
Aivan totaalisen sama. Puhuvan pään jälkeen mikään ei ole enää yllättänyt. Komppaan. Dian - Dian tekee uutta demoa |
ten 02.01.2005 15:58:07 | |
---|
mun sydän itkee verta! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Pluto 02.01.2005 16:02:54 | |
---|
Mutta sehän oli pelkkä Ice-T:n keksimä läppä koko levy "Ritari Ässä ja Baywatch -sarjojen tähti David Hasselhoff hurmasi aikoinaan suomalaisiakin laulutaidoillaan. Nyt hänestä tehtaillaan rap-tähteä! Miehen ystävä, rappari Ice-T aikoo tuottaa 51-vuotiaan Davidin uuden levyn. -Hänestä tulee nimeltään Hassle The Hoff, aiomme näyttää Davidista aivan uuden puolen, Ice-T lupailee." Dillon, you son of a bitch! |
lapio 02.01.2005 16:12:58 | |
---|
"Ritari Ässä ja Baywatch -sarjojen tähti David Hasselhoff hurmasi aikoinaan suomalaisiakin laulutaidoillaan. Nyt hänestä tehtaillaan rap-tähteä! Miehen ystävä, rappari Ice-T aikoo tuottaa 51-vuotiaan Davidin uuden levyn. -Hänestä tulee nimeltään Hassle The Hoff, aiomme näyttää Davidista aivan uuden puolen, Ice-T lupailee." Ice-T sanoi jokunen aika sitten ollessaan vieraana Conan 'O Brienissa, että tämä oli vitsi. |
Ice-T sanoi jokunen aika sitten ollessaan vieraana Conan 'O Brienissa, että tämä oli vitsi. Ei voi olla totta! Mulla ei ole enää syytä elää. Dillon, you son of a bitch! |
Spiralmind 02.01.2005 16:26:48 | |
---|
Kuka se o? I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
Spiralmind 02.01.2005 16:27:20 | |
---|
(off-topic) Tulipa tässä mieleen että miten kauan arvelette että kupla puhkeaa ja pop-musiikki menettää ihmisten kiinnostuksen? Vai tapahtuuko sitä ikinä? Tuleeko pop täyttämään listojen ykkössijat aina? Pop = popular (/off-topic) I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
ten 02.01.2005 17:32:09 | |
---|
(off-topic) Tulipa tässä mieleen että miten kauan arvelette että kupla puhkeaa ja pop-musiikki menettää ihmisten kiinnostuksen? Vai tapahtuuko sitä ikinä? Tuleeko pop täyttämään listojen ykkössijat aina? Pop = popular (/off-topic) Eikö toi jo aja ittensä umpikujaan koko kysymys? Eikös se musiikki, mitä milloinkin radiosta ja telkkarista tulee eniten, ole poppia eli populaarista musiikkia? Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |