Leper Messiah 02.01.2005 13:12:12 | |
---|
Brides of Destructionin Shut the fuck up- kappaleessa on mukava keskustelu siinä alussa - what song are we doing? - Shut the fuck up - allright, ready? - No, what song are we doing - Shut the fuck up - Dude.... - What does mine tattoo say? - It says dude, what does mine say - sweeeet - Let's do this song.... What is this song?? - Shut the fuck up - Allright guys, here we go. take one rolling..... viimeinen ilmeisesti nauhoittajan sanoma. Hyvää uuttavuotta!! Mä rakastan teitä!! Elämä on ihanaa! Ja humala on hieno asia. M-net on mahtava asia! Kiitos teille kaikile. Mä rakastan teita.
- jussiohman |
Schnowotski 02.01.2005 13:19:18 | |
---|
Ei teiltä tunnu löytyvän juurikaan niitä OIKEITA mokia, joten palataan alkuperäiseen aiheeseen ja kerron että: Scorpionsin "Savage Amusement" levyn, "eräässä biisissä" virvelin kaiku katkeaa kesken koska otto on ilmeisesti katkaistu siitä. Kuuluu kuulokkeilla selvästi. Ei takuulla tarkoitus... Tästä tuli mieleen (vaikka tämä ei luultavasti moka ole, kun sen kuulee niin selvästi): CMX:n Minne paha haudattiinissa kun se lähtee ensimmäiseen kertosäkeeseen ja Yrjänä venyttää "haudatkaaaaaaaaaaaa" niin tuo sana katkeaa kesken. Toisella kerralla se sana jatkuu loppuun asti. Nyt kun kuuntelee niin se kuulostaa kuin yrjänä itse lopettaisi sen sanan, mutta isolla (ja kuulokkeilla) kun kuuntelee niin se kuulostaa Cut'n sliceltä. Jos katsoo silmiin tietää mitä se merkitsee. Mutta mitä tarkoittaa niskaan tuijottaminen? Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
Exhausted 02.01.2005 13:23:21 | |
---|
Pearl Jamin Do The Evolutionin viimeisessä säkeistössä koko raita menee hetkeksi kamalan tummaksi. Ehkä jokin vika nauhassa? |
marko_tt 02.01.2005 13:55:31 | |
---|
Radiosta kun tulee Clashin London Calling niin selvästi siellä on sellainen kännykän soittoääni jossain paikkeilla. Onkos tuo ihan levylläkin? Ja jos tarkoituksella on tuo tuolla, niin ei ainakaan mun ymmärrykseen mahdu. Sitten joissakin biiseissä on varmaan ihan tarkoituksellakin (vai oiskohan soittajilla ollut studiolla liian kova meno ja melu, niin joku oikeasti on soittanut poliisit paikalle) joku poliisiauton sireeniä muistuttavia ääniä. Tuo on tosi häiritsevää ainakin, kun autoradiosta tulee tuollainen biisi. Vaikka tuhat kertaa jonkun tuollaisen kappaleen olisi kuullut, niin aina sitä vaan tuntuu menevän lankaan ja alkaa tähyillä taustapeileistä sinivalkoista autoa. |
heke 02.01.2005 14:06:04 | |
---|
Radiosta kun tulee Clashin London Calling niin selvästi siellä on sellainen kännykän soittoääni jossain paikkeilla. Onkos tuo ihan levylläkin? Ja jos tarkoituksella on tuo tuolla, niin ei ainakaan mun ymmärrykseen mahdu. Hmm... Biisihän on nauhoitettu joskus 1979 ja silloin ei kai hirveästi noita kännyköitä ollut. |
marko_tt 02.01.2005 14:11:25 | |
---|
Hmm... Biisihän on nauhoitettu joskus 1979 ja silloin ei kai hirveästi noita kännyköitä ollut. Hmm, niinpä tietysti. Sitten se on varmaan tullut jotenkin radio-formaattiin muokkauksen yhteydessä tai jotain sellaista. Ainakin Radio-Cityltä tuon kuulen. Vai onko kyseessä sittenkin esim. Strummerin visio, joka sai sitten ihmiset ostelemaan 90-luvulla hulluna kännyköitä ;) Vaiko vain mulle avautumatonta musiikkitaidetta? |
Kun autossa kuiuntelee Clashin Rock the cashbahia, niin siinä biisissä on takana sellaisia ääniä mitkä muistuttavat erehdyttävästi kännykän ääniä. |
WahWah 02.01.2005 14:26:02 | |
---|
En tiijä onko jo sanottu, mutta Led Zeppelinin Since I've Been Loving Youssa muistaakseni kuuluu aika hyvin John Bonhamin bassaripedaalin vinkuna. "We're just a battery for hire with a guitar fire
ready and aimed at you"
AC DC - For Those About To Rock (We Salute You).......Pastilli? |
marko_tt 02.01.2005 14:46:10 | |
---|
Kun autossa kuiuntelee Clashin Rock the cashbahia, niin siinä biisissä on takana sellaisia ääniä mitkä muistuttavat erehdyttävästi kännykän ääniä. Jeps, taiskin olla juuri tuo Rock the Casbah biisi sittenkin kyseessä. Ekan kerran muuten kuulin tai luulin, että tuossa lauletaan: "Rock, it has balls!" Mut se onkin jo mun oman pääni miksausmoka. |
Necromuru 02.01.2005 16:01:44 | |
---|
Sonata Arctican Misplacedissa kuuluu Ennen c-osaa jotain huutoa taustalla, Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
Epämuusikko 02.01.2005 17:23:12 | |
---|
En tiijä onko jo sanottu, mutta Led Zeppelinin Since I've Been Loving Youssa muistaakseni kuuluu aika hyvin John Bonhamin bassaripedaalin vinkuna. Squeak king Myytävänä Tosco 22" ride! |
Leper 02.01.2005 22:07:36 | |
---|
Kissin I Love It Loudin lopun feidaus alkaa liian pian,siinä kolmen minuutin kohdalla,jonka jälkeen voluumia nostetaan vielä kerran,ja feidaus alkaa taas neljän minuutin kohdalla.En tiedä,onko se moka (tai saittekö selvää),mutta pakko laittaa tänne.Kuunnelkaa biisi,niin tajuatte. Iron Maidenin Prowlerin introssa toinen kitara kiertää selvästi.Tuokaan ei välttämättä ole moka,ja jos onkin,niin se on mielestäni paras miksausmoka. |
tenkainen 03.01.2005 15:09:24 | |
---|
Black Sabbath Tribute Nativity in Black ykkösellä on Faith no moren biisissä aika hieno moka. Laulaja unohtaa War pigsin yhden säkeistön sanat kokonaan ja mölisee vaan että asfihsadgusdiughisudfhgbiuhsfdiugb... Tosin nauhoitus on live, että virheen olemassaolon ymmärtää... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Johnny Buzz 03.01.2005 15:14:00 | |
---|
Black Sabbath Tribute Nativity in Black ykkösellä on Faith no moren biisissä aika hieno moka. Laulaja unohtaa War pigsin yhden säkeistön sanat kokonaan ja mölisee vaan että asfihsadgusdiughisudfhgbiuhsfdiugb... Tosin nauhoitus on live, että virheen olemassaolon ymmärtää... Kun kyseessä on Mike Patton, niin eipä tuo todennäköisesti mikään moka ole. |
Exhausted 03.01.2005 15:32:28 | |
---|
ei ainakaan miksausmoka |
shagriml 03.01.2005 18:47:36 | |
---|
mikä se oli se juttu (urbaanilegenda ?) että Love Rollercoaster biisin, jonka esittäjää en muista, jossai välissä kuuluisi kuolevan naisen kirkaisu jota studiopomo tai vastaava kuristaa viereisessä huoneessa ? jostai päi nettiä luin tästä vähän aikaa sit mut ei löytyny pikasesti nyt linkkiä-... |
ercciman 03.01.2005 21:24:57 | |
---|
mikä se oli se juttu (urbaanilegenda ?) että Love Rollercoaster biisin, jonka esittäjää en muista, jossai välissä kuuluisi kuolevan naisen kirkaisu jota studiopomo tai vastaava kuristaa viereisessä huoneessa ? jostai päi nettiä luin tästä vähän aikaa sit mut ei löytyny pikasesti nyt linkkiä-... Tässä on juttua: http://www.snopes.com/music/hidden/roller.htmEi tosin ole totta. xoxoxoxo |
NHR 04.01.2005 09:55:33 (muokattu 04.01.2005 10:06:02) | |
---|
Yön Likaiset legendat II -biisissä kuuluu ennen kertsiä olevan tauon aikana kuin hyvin vaimea basarin jytke tai joku sellainen. Suunnilleen joka toisessa tauossa se kuuluu ja joka toisessa ei. En tiedä onko tarkoituksellinen vaiko jotain vuotoa. Joutsenlaulussa kitaraplekun rätinällekin olisi jotain ehkä voinut tehdä. Eppujen Baarikärpäsessä kuuluu vissiin kaikenlaista traktorin pörinästä lähtien taustalla, kun rummut äänitettiin kai pihalla. Juuri ennen loppua kuuluu ainakin linnunlaulua. Klamydia on tosiaan ihan oma lukunsa. Tekivät tavallaan oikein tavaramerkikseen tuon, ettei ylimääräsiä ölinöitä pahemmin pois siivoiltu, pikemminkin päin vastoin. Ei kai niitä sitten voi oikein miksausmokinakaan pitää. Joku huutaa jonkun biisin lopussa esim. että "Vesa Jokinen on päärynä", tai siltä se ainakin minun korvaani joskus kuulosti. Ja jonkun ihan toisen biisin lopussa kuuluu, kun Vesku laulaa Jaspi Mäkkyä ("...joku mättää kuskia otsikkoon...") Miten tuollainen moka vahingossa voi syntyä? Se toinen biisi äänitetty aikaisempien päälle moniraitanauhalle ja lauluraita jäänyt pyyhkimättä, vai? |
Kapane 04.01.2005 13:22:26 | |
---|
Yhen demon taustalla kuuluu kun joku meni mopolla nettiin. vittu oli hupaisan kuuloinen. |
Mijau 04.01.2005 13:44:56 | |
---|
Tuossa Diablon Preacherissä , joku sanoo että Perkele siinä alussa... varmaa vahinko , ne ei oo varmaa huomannu et siinä alussa tulee kirosana.
:D Kaikki lähtee asenteesta...
jopa käteen veto! |