Ze Kink 31.12.2004 17:08:13 | |
---|
Paljolla myyt sen Les Paulin? 300€ on Warwickin softlight -kotelon kanssa. |
Ze Kink 31.12.2004 17:16:45 (muokattu 31.12.2004 17:45:29) | |
---|
Eivätkös japsistratot suunnilleen tuon viiden huntin luokkaa ole? Jotain tämmöstä muistelinkin, hyvä juttu. Riippuu siitä mitä 60-luvun ominaisuuksia halajat, mutta yksi vaihtoehto voisi olla semmoinen kitara mikä mulla on (ei myynnissä): body on mallia '62, ja kaula '57-mallinen (ja otelauta on siis vaahteraa tuossa). Lapahan tuossa on mallia pieni. Noita on valmistettu Japanissa ainakin 80-luvun puolivälin tietämillä, ehkä myöhemminkin? 60 -luvun ominaisuuksista tärkein on se kaula, joten ei oikeen tommonen innosta. Noissa 50 -luvun malleissahan lienee vielä V-kaula? Nimittäin en pidä niistä yhtään. Bodykin noissa 60 -malleissa on mukava, ei mitään saarnia kuten noissa 70 -lukulaisissa. Ja en oikein diggaa sitä seiskytälukulaisten kolmen pultin kaulaliitossysteemiä. Mutta entä toi 68 -strato? Siinä näytti olevan vaahteraotelauta.. Tosin ei se pakollinen ole, mutta muissa kitaroissa kun on ruusupuu (akustisissa eeben), niin "vaihtelu virkistäisi". Missä hinnoissa noi vanhemmat Tokait liikkuu? Nimittäin Tokain kitaroista on tähän mennessä vain hyviä kokemuksia. Pitänee pistää torille ilmotusta että strato ois haussa. Ja toi Hs-3 vaikutti tosiaan hyvältä, että eiköhän semmonen lennä tallaan sitten. Ynkkäkin näköjään käyttää sitä, joten eipä mahdollisen kasarihevin kanssa tule olemaan ongelmia :P |
LaXu 31.12.2004 17:20:48 (muokattu 31.12.2004 17:21:05) | |
---|
Edit: Saiskohan noita Morganeita vasureina? Hyvän näköinen tuo Laxun peli Kyllähän niitä pitäisi saada, ainakin Morganin nettisivujen mukaan. |
_Petri_ 31.12.2004 19:31:34 | |
---|
Missä hinnoissa noi vanhemmat Tokait liikkuu? Mitä nyt olen itse nähnyt noita myytävän, niin joku 500€ laukun kanssa voisi olla ihan kohtuullinen hinta. Tuurilla halvemmalla, kiireellä kalliimmalla. Kyllä nuo kuitenkin budjettiisi sopivat. |
Ze Kink 01.01.2005 15:02:59 | |
---|
Hetkinen, onko tuo 62 -japsimalli oikeasti lehmusrunkoinen? Nimittäin tuolla sivuilla luki että basswood body. |
Leper Messiah 01.01.2005 17:31:19 | |
---|
Hetkinen, onko tuo 62 -japsimalli oikeasti lehmusrunkoinen? Nimittäin tuolla sivuilla luki että basswood body. eikös basswood ole lehmus? Hyvää uuttavuotta!! Mä rakastan teitä!! Elämä on ihanaa! Ja humala on hieno asia. M-net on mahtava asia! Kiitos teille kaikile. Mä rakastan teita.
- jussiohman |
tjw 01.01.2005 17:51:07 | |
---|
eikös basswood ole lehmus? Onhan se. . |
depe 01.01.2005 18:09:11 | |
---|
Osta toi mun Fätti. Jaa, että single coili tallaan. Onhan sekin oikein. Mikäs fätissä vikana, kun se myydä pitää? Meikä haluais kyllä kanssa Straton. No, kunhan vastaan osuu hyvä yksilö kohtuuhintaan, niin sitten... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Härski 01.01.2005 18:22:43 | |
---|
Mikäs fätissä vikana, kun se myydä pitää? Triamp GAS ja tarpeettomuus. Tuo ei korvaa enää mitään. Mut hieno se on, perkele! |
Dr. Muff 01.01.2005 20:50:17 | |
---|
Mitä nyt olen itse nähnyt noita myytävän, niin joku 500€ laukun kanssa voisi olla ihan kohtuullinen hinta. Tuurilla halvemmalla, kiireellä kalliimmalla. Kyllä nuo kuitenkin budjettiisi sopivat. Riippuu vuodesta ja mallista aika pitkälti. Pre -84 spaghettilogoisia menee ebayssä välillä jopa yli 1000dollarilla ja uudempia saa ehkä juuri keskimäärin noin 500eurolla, haarukka lienee jotain 300e-600e. Isolapaiset ovat halvempia. En ole kyllä vähään aikaan seurannut mutta näin muistelisin. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
overthewall 01.01.2005 22:59:37 | |
---|
Ja sitten kelailin että pistäisin jonkun huminattoman tallamikin, ei kuitenkaan mitään minihumpparia. Onko siis jollain kokemusta esim. Dimarzion Hs-3:sesta? Juu kyllä kokemuksia löytyy Hs-3:sista. Olen laittanu kaksi sellasta tohon mun silmäterääni talla ja kaula mikkien paikalle. Ihan pätevät mikit jos kaipaa kitaraan vähän kirkkaampaa ja häiriöttömämpää soundia. Mulle suositeltiin Hs-3:sia ostaessa Dimarzion YJM mikkejä. Jotka on periaatteessa samat kuin Hs-3:set mutta ovat vähän hinnakkaampia ja ylä-äänet soi hieman kovempaa kuin Hs-3:sissa. |
eikös basswood ole lehmus? On on, muttakun jotkut taas puhuu leppäbodyisistäkin. Ja leppähän se "oikea" stratopuu on. |
Ze Kink 03.01.2005 18:08:11 | |
---|
Noita Goldstaarejahan kehuttiin, mulle tarjottiin nyt sitten Springy Soundia, kasariajoilta, vissiin alkupuolelta. Onkos noista tietoa? Missä hinnoissa yleensä pyörivät, ja ovatko minkä tasoisia verrattuna esim. Goldstaariin. Harmonycentralissa (*köh*) ainakin kehuttiin. |