Aihe: uudet mikit epi lp gold toppiin
1
Snakepit
01.01.2005 23:03:54
Eli toista les paulia olen hakemassa. Tarkoituksena on pitää toista std-vireessä ja toista half step down-vireessä. Tähtäimessä on epin lp Gold top (ostaisin gibsonin, muuta ei ole varaa), mutta mutta..
Ongelmana ovat sen p90-mikit, saundi ja ulkonäkö eivät miellytä. Pitäisi saada noitten tilalle Duncanin Alnico pro II-humbukkerit. Paljonko muutostyöt maksavat? Ilmeisesti kitaran body pitää laittaa pienee remonttiin.

Ps. Epi lp standard metallic gold-värityksellä EI kelpaa, se ei ole sama kuin gold top (ainakaan minulle)
Se ei kuullosta hyvältä, jollei Slash ole mukana
jami87
02.01.2005 01:33:43 (muokattu 02.01.2005 01:34:49)
Jos kolvi pysyy kädessä, ei maksa muutostyöt muuta kun kolvin hinnan. Jos kolvi ei pysy kädessä, kannattaa kysästä jostain liikkeestä paljonko se vois siä maksaa. Mulla makso kitaran mikkien vaihto yhteensä 40 euroo. Kaupan päälle kattoivat viä intonaatiot ja muut kuntoon. Liikkeen nimee ny en tähän hätään muista, mutta Pyynikillä se muistaakseni on. Laitan liikkeen nimen heti kun muistuu mieleen.

Edit. Niin, ja tietenki viä mikkien hinta eli about 2x100 euroo.
I'm Rock, but I don't Roll...
Snakepit
02.01.2005 12:18:55
Mut eikö noi p90 ole pienemmät mikit kun humpparit, joten, joten humppareiden ei pitäisi mahtua p90:ten koloihin. Eikö niitä "mikkikoloja" pidä suurentaa ? Kyllä minä kolvata osaan, mutta se ei taida ihan riittää tässä hommassa.
jami87
02.01.2005 13:01:31
Kiitos, Kelle. Juuri sitä tarkoitin. :)

Hmm, oot kyllä oikeassa niitten mikkien koon kanssa. Luulin, että Epilläkin olis ollu humpuukikokoset P90-mikit, mutta ei. Taitaa tullakkin hieman kalliimmaks sitten, ellet sitten löydä jostain sellasia erikoiskokosia SD humppia.

Vetäydyn keskustelusta...
I'm Rock, but I don't Roll...
javia
02.01.2005 13:34:05
Eikös tota epin goldtoppia oo tavallisillakin humppareilla, pariin oon törmänny. Ei tarttis ruveta jyrsintä hommiin.
Ze Kink
02.01.2005 13:36:59
Ainakin Tokailta löytyy noita Goldtoppeja humppareilla, ja mielestäni päihittävät Epiphonet mennen tullen.
Snakepit
02.01.2005 14:23:44
Mutta eikös nuo tokain Gold topit ole "helmiäis"kullattuja. ELi siis, ne näyttävät siltä, että siihen maalin sekaan olisi kaadettu paljon kultahippuja ?? EI mielestäni ole kauhian kaunis....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)