Aihe: Putkisärö pedaalit?
1 2
blastoff
01.01.2005 13:57:59 (muokattu 01.01.2005 14:09:34)
Ainoa mistä minulla on enemmän kokemusta on Tube Factor ja se pelaa erittäin hyvin. Mielestäni siinä ja muissakin H&K:n vastaavissa tuotteissa sen putken olemassaolon ihan oikeasti kuulee. Vielä kun Tube Factoriin saisi omat säädöt molemmille "factoreille", niin se olisi ihan täydellinen.
"Heipä hei! Hyvää iltaa! Luppakorva seikkailee taas. Luppakorva-nimen sain, korvani nääs lerputtaa."
januszian
02.01.2005 01:34:57

no jopas infottiin!

Juu, mä ekana tota Mesan palikkaa kattelin siinä mielessä että jos siitä saisi Mesa vahvistimien kaltaista meininkiä.

Mulla on ENGL powerball nuppi ja Mesa 4x12 recto standard ylisuuri kaappi. ENGLissä on HELVETIN monenlaista saundia mutta ei sitä Nu-Metal pörinää tyyliin Drowning Pool tai muut samantyylilajin mättäjät.

Koch Pedaltone oli aivan liian epätiukka demppaamiseen. Suorastaan fuzzmainen. Muuten niin julmetun lämmin ja erotteleva. Ja pirun nätti puhas saundi mutta sitähän tässä threadissa ei tarvita.

Onkohan toi Soldanon GTO pedaali yhtään Soldano vahvareitten kuulonen?

Mä diggasin H&K tubeman II:sesta puodissa Peavey triple XXX:n looppiin viritettynä. Oikein näppärä heavy särö!

Ja tosiaan etin sitä rankempaa särö osastoa sillä Powerball hoitaa nuo Marshall/blues/Ganes meiningit oikein mallikkaasti. Lähtee Powerballista rankkakin särö mutta nyt eri "makuja" pohdin.

Powerballissa btw. 4 x 12AX7EH etusputket ja 4 x Svetlanan 6L6GC putket.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)