Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rick Wakeman
1
Aivokalvo
01.01.2005 13:18:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin legendaarisen Yes-kiipparistin soololevyn kympillä. (muistaakseni "Revisited") Muutama raita lätyskällä on aivan huikeaa sävellystyötä. Tiedä sitten, onko tämä keskustelualue oikea linja moisen kysymiseen, mutta onko herran (kaiketi hieman vähemmännäkyvä) soolotuotanto monillekin tuttua? mitkä ovat parhaita levytyksiä tahi biisejä?
 
Valtioille jaettiin kosteiden paikkojen äänityslaitteita - SUOMIKIN SAI SUOMIKIN
leka
01.01.2005 13:28:54 (muokattu 01.01.2005 13:32:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa tavaraa, progea äärimmäisillään. Ne ekat on parhaat
 
The Six Wives Of Henry VIII: Loistolätty. Mahtavia piisejä, kosketintaiteilua parhaimmillaan...
 
Journey To The Centre Of The Earth: Tämä levy on progen määritelmä: kertoja, viitta, suunnaton kosketinarsenaali, sinfoniaorkesteri, upea kansitaide (ehdottomasti vinyyli!). Ja hienot biisit. Ainoa miinus tulee siitä toisesta laulajasta, joka laulaa mitä sattuu.
 
The Myths And Legends Of King Arthur And
The Knights Of The Round Table: Jälleen loistavat kannet ja liite. Hieno teos.
 
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Aerodactev
01.01.2005 13:30:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voitaisiin myös aloittaa sivukeskustelu herra herätysmiehen mulletista...
 
Ihan mahtava takatukka! Se on kyllä näky kun herra tiluttaa menemään niin että mulletti vaan heiluu. Vielä viitta harteille niin a vot!
 
Long = progressive = good
Haloo?? Faijja? Kuka? Ai Haiduk!
Snowblind
01.01.2005 15:18:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voitaisiin myös aloittaa sivukeskustelu herra herätysmiehen mulletista...
 
Ihan mahtava takatukka! Se on kyllä näky kun herra tiluttaa menemään niin että mulletti vaan heiluu. Vielä viitta harteille niin a vot!

 
Je. Komeampaa kiipparistia ei helposti löydä. Ja viittaa se käyttää aina joskus.
 
Mutta, siis.
 
Six Wives of Henry VIII on loistava.
The Myths And Legends Of King Arthur And
The Knights Of The Round Table on hyvä sekin.
Journey to the Center of the Earth on hieno teos sekin.
 
Näitä olen kuullut ja olen pitänyt.
 
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
kingdom
01.01.2005 15:36:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus fanitin äijän levyjä. Sitten tylsistyin ja vein ne levykauppaan takasin. Kirjastosta joskus lainasin jonkun levyn missä kaveri soittaa soolopianoa jonkun pienen yleisön edessä. Se oli loistava levy. Mutta kosketinsoittajana hän on edelleen minun idolini.
 
Rantsu
01.01.2005 17:37:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistava on myös "Criminal Record" v. 1977. Hienoa soittoa, hienoja soundeja, hienoja sävellyksiä. Jättää mielestäni varjoonsa nuo aikaisemmat levyt. Valitettavasti tuota levyä on nykyään erittäin vaikea saada; se on kai julkaistu CD:nä ainoastaan Japanissa. Itselläni se on vanhana vinyylinä.
 
"Ehke parempi mine kotona."
90125
02.01.2005 15:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitkä ovat parhaita levytyksiä tahi biisejä?
 
Täältä löytyy fanien äänestysten pohjalta tehty lista albumeista:
http://www.rwcc.com/v_albums.asp
 
ja täältä biiseistä:
http://www.rwcc.com/v_tracks.asp
 
Ja onhan Rick myös aivan loistava "koomikko" (eli hauska heppu). Tämä käy ilmi mm. Yes DVDissä. Saman huomasin kun tapasin Rickin viime kesänä, ihan älyttömän hauska veikko. Mun paras kaveri, bestis, kiiboord-frendi :)
 
-JHR-
Diablero
03.01.2005 09:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä löytyy fanien äänestysten pohjalta tehty lista albumeista:
http://www.rwcc.com/v_albums.asp
 
ja täältä biiseistä:
http://www.rwcc.com/v_tracks.asp
 
Ja onhan Rick myös aivan loistava "koomikko" (eli hauska heppu). Tämä käy ilmi mm. Yes DVDissä. Saman huomasin kun tapasin Rickin viime kesänä, ihan älyttömän hauska veikko. Mun paras kaveri, bestis, kiiboord-frendi :)

 
Vieläkös herralla on ongelmia alkoholin kanssa? Ymmärtääkseni sillä ei aina ole ihan hyvin mennyt, mitä nyt olen juttua kuullut. On se kyllä velho äijä
 
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
90125
03.01.2005 13:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkös herralla on ongelmia alkoholin kanssa? Ymmärtääkseni sillä ei aina ole ihan hyvin mennyt, mitä nyt olen juttua kuullut. On se kyllä velho äijä
 
Kun sillä se syrän meinas lakata toimimasta ja lääkäri kehoitti "hieman" rauhoittumaan, niin alkoholi on jäänyt. Mieshän on uskossa nykyään. Mutta silti äijä on kone.
 
-JHR-
Artturi
01.07.2020 18:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rick palannut progeen! Jeah, tää The Red Planet on ekan kuuntelun perusteella ihan sitä ehtaa 70-luvun kamalle pärjäävää matskua! Hienoa Wizard!!
 
kaplan
07.07.2020 18:12:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo Red Planet ilmestynyt vasta rajoitetusti kun ei löydy Apple/Spotify -alustoilta? Tidal Exclusive tai jotain?
 
Artturi
09.07.2020 15:04:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tilasin sen Wakemanin nettisivuilta ennakkoon. Tuli nimmaroituna postilaatikkooni, en tiedä mikä on virallinen julkaisupäivä tai tapa..
 
kaplan
10.07.2020 18:54:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nettilinkit vaan kertoi että available June mutta sitten vilkaisin Levykauppa x:n sivuilta, siellä julkaisupäivä on 24.7 mikä selittää ettei vielä löydy kuunneltavaksi. Ennakkotilauksena saa tietysti aiemmin varsinkin suoraan artistilta.
 
kaplan
28.08.2020 17:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei koskaan oikein selvinnyt milloin tämä julkaistaan missäkin mutta ainakin tänään kotimaan levykaupat mainostavat Red Planetia uutuuksien joukossa ja löytyy myös striimeinä joten nyt vain kuuntelemaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «