J.RA 30.12.2004 13:00:55 | |
---|
Suositelkaa jotain hyvää kitaravahvistinta. Malleja on niin paljon että sitä ominta ei tunnu kuvausten perusteella löytyvän. Vahvistimella pitäisi ainakin raskasmusiikki taittua. Efektinä käytän boss me-50, eli siihen efektiin pitäisi ainakin olla yhteen sopiva. - Se mikä ei tapa vituttaa- |
J.RA 30.12.2004 13:05:02 | |
---|
Olen vähän line6 katsellut mutta meneekö niissä sitten noi efektit vähän päällekkäin ja onko line6 ja tuo bossin me-50 edes yhteen sopivia keskenään? - Se mikä ei tapa vituttaa- |
mab_ 30.12.2004 21:26:04 | |
---|
Kirjoitin tähän töistä piitkän vastauksen mutta sähkökatko söi sen kun olin viimeistä riviä kirjoittamassa..söi miestä.. Niin, mielestäni ei kannata ostaa mallintavaa vahvistinta koska sulla on suht hyvä mallinnuslaite jo. Ainakaan Flextone2 ei pelittänyt Korgin AX1500g:n kanssa mitenkään. En saanut oikein mitään fiksua soundia ulos. Erikseen kyllä olivat ihan hyviä. Suosittelisin jonkun laadukkaan putkivahvistimen ostoa. Semmoisen missä on hyvä perussoundi. Sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan omaa soundiaan. Transistoripuoleltakin löytyy ihan hyvältä soundaavia laitteita. Esim. Techin trademark-sarjalaisilla taittuu raskaampikin musiikki hyvin. Itse vertailin Trademark60 ja Ashdown Peacemaker 40. Päädyin lopulta ashdowniin. Trademarkin säröt olivat paremmat mutta Ashdownin perussoundi oli huomattavasti paremman kuuloinen. Et maininnut hintaluokkaa jossa vahvistinta etsit. Kannattaa tsekata esim. Ashdownin Fallen Angel-sarja sekä esim. ENGlin vahvistimet. |
ei tarvi säröpurkkia jos hankkii randallin... kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
VÄKIPÄÄ 01.01.2005 05:34:53 (muokattu 01.01.2005 05:38:48) | |
---|
ei tarvi säröpurkkia jos hankkii randallin... Mulla on ME-50 ja Randall! Hieman bassovoittoinen soundi(saattaa johtua kaapista), mutta muuten sikatykki! Damageplanin levysoundia lähentelee. Toisaalta ME-50:tä saa tykit heviäänet melkein mistä vaan, esim. sellaisesta 1 watin taskumarsusta sai ihan yllätyssoundit! edit: Äh, kysymys unohtui: Osta putkinuppi. Taikka sitten trankku. hoho. Kunhan ostat nupin etkä mitään comboa, etkä varsinkaan mitään mallintavaa Line6-paskaa! |
Exhausted 01.01.2005 20:23:07 | |
---|
juu ei kannata mallintavaa hankkia jos on jo multiefektihässäkkä. ennemmästi jokin putkipeli jossa on hyvä perussaundi ja sitten käytät vaan efektejä siitä bossista |