Mulle olisi tarjolla tollanen super swede.Tiedot kyseisestä toimilaitteesta on sanoisinko hieman puutteelliset. Siksipä haluaisinkin tiedustella kokemuksianne näistä swede tuotteista. Kiitos ! Sairaan hyvät puut jos kyseessä on alkuperäinen Swede joka näyttää LP:ltä. Koko mahonkinen peli josta pyydetään melkein alkuperäisen hintoja jopa ameriikassa. Mikit ja virittimet ei oo hääppöiset mutta puut on ..tanan hyvät soi kuin hirvi. There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Itse olen soitellut puoltoista vuotta Swedellä. Vallan mainio peli soitettavuudeltaan, tallamikki ei mikään tehokkain rokkihirmu, mutta sen korvaa kaulamikin loisteliaisuus. Mikinvalitsin keskiasennossa taittuu melkein mihin vaan... Omaani tein sellaisen modauksen, jotta muutin sen alipäästökytkinhässäkän mikinpuolittamiskytkimeksi, ja omasta mielestäni hyöty on ollut suuri (onhan tuo ominaissoundiltaan varsin tumma johtuen mahongista ja humppareista). Omastani menin maksamaan 4000 silloista rahaa laukun kanssa eikä ole mennyt penniäkään hukkaan. Tuota ei voi LP-kopioksi kuitenkaan sanoa, on se sen verran omalaatuinen ääneltään, ei siis pahalla tavalla sanottu omalaatuinen, vaan erottuvasti erilainen. Fyysinen malli on kuitenkin LP:tä muistuttava. Jotkut ovat haukkuneet Swedeä painavaksi, mutta jo parin viikon treenillä saa normaalikuntoinen ihminen selkälihakset tarvittavan vahvuisiksi... |