Cirya 31.12.2004 02:32:55 | |
---|
Eli sanokaahan ihmiset jotain hyviä musakauppoja pääkaupunkiseudulta. Kaupalla tulisi olla laaja kosketinsoitinvalikoima etenkin sähköisissä soittimissa. Retail parkin fasu on kuulemma ihan hyvä? |
Leikari 31.12.2004 08:17:30 (muokattu 31.12.2004 08:18:03) | |
---|
Helsingin Musiikista ainakin on tullut syntikoiden osalta melkoinen tynkäliike kun kitarat? ovat sielläkin alakerran vallanneet -- - ainakin viimeksi syksyllä käydessä. Viruksen sentään sieltä löytänee... |
aktka 31.12.2004 09:39:05 | |
---|
Helsingin Musiikissa on aiemmin ollut hyvät valikoimat, mutta palvelu valitettavan lepsua; ts. tilatut kamat eivät tule moneen kuukauteen, tiedustelusähköposteihin ei vastata yms. Sinällään ystävällisiä kavereita mutta passiivisia... Eli jos nyt valikoimatkin ovat surkastuneet, en tuonne enää kiippariasioissa menisi. Hiukan olen asioinut DLX-Musiikissa Malmilla; en tosin kiippareita ole sieltä hankkinut. Yleensä ottaen palveluasenne kuitenkin tuntuu olevan siellä paremmin kohdallaan, valikoimia on (kiippareitakin näkyi olevan PALJON :) eivätkä hinnatkaan kai pahimmasta päästä :-) |
Snowblind 31.12.2004 14:04:15 | |
---|
Fasulla on ihan kivasti noita soittimeja mutta DLX on paras. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Tykkään itse tuosta Espoon Musiikista tapiolassa, tilaukset kyllä luvattoman hitaita, mutta hinnat usein kilpailukykyisiä ja tingittävissä. Palvelu leppoisaa ja ystävällistä. Helsingin Musiikissa olen lähinnä käynyt soittelemassa kaikennäköistä, ikuna en ole sieltä mitään ostanut, hehehe. |
Leikari 31.12.2004 16:25:38 | |
---|
Tykkään itse tuosta Espoon Musiikista tapiolassa, tilaukset kyllä luvattoman hitaita, mutta hinnat usein kilpailukykyisiä ja tingittävissä. Palvelu leppoisaa ja ystävällistä. Helsingin Musiikissa olen lähinnä käynyt soittelemassa kaikennäköistä, ikuna en ole sieltä mitään ostanut, hehehe. Espoon Musiikista voi lähinnä löytää fantomin tai tritonin sekä "casioita". En tykkää paikan fiiliksestäkään - leppoisuus on hitautta & kerran yrittivät viilata linssiin kun olin ostamassa pojalle kitaravahvistinta (vaikka kaipa se on oma syy jos on urpon näköinen). |