Aihe: Dave Matthews Band onko tuttua?
1 2
Welu
31.12.2004 08:40:23
Olen kuunnellut tätä ryhmää ja täytyy sanoa, että ihan huippua, ihan huippua. Kukahan tossa soittelee rumpuja? On meinaan aikas loistavaa kuunneltavaa. Tietäiskös joku sanoa keikkailevatko tai onko keikkaillut Euroopassa / Suomessa?

Onko näillä kaikki levyt yhtähyviä kuin omistamani Crash ja Before these crowded streets, mikä kannattaa hankkia seuravavaksi?
Keny
31.12.2004 09:00:33
Olen kuunnellut tätä ryhmää ja täytyy sanoa, että ihan huippua, ihan huippua. Kukahan tossa soittelee rumpuja? On meinaan aikas loistavaa kuunneltavaa. Tietäiskös joku sanoa keikkailevatko tai onko keikkaillut Euroopassa / Suomessa?

Onko näillä kaikki levyt yhtähyviä kuin omistamani Crash ja Before these crowded streets, mikä kannattaa hankkia seuravavaksi?

Carter Bufford on kannuissa...sellanen tumma rastapää.On kyllä kova rumpali tätyy myöntää.Jazz piireissä myös vaikuttanu jonkun verran.

Yrittivät viime vuonna porin jazzeille saada mutta olivat liian kalliit sinne.Munsta ei oo käynny euroopassa keikaalla ja ei oo ainakaan huhuja et tuliskaan.

Kannattaa alottaa niistä alkupään levyistä ja niiden live levyt on kans hyvejä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
rantanplan
31.12.2004 09:09:55
Yrittivät viime vuonna porin jazzeille saada mutta olivat liian kalliit sinne.Munsta ei oo käynny euroopassa keikaalla ja ei oo ainakaan huhuja et tuliskaan.

Mä kuulin ettei eurooppa kiinnosta lainkaan. Ihmekös tuo, jos bändi vetää Central Parkiinkin yli 100 000 kuulijaa vielä viime syyskuussa... ei vielä niin hiipumassa että jaksais tänne asti matkustella.
Bassplayers are like candies, you can't have just one.
rantanplan
31.12.2004 09:10:44

Under the table and dreaming on hyvä.
Johnny Buzz
31.12.2004 10:08:47

Kyllä tuo bändi on tuttu. Mulla on itellä ainoastaan toi Dave Matthewsin soololevy Some Devil. Se on ainakin hemmetin kova levy. Jonkin verran rauhallisempaa ja melankolisempaa kuin tuo koko bändin matsku. Sitä levyä voin ainakin lämpimästi suositella. Eikä huonoja tosiaankaan ole nuo koko bändin levyt. Osaavaa soittoa ja hyviä biisejä.
www.soulstab.com
Soulstab live @ Turkoosi 14.1.2005 w/ the Booby Prize
Welu
31.12.2004 11:03:13 (muokattu 31.12.2004 11:08:56)

Jatkuukohan yritys vielä ensi kesänä vai onko keikka liksa niin suuri, että ei suomessa ole mahdollista tollasta ryhmaa tänne edes saada. Tosin jazzeilla on 40 vuotis juhla kesällä.
Olishan se hienoa, mutta varmaan utopinen ajatus.
totomiettinen
31.12.2004 11:18:15
Carter Bufford on kannuissa.

Carter Beauford. Kunhan korjasin.
Keny
31.12.2004 11:23:59
Carter Beauford. Kunhan korjasin.

Juu kiits...ku en muistanu kuin se meni.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Uli Con Carne
31.12.2004 11:52:40

Uskomaton bändi. Crowded Streets minusta oman levyhyllyn ehdottomia helmiä, muilla levyillä Matthews ei oo oikein vastaavanlaista syvyyttä/tunnelmaa saavuttanut. Under The Table ja Crash myös toimii. Everyday jos on kevyemmällä tuulella -- siinäkin on minun mielestä tosi hienoja biisejä.

Mitä live-levyihin tulee, niin muuten laadukkaan Live In Chicagon ainakin pilaa muuan yli-innokas tilukeisari Tim Reynolds uskomattoman mauttomalla kitaroinnilla -- sääli, sillä muuten levyllä on mahtavia hetkiä. :(

Mitens nuo Listener Supported ja muut livet, onko Reynolds irti niissäkin?
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
mrk
31.12.2004 12:27:51
Mitens nuo Listener Supported ja muut livet, onko Reynolds irti niissäkin?

Ei ole, ainoastaan Chicago keikalla. Live At Central Park (cd tai dvd) on hieno julkaisu, kannattaa hommata jos osuu eteen, samaten melko tuore Live At The Gorge (2cd+dvd paketti)
"What would we be without wishful thinking"
MrQ
31.12.2004 12:37:00
ikinä kuullutkaan. Varmaa iha paska,

Mut So much to say on ehkä paras kesäpiisi ikinä ja top 10:ssä muutenkin ja crash on pirun kova levy.
Huevos
31.12.2004 12:37:46

eikö tää kuulus pop ja rock osastolle?
käreyndanni
31.12.2004 13:13:43
Tuttu orkesteri. Pirun kovia soittajia ja hyvää, monipuolista musiikkia. Vaikutteita on ammennettu, vaikka mistä. Yksi populaarimusiikin helmiä täytyy myöntää. Carter Beauford on kyllä melkoinen rumpalimaestro. Ottaako kukaan tolkkua sen kompeista? Sulavia, monimutkikkaita, monipuolisia ja hienosti jammailtuja komppeja. Crazy maan!
Welu
31.12.2004 13:49:24
Täytyy varmaan hommata seuraavaksi jokin live levy tai DVD. Mistähän näitä kannattaa ostaa, ei meinaan anttilan top ten osastolta varmaankaan löydy?

Mistä nimimerkki MRK hankki ton Live At The Gorge (2cd+dvd paketti) levyn?
Juntunen
31.12.2004 14:38:00

Uskomattoman kova orkesteri. Ja rumpali on guru.
Dian - Dian tekee uutta demoa
mrk
31.12.2004 16:54:43
Mistä nimimerkki MRK hankki ton Live At The Gorge (2cd+dvd paketti) levyn?

Amazon.comista olen kaikki tilannut. Gorgea taisi näkyä jossain tampereen levykaupassa, joko freessä tai swampissä. www.davematthewsband.com kautta saa vielä joitain livejä mitä ei ole muualla julkaistu.
"What would we be without wishful thinking"
KooMikko
03.01.2005 13:42:17

Tuttu bändi on. Loistavaa musiikkia, loistavalta bändiltä. Before These Crowded Streets on kuningaslevy.
Myy bassosi minulle, vasuri!
rantanplan
03.01.2005 19:30:07
Täytyy varmaan hommata seuraavaksi jokin live levy tai DVD. Mistähän näitä kannattaa ostaa, ei meinaan anttilan top ten osastolta varmaankaan löydy?

Mä löysin Central Parkin just Anttilasta... oli kai vahingossa eksyny sinne... =0)
mr.muzak
03.01.2005 19:44:16
Tuttu bändi on. Loistavaa musiikkia, loistavalta bändiltä. Before These Crowded Streets on kuningaslevy.

Jep!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)