hemmo 29.12.2004 23:09:46 | |
---|
Rutger Gunnarsson on paras. Munsta! Kröhöm. Huomasin videolta, että hää vetää pääosin Hagström Super Swede-sbassolla. Ja Jassolla loput. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
pardy 29.12.2004 23:11:05 | |
---|
Rutger Gunnarsson on paras. Munsta! Kröhöm. Huomasin videolta, että hää vetää pääosin Hagström Super Swede-sbassolla. Ja Jassolla loput. Anteeksi tietämättömyyteni, mutta kuka tämä kyseinen hlö on? |
hemmo 29.12.2004 23:21:59 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta kuka tämä kyseinen hlö on? A-B-B-A. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
chief 29.12.2004 23:28:59 | |
---|
Kukas toinen kuuluisa basisti vetikään Hagströmillä....mmm....olikohan se... ...ainii. HEMMO! Häh? |
pardy 29.12.2004 23:35:09 | |
---|
Kukas toinen kuuluisa basisti vetikään Hagströmillä....mmm....olikohan se...ainii. HEMMO! No ei nyt sentään. Ei hemmo o kuuluisa. Se on...
...LEGENDA! |
Basismi 29.12.2004 23:47:01 | |
---|
Juovuksissa keskellä viikkoa? Hyi! It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Keny 30.12.2004 08:30:14 | |
---|
Rutger Gunnarsson on paras. Munsta! Kröhöm. Huomasin videolta, että hää vetää pääosin Hagström Super Swede-sbassolla. Ja Jassolla loput. Heheh...överit pintsasta.Ikinä ennoo kyllä nähny ukkoa. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 30.12.2004 09:03:37 | |
---|
Siis tanan-ittu! Eikö noiriso tiiä Rutger Son-of-a-gunia? Ette sitte tiiä mitää! Ootte ihan huonoja! Kaikki! Krhm, joo, siis, kuunnelkaapa ABBAa. Rutgeri pistää ns. pahaa vähän joka välissä. Ja hää jatkaa sarjassamme "omo-viikset tekee basistin". Kahtokkaa vaikka Tony Leviniä. Vi**uuks siinä tilutat? |
Wil-J 30.12.2004 11:04:56 | |
---|
On kyllä tämä ABBAn basisti kova ukko! |
absqua 30.12.2004 13:58:36 | |
---|
R.G on paha jätkä! Samoin on myös (eräs) aisaparinsa Roger Palm. Hyvä esimerkki täydellisestä mestaruudesta on Dancing Queen-biisin komppiosasto (tod. mieto tempo ja aivan timantti groove). Per Lindvall vetää niillä parilla ABBA-levyllä, joihin vielä ehti mukaan, aivan käsittämättömän hienosti myös. Rutger muuten bassottelee myös Riki Sorsan "This is the night"-levyllä. :-/ Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
chief 30.12.2004 15:33:01 | |
---|
Nyt pitää kompata oikein isolla grrrroovella! Dancing Queen on kyl aivan mahottoman hienoo tykitystä. Häh? |
willie 30.12.2004 18:17:42 | |
---|
Kukas toinen kuuluisa basisti vetikään Hagströmillä....mmm....olikohan se... ...ainii. HEMMO! PAH.. Meikäläinen veti hienolla puoliakustisella Hagström Concord -bassolla ankaraa bluesia vuodesta 1972 - eteenpäin. Mustilla nylonpäällysteisillä kielillä kertakaikkiaan.. |
hemmo 30.12.2004 20:00:40 | |
---|
PAH.. Meikäläinen veti hienolla puoliakustisella Hagström Concord -bassolla ankaraa bluesia vuodesta 1972 - eteenpäin. Mustilla nylonpäällysteisillä kielillä kertakaikkiaan.. Ooh! Rutgeria katsoessa tuli palava himo hankkia lisää Haggis-sbassoja. Super Swede olisi kyllä eri hieno. Pitäisköhän meidän pääkaupunkin ABBA-sbasistidiggarien järkätä vaikka ensi kesänä ABBA-pileet: - ABBA:n koko levytetty tuotanto kuunnellaan, ensin vinyylinä ja sitten cd:nä - ABBA:n varsin vaatimaton video-kollektiooni nautitaan jälkiruuaksi - palanpainikkeeksi ruotsalaisia ruokia ja juomia (mm. Pripps, Absolut, sillit, näkkäri, hapansilakka, jne.) "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
pardy 31.12.2004 14:33:12 | |
---|
hapansilakka Nyt täytyy kyllä todeta, että olen erittäin kiitollinen kun en ole Abba-diggari. |
Karlsson 31.12.2004 14:34:42 | |
---|
Nyt täytyy kyllä todeta, että olen erittäin kiitollinen kun en ole Abba-diggari. Kohta oot, kuunteleha "sillä korvalla" ko Rutgeri vetää puntti lepattaen! Jesus built my hot dog! |
hemmo 31.12.2004 14:39:19 | |
---|
hapansilakka Kaikea pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja pomon muijaa. Eli voi sitä hapansilakkaa kerran elämässään maistaa, munsta. Onpahan lastenlapsille sitten kerrottavaa. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
pardy 31.12.2004 14:42:31 | |
---|
Kaikea pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja kasvisruokia. |
kasvisruokia. Haista sinä! Hyvin psyy läskinä niillä! Kato vaikka mua! Jesus built my hot dog! |
pardy 31.12.2004 14:47:11 | |
---|
Haista sinä! Hyvin psyy läskinä niillä! Kato vaikka mua! Nojoo, se oli kaikin puolin vitsi/muuten vaan tyhmä juttu ku itekki niitä syön. Mutta en mä oo ainakaan itteäni onnistunu niillä vielä lihottamaan. Mikä on salaisuutesi? |
Karlsson 31.12.2004 14:47:51 | |
---|
Nojoo, se oli kaikin puolin vitsi/muuten vaan tyhmä juttu ku itekki niitä syön. Mutta en mä oo ainakaan itteäni onnistunu niillä vielä lihottamaan. Mikä on salaisuutesi? En tiä, voi olla geeneissä. Kuuntele silti Rutgeria! Ehkä sääki lihoot. Jesus built my hot dog! |