snakeshirt 31.12.2004 13:09:08 (muokattu 03.01.2005 08:52:08) | |
---|
Teetin oman kitarani tuolla Amfisoundilla joskus muutama vuosi takaperin (oisko ollut kevät 2003). Ja vieläkin kastuu vaipat kun otan tuon kitaran käteeni, tykkään siis kovasti. Kuulemma tuon minun kitaran tekemisen jälkeen alkoi kyselyitä Rhoadseista tulla melkoisen tiheään :) Käsittääkseni ensimmäinen "Hevimalli" joka Amfisoundilta ulos tuli perinteisempien LP:itten ja stratojen sijasta. http://www.amfisound.com/kuvagalleria/randyrhoads_c.htm EDIT: Muutin linkin josta löytyy enemmän kuvia kitarastani. Muutama kirotushäriö oikaistu |
On kyllä hemmetin hienoja skeboja tuon firman toimesta tuotu maailmaan. Ei muuta kuin säästämään josko itsekin... |
RG 31.12.2004 13:40:47 (muokattu 31.12.2004 13:41:13) | |
---|
Teetin (oikeakätisen) RR:n loppukesästä Amfisoundilla. Oma kitarani on hyvä. Sain mitä tilasin. Ulkonäkö ja soitettavuus ovat molemmat kohdallaan. Erittäin hieno tuo Pinstripe RR! Rupesi tekemään mieli Les Paulia emg-mikeillä ym. piru, ja just vähän aikaa sitten ostin Gibsonin SG Standardin(en toki kadu) |
Jonnelite 09.09.2005 09:13:36 | |
---|
|
Juzzu 09.09.2005 09:27:20 | |
---|
|
Flash 09.09.2005 09:32:08 | |
---|
Täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen omaan Amfisound kitaraani ja nyt kun olen päässyt testailemaan myös toista "Ampparia" niin hirveä polte olisi tilata jo seuraavaa. Mielestäni näihin täytyisi lakisääteisesti laitta varoitustarrat "Amfisound aiheuttaa voimakasta riippuvuutta. Älä aloita. Amfisound är mycket beroendeframkallande." Sanoppa muuta. Mulla on jo kolmas Amfisound menossa (yhden olen tosin myynyt jo eteenpäin). Neljäs on suunnitteilla... There Is A Light That Never Goes Out |
Jonnelite 09.09.2005 09:48:44 | |
---|
Hyvä meno ja meisinki! Amfisound on sitten onnistunut hommissa tosi hyvin kun asiakkaat tulee takaisin. Kun tuokin kitara on melkoisen uniikki, niin mitäs sulla sitten seuraavaksi olisi mielessä? :o) Mielessähän olisi vaikka mitä mutta ei ole ikävä kyllä varaa tilailla vielä. Itseasiassa minulle on tullut kauhea polte hankkia sellainen Routa mallinen, naturali loimukoivukannella. Sävytettynä samanväriseksi kun tuo minun nykyinen. Nyt kun kitarasta katkeaa kieli niin se on aika hurja pudotus ottaa Tokain lepsukopio käteen, joka minulla on varakitarana. |
jutimone 09.09.2005 11:02:19 | |
---|
Sanoppa muuta. Mulla on jo kolmas Amfisound menossa (yhden olen tosin myynyt jo eteenpäin). Neljäs on suunnitteilla... Ja mulla toinen kun jostin Flashiltä Straton Telelle kaveriksi. -J- |
Jonnelite 09.09.2005 15:42:16 | |
---|
Ja mulla toinen kun jostin Flashiltä Straton Telelle kaveriksi. -J- Tuo on aika hyvä merkki, että tulee tuota merkkiuskollisuutta ja sehän tulee ainoastaan siitä, että se soitin on hyvä/parempi kuin muut vastaavat. Nythän voi Amfisoundin kanssa vielä toistaiseksi olla sellaisessa onnellisessa asemassa, että saa kitarat omilla spekseillä järjelliseen hintaan ja ilman hillitöntä odotusaikaa. Ei tulisi mieleenkään ostaa esim. Jaskaa tai Gibsonia kun halvemmalla tai samaan hintaan saa uniikin, juuri omanlaisen ja vieläpä Suomalaisen laatukitaran, jonka voi päivässä lähettää pajalle jos ongelmia soittimen kanssa jostain syystä syntyisi. Kyllähän nuo takuu jutut muutenkin on ongelmattomampia kuin ulkolaisten kanssa pelatessa. |
Jormaz 09.09.2005 15:46:10 | |
---|
Kun noista Amfisoundin hinnoista on ollut puhetta niin oletetaan että ostaisin Guitarbargainsilta uuden Jacksonin RR-1:n hintaan 1820€. Voiko Amfisound kilpailla tuollaisen hinnan kanssa? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Super-Jari 09.09.2005 15:51:33 | |
---|
Kun noista Amfisoundin hinnoista on ollut puhetta niin oletetaan että ostaisin Guitarbargainsilta uuden Jacksonin RR-1:n hintaan 1820€. Voiko Amfisound kilpailla tuollaisen hinnan kanssa? Teetäppä Jacksonilla omilla spekseillä keppi ja vertaa. Vai meinaatko tuota Routa-mallistoa? |
Jormaz 09.09.2005 15:52:48 | |
---|
Teetäppä Jacksonilla omilla spekseillä keppi ja vertaa. Vai meinaatko tuota Routa-mallistoa? Meinaan tätä: "Ei tulisi mieleenkään ostaa esim. Jaskaa tai Gibsonia kun halvemmalla tai samaan hintaan saa uniikin, juuri omanlaisen ja vieläpä Suomalaisen laatukitaran" In Goth We Trust! The 666 Club #4
Super-Jari 09.09.2005 16:02:52 | |
---|
Meinaan tätä: "Ei tulisi mieleenkään ostaa esim. Jaskaa tai Gibsonia kun halvemmalla tai samaan hintaan saa uniikin, juuri omanlaisen ja vieläpä Suomalaisen laatukitaran" Väittäisinpä että voi. |
Jormaz 09.09.2005 16:07:22 (muokattu 09.09.2005 16:09:03) | |
---|
Täällä kun ei kukaan ole oikeen paljastellut noiden Rhoads-mallisten lopullisia hintoja. Lähtöhinta noissa suorakantisissa lankuissa näkyy olevan 1400€ ja sillä kuulemma saa jonkun riisutun telecasterin. Ja kun katsoo noita Routa-mallien hintoja niin ei voi olettaa että kitara loppujen lopuksi niin kovin halvaksi tulisi. L: Tietenkin jos sen Jacksonin hinnaksi oletetaan ns. Suomi-hinnat, eli ~2500€ niin kyllä sillä varmaan jo saa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Jonnelite 09.09.2005 16:11:07 | |
---|
Kun noista Amfisoundin hinnoista on ollut puhetta niin oletetaan että ostaisin Guitarbargainsilta uuden Jacksonin RR-1:n hintaan 1820€. Voiko Amfisound kilpailla tuollaisen hinnan kanssa? Kuten sanoin, en todellakaan menisi ostamaan sarjatuotanto Jaskaa jos melkein samaan hintaan saan juuri sellaisen kun haluan ja vielä kotimaisen kitaran. Minulle Amfisound on jo merkkinä aivan toiselta planeetalta kun vaikkapa Jaska mutta nämähän on ihan mielipide/tunne kysymyksiä joista on ihan turha vääntää vitsaa. Minä arvostan sitä, että soittimeni on yksilöllinen ja että voin luottaa siihen (takuu asiat) enempi kuin sitä, että samalla merkillä soittaa maailman kovin esikuva (ja perässä sata miljoonaa pikkupoikaa) |
Hiku 09.09.2005 16:44:43 | |
---|
Minä arvostan sitä, että soittimeni on yksilöllinen ja että voin luottaa siihen (takuu asiat) enempi kuin sitä, että samalla merkillä soittaa maailman kovin esikuva (ja perässä sata miljoonaa pikkupoikaa) Hyvä Jonne! :) Mutta kertokaas nyt missä hinnoissa tuollaiset Amfin RR:t liikkuu? Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu). |
-AK- 09.09.2005 16:59:18 | |
---|
Hyvä Jonne! :) Mutta kertokaas nyt missä hinnoissa tuollaiset Amfin RR:t liikkuu? Itsellä on tullut vähän sellainen kuva että jos ei perusstrato/tele kelpaa niin hinta alkaa jo paljolti kolmannen tuhannen euron puolelta. Vaikkei paljoa haluaisi muutella. Näin ainakin minulle tuli asia ilmi kun kysyin. |
Mrezzye 09.09.2005 17:09:00 | |
---|
Minä maksoin mielestäni ihan sopivasti uniikista kitarasta ja mieleisillä spekseillä. Varsinkin, kun ainoa suht lähelle vastaava olisi maksanut n. 5 donaa (LP Z.Wylde) ja siinä olisi ollut vielä komian burstin ja loimukannen sijaan maalaus. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
Elhonas 13.01.2008 22:43:35 | |
---|
Itsellä on tullut vähän sellainen kuva että jos ei perusstrato/tele kelpaa niin hinta alkaa jo paljolti kolmannen tuhannen euron puolelta. Vaikkei paljoa haluaisi muutella. Näin ainakin minulle tuli asia ilmi kun kysyin. Olette väärässä.. itse sain juuri omani ja hinnan puolesta reipaasti alle 3000 euroa.. katelkaa kuvia omalta sivulta:) No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
F_Lame 14.01.2008 02:31:17 | |
---|
Olette väärässä.. itse sain juuri omani ja hinnan puolesta reipaasti alle 3000 euroa.. katelkaa kuvia omalta sivulta:) Eikö "hinta alkaa jo paljolti kolmannen tuhannen euron puolelta" tarkoita hintaa väliltä 2000-2999? "Arguing over internet is like competing in paraolympics - even if you win, you're still retarded." |