Aihe: Laiho hajottanu kätensä
1 2 3 4 5
Chimera
28.12.2004 15:38:31
milloinhan se on jossain haastattelussa menny sanomaan että se on kova jätkä tjsp?
oli pakka tarttua syöttiin.

Ei ehkä suoraan mutta kyllä tommonen lähinnä glamrockiin/punkkiin kuuluva paskanhaistattaminen tuntuu kuuluvan olennaisena osana Laihon kommentteihin ja varsinkin kappaleiden sanoihin. Voin puhua mitä sattuukin kun en mikään asiantuntija ole mutta tällainen tunne tulee.
Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista.
Phobophile
28.12.2004 15:43:29
Ei ehkä suoraan mutta kyllä tommonen lähinnä glamrockiin/punkkiin kuuluva paskanhaistattaminen tuntuu kuuluvan olennaisena osana Laihon kommentteihin ja varsinkin kappaleiden sanoihin. Voin puhua mitä sattuukin kun en mikään asiantuntija ole mutta tällainen tunne tulee.

No punkiksihan herrat itse musiikkiaan kutsuvatkin.
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
luopio
28.12.2004 23:09:32
No voi jumalauta! Sarkasmi on ystävämme!

Ai joo katos sori, se ku on noista kirjotuksista vähä paha sanoo onks ne heitetty läpäl vai onks joku vitun idio tosissaa, pahoittelen.
räppärit vituttaa
luopio
28.12.2004 23:11:40

Peesaan tätä puhujaa, vaikka Laihon soittoo diggailenkin.
räppärit vituttaa
Cirya
28.12.2004 23:30:27 (muokattu 28.12.2004 23:34:08)
No punkiksihan herrat itse musiikkiaan kutsuvatkin.

TL&S dvd-ep:llä pojat tosiaan kännipäissään puhelevat soitteluaan punkiksi.. Ei sitten tiiä oliko ihan vakavissaan heitettyä legendaa mutta uskoo ken tahtoo.. :)
Phobophile
28.12.2004 23:47:27
TL&S dvd-ep:llä pojat tosiaan kännipäissään puhelevat soitteluaan punkiksi.. Ei sitten tiiä oliko ihan vakavissaan heitettyä legendaa mutta uskoo ken tahtoo.. :)

Kyllä ovat ihan yleisesti sanoneet haastatteluissa ja muuallakin.
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
Deathrace King
29.12.2004 00:01:52

No se punkki juttu on tietenkin vaan sellainen läppä, kun äijiä(ainakin Laihoa) on alkanut vituttaa se ainainen genretappelu. Jossain haastiksissa se on sanonut että hevimetalliahan tässä vedetään, mitä sitä sen tarkemmin genrettämään. Se, onko artisti välttämättä aina oikeassa kategorioidessaan omaa musiikkia on tietysti tarina erikseen..
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MV
29.12.2004 01:17:29
No se punkki juttu on tietenkin vaan sellainen läppä, kun äijiä(ainakin Laihoa) on alkanut vituttaa se ainainen genretappelu. Jossain haastiksissa se on sanonut että hevimetalliahan tässä vedetään, mitä sitä sen tarkemmin genrettämään. Se, onko artisti välttämättä aina oikeassa kategorioidessaan omaa musiikkia on tietysti tarina erikseen..

Aivan ja kyllähän pojilla vähän semmosta punkkiasennetta löytyy:)

Kuunnelkaa muuten biisiä the nail...vähän punkahtava riffi.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Woodoo
29.12.2004 10:47:13
Saunassa huusivat kokoajan itseänsä punkin paukuttajiks, mut kuka sen sanoikaan "sarkasmi on ystävämme"... Kuunnelkaa levyä ja sanokaa miksi sanotte. Mun mielestä hienoa metallia ja hyvä että Suomalaiset pärjäävät... Ruotsista tulee koko ajan vaan parempaa ja parempaa musaa, pakko meidän on kampoihin pistää ostamalla omien bändiemme levyjä jotta voivat lähteä maailmalle!
Työpäivän pelastus -muusikoiden.net-
luopio
29.12.2004 11:26:31
Mun mielestä hienoa metallia ja hyvä että Suomalaiset pärjäävät...

Aamen
räppärit vituttaa
Caine
31.12.2004 11:45:29
kaikki ei diggaa.......

Komppaan.
Pesumerkki taakse.
Decadetroll
01.01.2005 21:29:57
Aina jaksaa vaan huvittaa tää alamölö Laihosta. tuskinpa kukaan voi kieltää sitä että kyseessä oleva herra on suomen taitavimpia HEVIkitaristeja.. *haukotus*
Everything is an End..
superfly
01.01.2005 21:31:58
Aina jaksaa vaan huvittaa tää alamölö Laihosta. tuskinpa kukaan voi kieltää sitä että kyseessä oleva herra on suomen taitavimpia HEVIkitaristeja.. *haukotus*

En mä sitä kiellä. Musiikki ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
jcps
02.01.2005 02:21:52

en missään nimessä ole bodomin suurimpia ystäviä, enkä edes koko genren mutta aleksi "anal" laiholle on pakko antaa kuitenkin suuri kunnioitus muusikkona ja siinä mihin on urallaan päässyt.
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
jcps
02.01.2005 07:35:08

vielä pieni lisäys, kyseinen aleksi "anal" laiho nimitys ei siis ole tarkoitettu mitenkään henkilökohtaisesti vaan foneettisesti. tietenkin sopisi paremmin jos nimi olisi antti "ana l" laiho, äh väsyttää
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
MannihilatoR
02.01.2005 13:35:06

milloinhan se on jossain haastattelussa menny sanomaan että se on kova jätkä tjsp?
oli pakka tarttua syöttiin.

sehän on sellainen nyrkillä tapettavan kokoinen tappi....;)
KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51
Shagrion
03.01.2005 16:47:42

sehän on sellainen nyrkillä tapettavan kokoinen tappi....;)
jep sehän jotain vähän päälle 170 centtinen niin en usko että kaveri jaksaa edes tollaista lähtä sanomaan..
Christians to ashes, angels to dust
paintaster
27.01.2005 09:20:20

Sääli Laiho-parkaa. :(
We´re the hate crew we stand and we won´t fall we´re all for none and none for all f**k you we´ll fight till the last hit and we sure as hell ain´t taking no shit!
Mechanizm
27.01.2005 10:02:59
Sääli Laiho-parkaa. :(

No mikä sillä nyt noin on hätänä?
www.string-emil.de
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)