MV 30.12.2004 13:56:35 | |
---|
Kattooko kukaan tätä? Ite tykkään ja oon muutaman jakson kattonu. Mielenkiintoisia juttuja näissä oikeussarjoissa yleensä on ja minä tykkään. Alan on aika rangga jätkä muuten:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
myrtonen 30.12.2004 13:59:44 | |
---|
Joo eilen katoin taas pitkästä aikaa. Mut ei ollu oikein hyvä jakso. Ennen katoin enemmänkin, pitää alkaa seuraamaan varmaan taas. Alan on kyllä kiero jäbä. Mut toi Shatnerin Denny Crane oli just huippu, taitaa olla luonnerooli äijälle... |
pierumooses 30.12.2004 14:00:27 | |
---|
oikeus ja kohtuus on huono, matlock on hyvä Pitää syödä hyvin, että jaksaa. |
MV 30.12.2004 14:44:28 | |
---|
Joo eilen katoin taas pitkästä aikaa. Mut ei ollu oikein hyvä jakso. Ennen katoin enemmänkin, pitää alkaa seuraamaan varmaan taas. Alan on kyllä kiero jäbä. Mut toi Shatnerin Denny Crane oli just huippu, taitaa olla luonnerooli äijälle... Joo Denny Crane! Hyvä kaveri alanille...hoho. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
depe 30.12.2004 14:58:39 | |
---|
Huono sarja. Ennen sitä vielä pystyi katsomaan, mutta nykyään se on aikamoista gaggaa. Henkilötkin ovat vaihtuneet matkan varrella aika radikaalisti? Ja ne tarinat/oikeusjutut ovat kerta kerralta hurjempia. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Jani The Rock 30.12.2004 15:03:42 | |
---|
Menny aika persiilleen. Sehän on ihan Alan Shore -show nykyään. Aluks oli kyllä aivan helvetin hyvä. The road never ends for me, kid. |
Robert 30.12.2004 15:13:13 | |
---|
oikeus ja kohtuus on huono, matlock on hyvä Samaa mieltä. Allekirjoitus |
myrtonen 30.12.2004 15:44:24 | |
---|
Samaa mieltä. Matlockissa ei oo yhtä pinkeetä avustajaa (sihteeri?). :P |
author 30.12.2004 18:49:18 (muokattu 30.12.2004 18:51:15) | |
---|
Menny aika persiilleen. Sehän on ihan Alan Shore -show nykyään. Aluks oli kyllä aivan helvetin hyvä. Ohjelma muuttuu koko ajan enemmän lakisarjasta ihmissuhdesarjaan, ja asianajot jätetään Alanin ns. "show:ksi". Ihan mielellään tuota vielä seuraa. Ylittää ainakin mun Tv:n katsomiskynnyksen. Ensi kerralla vasta mielenkiintoista on, kun Alan ja Eugeni ottavat yhteen. Mä oon Eugenin puolella. matlock on hyvä Aika huono. Kyllästyy sen äijän tekonauruun muutaman jakson katsottua. Lovejoy on Paras ! If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
Bilharzia 30.12.2004 19:00:04 | |
---|
Jerry Orbach muuten kuoli tällä viikolla. Se oli se muirea harmaatukkanen jätkä. Karismaattisin näyttelijä koko höskässä. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
hilloviiva 30.12.2004 19:02:53 | |
---|
Jerry Orbach muuten kuoli tällä viikolla. Se oli se muirea harmaatukkanen jätkä. Karismaattisin näyttelijä koko höskässä. Eri sarja. Tää Jerry ukkeli oli tossa law & order sarjassa. |
Qwarek 30.12.2004 19:03:21 | |
---|
Lovejoy on Paras ! Huono! |
MV 30.12.2004 19:04:23 | |
---|
Ohjelma muuttuu koko ajan enemmän lakisarjasta ihmissuhdesarjaan, ja asianajot jätetään Alanin ns. "show:ksi". Ihan mielellään tuota vielä seuraa. Ylittää ainakin mun Tv:n katsomiskynnyksen. Ensi kerralla vasta mielenkiintoista on, kun Alan ja Eugeni ottavat yhteen. Mä oon Eugenin puolella.
Aika huono. Kyllästyy sen äijän tekonauruun muutaman jakson katsottua. Lovejoy on Paras ! Mä oon kyllä alanin puolella. Odotan innolla mitä jekkuja se siellä oikeudessa keksii...Luulenpa että Eugenen hermot kyrvähtää... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Krice 30.12.2004 19:10:55 | |
---|
Eikös tämä sarja ole englanniksi "The Practice"? Minusta "The Job" on parempi sarja:) |
ozz3 30.12.2004 19:13:05 | |
---|
Kyllähän tuota katsoo (siis Oikeutta ja kohtuutta, jossainmäärin myös Matlockia) vaikka ruuansulatus ohjelmana ennen leffaa (kuten eilen ennen Wallia). Mutta kyllä Erokäräjät on paras lakisarja, siin ne eroo niinQ ihan oikeesti, siis niinQ aikuisten oikeesti! Kato ku niil on ollu niinQ riitoja ja sit ne erottelee niit niinQ telkkarissa et ne sais niiQ fyrkkaa, NIIIIIH! Tajusitsä? Sori.... Arskailu ilmeisesti kielletty... |
author 30.12.2004 19:16:05 | |
---|
Luulenpa että Eugenen hermot kyrvähtää... Pahaa pelkään.. If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
miscage 30.12.2004 21:44:48 (muokattu 30.12.2004 21:45:34) | |
---|
Mielestäni sarja on säilyttänyt tasonsa juuri Shoren ansiosta. Itseänikin vähän hirvitti kun Bobbyt sun muut lähti pois, mutta tuntuu että sarja tarvitsikin hieman uutta tuulta purjeisiinsa. Nykyään sarjassa saa todellakin nauraa, Shore on kuningas! Paras tv-sarjahahmo ikinä! Onhan tuo ehkä hieman ihmissuhteisiin painottuvaa, mutta ei haittaa minua. Harmittaa vaan kun sarja kohta loppuu, mutta onneksi Shore ja Tara jatkavat Kelleyn uudessa lakisarjassa....mikä sen nimi olikaan? - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
Bilharzia 30.12.2004 22:10:01 | |
---|
Eri sarja. Tää Jerry ukkeli oli tossa law & order sarjassa. Niin tämä mistä nyt puhutaan täs ketjussa on siis The Practice, en ees jaksa muistaa noita suomennoksia. Mjuu. Law and Order sarjasta kuoli yks hyvimmistä näyttelijöistä kuitenkin, niin RIP sille. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Tympee Huttunen 30.12.2004 22:38:31 | |
---|
Olen tyystin lopettanut koko sarjan katsomisen. Alkoi "hieman" toistaa itseään ja sitten alkoikin iso pyörä käymään. |
Mielestäni sarja on säilyttänyt tasonsa juuri Shoren ansiosta. Itseänikin vähän hirvitti kun Bobbyt sun muut lähti pois, mutta tuntuu että sarja tarvitsikin hieman uutta tuulta purjeisiinsa. Nykyään sarjassa saa todellakin nauraa, Shore on kuningas! Paras tv-sarjahahmo ikinä! Onhan tuo ehkä hieman ihmissuhteisiin painottuvaa, mutta ei haittaa minua. Harmittaa vaan kun sarja kohta loppuu, mutta onneksi Shore ja Tara jatkavat Kelleyn uudessa lakisarjassa....mikä sen nimi olikaan? Tuleeks ny joku uus lakisarja vai? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |