gandar 30.12.2004 19:33:15 | |
---|
Oli muuten videossa ehkä maailmanhistorian törkein leikkaus yhdessä kohtaa. Ensin oli nälkiintyneen mustan afrikkalaislapsen naama ja sitten seuraava kuva oli jonkun mustan naislaulajan hyvinvoivan pöhöttynyt pärstävärkki ihan kuin sanoen "Tienaan viikkoon enemmän kuin tuon pojan koko perhe elinaikanaan". Ei näin. Ja ei ollut mitenkään erikoinen kappalekaan. Ceci n'est pas une signature |
Kapane 30.12.2004 21:14:47 | |
---|
Oli muuten videossa ehkä maailmanhistorian törkein leikkaus yhdessä kohtaa. Ensin oli nälkiintyneen mustan afrikkalaislapsen naama ja sitten seuraava kuva oli jonkun mustan naislaulajan hyvinvoivan pöhöttynyt pärstävärkki ihan kuin sanoen "Tienaan viikkoon enemmän kuin tuon pojan koko perhe elinaikanaan". Ei näin. Ja ei ollut mitenkään erikoinen kappalekaan. Tuo video oli suurimmaks osaks hirveetä mässäilyä. Mielummin annan rahaa suoraan punaiselle ristille tai jollekkin kuin ostan tun sinkun. Ja mitä vittua se Bono siellä tekee. |
MrQ 30.12.2004 21:51:39 | |
---|
Dido, Robbie Williams, Bono, The Darkness, Joss Stone , Paul McCartney, Damon Albarn, Thom Yorke,
Okei. Mä olen todella todella vieraantunut populaarimusiikista; nämä tunnistin esiintyjistä. |
Ja mitä vittua se Bono siellä tekee. mitä kettua???? laulaa tietysti. osallistuu hyvän asian vuoksi. Eikö saisi? JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Brian May jr. 31.12.2004 00:26:15 | |
---|
Bonohan on aktiivimies, mitä tulee African auttamiseen ym. rauhanasioihin. On nähty aiemmissakin vastaavissa tällaisissa. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Basismi 31.12.2004 10:52:01 | |
---|
Dido, Robbie Williams, Bono, The Darkness, Joss Stone , Paul McCartney, Damon Albarn, Thom Yorke, Okei. Mä olen todella todella vieraantunut populaarimusiikista; nämä tunnistin esiintyjistä. Mä tunnistaisin noista 4 näöltä. Ihme kyllä en ole koko piisiä vielä kuullut, mutta voi se olla aika laimea esitys ilman alkuperäisversion peukkubassotusta. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
mr_b 31.12.2004 14:59:38 | |
---|
Ja mitä vittua se Bono siellä tekee. Laulaa saman rivin kuin mitä lauloi alkuperäisessäkin. Kalium Kalzium Eisen Magnesium Carbohydrat Protein A-B-C-D Vitamin |
entropia 31.12.2004 16:04:43 | |
---|
Oli muuten videossa ehkä maailmanhistorian törkein leikkaus yhdessä kohtaa. Ensin oli nälkiintyneen mustan afrikkalaislapsen naama ja sitten seuraava kuva oli jonkun mustan naislaulajan hyvinvoivan pöhöttynyt pärstävärkki ihan kuin sanoen "Tienaan viikkoon enemmän kuin tuon pojan koko perhe elinaikanaan". Ei näin. Se nainen on se lapsi 20 vuotta sitten... katso bandaid-sivut tai sinkun kanssa tuleva DVD. buaaah... |