Leikari 30.12.2004 20:10:49 | |
---|
Kaikkihan tietävät, että Radio Nova, Sävelradio, KissFM, mtv3:n popstar-formaattiohjelmat yms. suoltavat kaupallista ..ka-musiikkia, tusinahittibiisejä, levy-yhtiöiden masinoimia tahdottomia tähdenlentoja jne. Suurin synti näillä tuntuu olevan, että musiikki ei ole omaperäistä tai omaehtoista. Vaan missä on vaihtoehto, joka pelastaa maan tangomarkkinoilta ja asikaisilta? Ilmoittautuuko Muusikoiden.netistä kukaan vastavoimaksi roskamusiikille? Kuka tai kenen bändi tekee nykyisin radioissa soivaa hittihuttua parempaa tavaraa. Minkälaista ja mikä siitä tekee hyvää..? Jostainhan sen muutoksen on alettava - miksi ei täältä!! |
Fuzzy Boner 30.12.2004 20:15:15 (muokattu 30.12.2004 20:15:49) | |
---|
Mä tekisin ainakin sitä hittihuttua jos osaisin. Mikäs siinä on vikana? Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
Antti1997 30.12.2004 20:24:48 | |
---|
Kuka M-nettiläinen tekee omaperäistä musiikkia? Suosittelen tutustumaan Kuningas Asperiini -nimiseen yhtyeeseen. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" -Kiipparipalstan keskustelua |
oizo 30.12.2004 20:26:21 | |
---|
Mä tekisin ainakin sitä hittihuttua jos osaisin. Mikäs siinä on vikana? Sama juttu! Hittibiisin tekohan se on just vaikeinta ja haastavinta. Tekotaidetta ja muka hienoa musiikkia osaa kuka vaan tehdä. Ja turhanpäivästä mielestäni haukkua kaikkee radiossa soitettua musaa paskaksi. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Notefix 30.12.2004 20:28:53 | |
---|
Ilmoittautuuko Muusikoiden.netistä kukaan vastavoimaksi roskamusiikille? Emmä ainakaan. Toki taidetta on kiva kuunnella, mut emmä osaa sitä tehdä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Torniojaws 30.12.2004 20:34:42 | |
---|
Grindi soi harvemmin radiossa, joten o/ "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Blasphemer 30.12.2004 20:39:23 | |
---|
No minun tekemää musiikkia ei takuulla tulla kuulemaan radiossa, ainakaan Kissillä, Novalla tai mitäv***ujanäitänyton. Primitiivistä black metallia ja deathgrindiä kun ei ihan heti radioaalloilla pyöri. Mutta kunhan minä saan tuon doom-viritelmäni erään mahdollisesti useiden teistäkin tunteman mikseri.netin melometallisedän kanssa, niin sitten radioissa ei enää muuta kuulukaan. Tai no, emperorihtavaa doomia... =D "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
BaariMikko 30.12.2004 20:47:52 | |
---|
On kai sitä omaperäistäkin jotain joskus tullut tehtyä, mutta pelkään pahoin että aikamoista sköndeä on se. kokossa humppaan |
Meisseli 30.12.2004 21:17:07 | |
---|
Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
miscage 30.12.2004 21:18:29 | |
---|
Miä voin lähettää meiän ekan "demon" minkä nimi on Perkeleen Persereiät. Omaperäisyyttä ei pitäisi puuttua. - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
Huevos 30.12.2004 21:22:25 | |
---|
mä oon ihan vitun uugee. kunhan saan tässä joululomalla biisit valmiiks, laitan linkkiä. |
MrQ 30.12.2004 21:56:38 | |
---|
Hmm. Mä en tiedä omaperäisyydestä, mutta eikös ainakin Bleak ole ollu radion soittolistoilla? Ja toisaalta kuka mä olen sanomaan mitään omaperäisyydestä. Bleakin kaltaista musiikkia en ole kuullut kenenkään muun soittavan. Luulen vaan että moni muu on. Ja valtavakin on (kai) saanut radiotilaa. Pointti on se että ne on musanettiläisiä bändejä ja poikkeaa listakamaluudesta jonninverran. Ja onhan eräs meidän kosketinsoittajavirtuooseista erään bändinsä kanssa soitellut ainakin grooveFM:llä aikanaan... |
Ostinaatio 30.12.2004 22:02:36 | |
---|
Sama juttu! Hittibiisin tekohan se on just vaikeinta ja haastavinta. Tekotaidetta ja muka hienoa musiikkia osaa kuka vaan tehdä. Ja turhanpäivästä mielestäni haukkua kaikkee radiossa soitettua musaa paskaksi. Onkos kaikki muu paitsi hittilistahuttu tekotaidetta tai muka hienoa? Kyllähän useissa noissa listahutuissa, varsinkin nykyään (!) on sellaisia selviä opeteltavia maneereita, ettei noiden tekemisen niin vaikeata pitäisi olla. Eri asia on saada uskottava markkinoija taakseen, ja kauniita ihmisiä kansikuvatytöiksi. Mutta toki nimenomanomaan markkinoitavaksi musiikiksi tehdyissä jutuissa on toisinaan tehty joitain hienoja oivalluksia, varsinkin vielä 60-luvun hittimaakarien aikaan. Nykyään hommasta tuntuu puuttuvan tyyli ja mielikuvitus täysin. Ehkä en ole vain huomannut mitään omaperäistä. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
Vainhaalee 30.12.2004 22:18:44 | |
---|
Kyllähän paskaa kaikki osaa tehdä... Mutta jos joku tekee paskaa, ja saa sen myymään, niin minä lupaan... Ainoastaan hyvä musiikki myy! |
Härski 30.12.2004 22:27:59 | |
---|
Ainoastaan hyvä musiikki myy! Väität Matti Nykäsen musiikkia hyväksi? Tai siis hänen esittämää musiikkia. |
Ainoastaan hyvä musiikki myy! Ja hevon paskat. Jugendin aistit ja ajattelukyky on niin turrutettu, sanotaan ehdollistettu, että eniten myydään silkkaa tuubaa. Negativehapporadiouniklubijnejne... |
zorro 30.12.2004 22:31:36 | |
---|
Sama juttu! Hittibiisin tekohan se on just vaikeinta ja haastavinta. Tekotaidetta ja muka hienoa musiikkia osaa kuka vaan tehdä. Ja turhanpäivästä mielestäni haukkua kaikkee radiossa soitettua musaa paskaksi. enpä ole samaa mieltä, muutaku siitä että mukahienoamusiikkia osaa kaikki tehdä. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |
zorro 30.12.2004 22:33:29 | |
---|
Väität Matti Nykäsen musiikkia hyväksi? Tai siis hänen esittämää musiikkia. minä väitän. luulenpa että sinun mielipiteet itse äijästä vaikuttaa siihen hänen esittämän musiikkiin asennoitumiseen. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |
StyngJ 30.12.2004 22:51:26 | |
---|
Väitätkös Gunther and the Sunshine girlsin "musiikkia" hyväksi? tai vaikkapa Pizza Enricoa? Paska bändi.
Paskaa musiikkia. |
zorro 30.12.2004 23:10:49 | |
---|
Väitätkös Gunther and the Sunshine girlsin "musiikkia" hyväksi? tai vaikkapa Pizza Enricoa? minä? en. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |