eipä tässä muuta ku YaaaR!!!..!!!
Pietu |
Magetsu 30.12.2004 22:32:12 (muokattu 30.12.2004 22:32:53) | |
---|
Aah! Aivan mahtava! Toi "tähti" tekee tuosta täydellisen... ;) Mut mulle yks jingjang kalvo, kiitoosh! Späng ' Läng |
savopie 30.12.2004 23:02:56 | |
---|
Aah! Aivan mahtava! Toi "tähti" tekee tuosta täydellisen... ;) Mut mulle yks jingjang kalvo, kiitoosh! Lähetaä pikaviestiä miän vain:lle niin saattaapi sulle sellasen maalailla korvausta vastaan. eipä tässä muuta ku YaaaR!!!..!!!
Pietu |
miscage 30.12.2004 23:59:08 | |
---|
No nyt voi olla äijää! - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
jankki 31.12.2004 14:52:55 | |
---|
Tuntuu heti että on ite ihan kynsille lyöty kun ei tuollaista kalvoa ole! Hieno on! |
jussiohman 31.12.2004 14:58:37 (muokattu 31.12.2004 14:58:50) | |
---|
Mulla on tuossa alempana odottamassa vastauksia oma topikki. Millä ja miten maalasit? Syd Barret on Englannin John Lennon |
miän vain 31.12.2004 15:21:06 | |
---|
Joo, kalvoja teen tilauksesta. Pikaviestiä tulemaan, niin katsellaan. Maalina tuossa on käytetty niitä pieniä purkkeja, joita saa askartelukaupoista ja leluosastoilta. Pienoismallimeininki, siis. Ihan pensselillä vedetty. Spraypurkit on ihan hyviä kanssa. Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic |
Bacchus 31.12.2004 15:29:17 | |
---|
Maalina tuossa on käytetty niitä pieniä purkkeja, joita saa askartelukaupoista ja leluosastoilta. Pienoismallimeininki, siis. Ihan pensselillä vedetty. Spraypurkit on ihan hyviä kanssa. Oisko mahdollista esim. vetaista kalvoon kuvioita niin, että vetää sapluunan läpi telalla? Mitä maalia kannattaisi silloin käyttää, jotain akryylimeininkiä? - |
miän vain 31.12.2004 15:45:52 | |
---|
Oisko mahdollista esim. vetaista kalvoon kuvioita niin, että vetää sapluunan läpi telalla? Mitä maalia kannattaisi silloin käyttää, jotain akryylimeininkiä? Lienee mahdollista, en ole kokeillut. Mutta: samalla vaivalla kun leikkaat tarkan ja hyvän sabluunan, teet tarra-arkista samanlaisen. Sabluuna kuitenkin vuotaa jostain kohdasta. Mitä noiden sabluunoiden kanssa olen kikkaillut, olen huomannut, että kontaktimuovista ja teipistä tulee parhaat. Paperinen ei toimi, pahvinen on liian paksu. Yksi hyvä konsti: läpinäkyvä kalvo, kuva paperilla takanapuolella, piirretään vesiliukoisella tussilla etupuolelle ja maalataan. Maalin kuivuttua tussinjäljet hitolle vedellä, ja mahdollinen taustaväri spraylla takapuolelle. Niinjoo, tela: lateksi ei pysy muovissa. Like I was a bird midflight
-------
Monochromatic |
jussiohman 31.12.2004 16:47:19 | |
---|
Maalina tuossa on käytetty niitä pieniä purkkeja, joita saa askartelukaupoista ja leluosastoilta. Pienoismallimeininki, siis. Ihan pensselillä vedetty. Spraypurkit on ihan hyviä kanssa. Kiitos tästä tiedosta! Teen tosin itse/nakitan kitaristin hommaan. Plussa sulle.+ Syd Barret on Englannin John Lennon |
Jaska 31.12.2004 18:18:01 | |
---|
kun en itte oo paljoa maalinkanssa pelannu niin vähän ihmetyttää tuo maalin kiinni pysyminen. Jotenkin sellanen ajatus että se kovasti kärsisi kun kalvo kiristetään paikalleen. ruska on kaunis väri |
miän vain 31.12.2004 18:33:37 | |
---|
kun en itte oo paljoa maalinkanssa pelannu niin vähän ihmetyttää tuo maalin kiinni pysyminen. Jotenkin sellanen ajatus että se kovasti kärsisi kun kalvo kiristetään paikalleen. Vanhin maalattu kalvo täyttää kohta neljä vuotta. Edelleenkään ei mitään vikaa. Ja eestaas sitä on vaihdeltu ihan riittävästi. Like I was a bird midflight
-------
Monochromatic |
Remo 31.12.2004 18:39:39 | |
---|
Mitäs noi sun teokses kustantaa. Missä teet noita siis missä päiv Suomee. Onko sulla joku hinnasto jos on paljon maalattavaa ja tällei vai kaikki samalla hinnalla. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
miän vain 31.12.2004 19:10:21 | |
---|
Hinnat olen miettinyt tapauskohtaisesti, tarvikkeet ja vähän vaivanpalkkaa, mhadollisesti bensakuluja. En viitsi huudella tässä kaikkien nähden, mutta eipä noista konkurssiin mene. Tai rikastumaan pääse. "Tee siihen jotain hienoo" on tietty hieman kalliimpi kuin valmiin suunnitelman toteutus. Operoin pääkaupunkiseudulla, yleensä olen käynyt paikanpäältä hakemassa ja jorisemassa toiveista ja mieltymyksistä. Postiinhan noita ei oikein kannata laittaa, ovat niin isoja. Like I was a bird midflight
-------
Monochromatic |
ddrum54 01.01.2005 14:49:11 (muokattu 01.01.2005 14:51:27) | |
---|
No on taas kerran hieno kalvo !! Kyllä on pätevä hemmo tämä miän vain. EDIT: Niin, mullakin on kaksi miän vainin maalaamaa kalvoa. Voin vakuuttaa, että maali pysyy. On noita kahta veivattu edestakaisin ilman vaurioita. 2`n 4 |
Remo 01.01.2005 17:50:40 | |
---|
Pystytkö tekemään saman tyylisen kalvon mikä on tolla nimimerkki petteri r:llä. On nimittäin aikas komeen näköset kalvot. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
miän vain 01.01.2005 20:33:15 (muokattu 01.01.2005 20:33:30) | |
---|
Pystytkö tekemään saman tyylisen kalvon mikä on tolla nimimerkki petteri r:llä. On nimittäin aikas komeen näköset kalvot. Tuskin. Tuo on joku tulostettu tarra. Tai ruiskumaalaus. Powermetallia. :/ Like I was a bird midflight
-------
Monochromatic |