Aihe: Yksivärinen/kuvaton resokalvo basariin?
1
jussiohman
30.12.2004 19:00:17
Mistä saan tilattua täysin blänkin etukalvon 20" basariin? Ei mitään logoja tahi kuvioita saisi olla. Tahdon tehdä oman etukalvon bändille keikkoja varten ja omaksi iloksi. Onko muilla omatekemiä etukalvoja?
"Kasvanut olen +10 cm, painoa tullut lisää varmaan 15 kg, penkkitulos noussut varmaan 25 ja hauiskin on kyllä kasvanut." -axeman
miän vain
31.12.2004 15:23:25

Logottomia kalvoja tuskin on olemassakaan, paitsi ihan halpiksia.

Logo lähtee asetonilla, eli kynsilakanpoistoaineella, nätisti.
Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic
jussiohman
31.12.2004 17:15:30
Logottomia kalvoja tuskin on olemassakaan, paitsi ihan halpiksia.

Logo lähtee asetonilla, eli kynsilakanpoistoaineella, nätisti.

Kittos taas sulle. +
Syd Barret on Englannin John Lennon
afro
10.03.2005 19:32:44
Laitetaanpa tähän kun en kehtaa uutta aihetta aloittaa.
Eli lähteekö logot pois tuolla kynsilakanpoistoaineella myös karheasta/coated kalvosta? En kehtaisi kokeilla ja mahdollisesti pilata kalvoa, jos kyseinen toimenpide esimerkiksi poistaa myös pinnoitteen...
Kiitän.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
welho
11.03.2005 22:21:28

Mistä saan tilattua täysin blänkin etukalvon 20" basariin? Ei mitään logoja tahi kuvioita saisi olla. Tahdon tehdä oman etukalvon bändille keikkoja varten ja omaksi iloksi. Onko muilla omatekemiä etukalvoja?

Itse oon teettänyt kalvot kaverilla mainostoimistolla.. Se on tehnyt haluamastani kuvasta kalvon kokoisen tarran ja liimannut kalvoon!!

Komiaa on tullut:D
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
temekallio
11.03.2005 22:34:02
no jos maalaa koko kalvon aluksi vaikkapa valkealla, tai minkä nyt pohjaväriksi haluaa, niin eikös tuosta häviä kaikki ylimääräinen
Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)