Ze Kink 30.12.2004 18:35:56 | |
---|
Noniin, on tullut aika luopua Tokain Les Paulistani. Gas on vienyt voiton, Stratocaster on saatava. Jostain kuitenkin täytyy rahaa saada, ja muita mahdollisuuksia ei näytä olevan.. Lespa saa siis lähteä :'( Sitten pitäisi se uusi kitarakin miettiä. Japsifendereitä olen himoinnut, että missäköhän hintaluokassa nuo pyörivät Suomessa? Rahaa tulee olemaan varmaan noin 500€. 60's stratot erityisesti miellyttävät.. Löytääkös niitä mistään vaahteraotelaudalla? Ainakin Ebayssä näin 400€ hintaan valkoisen 60's japsistraton vaahteraotelaudalla, ja se oli kyllä todella himokas. Käyttötarkoituksena tulee olemaan lähinnä jazz, rock ja blues. Ehkä hieman kasariheviäkin. Ja sitten kelailin että pistäisin jonkun huminattoman tallamikin, ei kuitenkaan mitään minihumpparia. Onko siis jollain kokemusta esim. Dimarzion Hs-3:sesta? Ja sitten ihan btw -kysymyksenä, mistä päin tsadia saisin ittelleni tommosen: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_rockstand_rs20861_prodinfo.htmlNääs tarvetta olisi, mutta joulupukki ei löytänyt. |
Härski 30.12.2004 18:44:54 (muokattu 30.12.2004 18:45:43) | |
---|
Osta toi mun Fätti. Jaa, että single coili tallaan. Onhan sekin oikein. |
Ehdotelkaapas mulle siis niitä stratoja. Lavassa ei ole pakko lukea Fender.. |
Härski 30.12.2004 18:46:34 | |
---|
Torillahan noita Stratoja liikkuu harvase päivä. |
Ze Kink 30.12.2004 18:47:39 | |
---|
Torillahan noita Stratoja liikkuu harvase päivä. Selasinpa juuri läpikin... En onnistunut löytämään vielä mitään. |
Härski 30.12.2004 18:52:21 | |
---|
Selasinpa juuri läpikin... En onnistunut löytämään vielä mitään. Jaa.. niinpä onkin. Eilen vai oliko se toissa päivänä siellä oli mexicostankku myynnissä vajaalla kolmella huntilla. Että kyllä niitä on, venailet hetkisen... |
_Petri_ 30.12.2004 18:56:56 | |
---|
Ehdotelkaapas mulle siis niitä stratoja. Lavassa ei ole pakko lukea Fender.. Tulupan Tokai on kuulemma hyvä. Noita 80-luvun Goldstar-sarjan Tokaita saa ihan kohtuullisilla hinnoilla jos tuuri käy, ja siitä saa sitten kivan elinikäisen kaverin. |
p130 30.12.2004 19:22:51 | |
---|
60's stratot erityisesti miellyttävät.. Löytääkös niitä mistään vaahteraotelaudalla? Eipä taida 60's reissueita olla pahemmin vaateraotelaudalla, nääs kun niiden esikuvissa eli '60-'65 stratoissa on ruusupuuotelaudat. 50's stratoissa sitten taas on erilainen kaulaprofiili mutta vaahteraotelauta. Esimerkiksi oma japanin standard on varsin 60's henkinen ja vaahteraotelaudalla. Saa kai siitäkin tarjouksen esittää... Japsistratoista löytyy perustietoa esimerkiksi täältä: http://freespace.virgin.net/john.blackman4/ Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kimmokel 30.12.2004 20:04:39 (muokattu 30.12.2004 20:04:52) | |
---|
Aandöör jollii rooker!!! |
G-mies 30.12.2004 20:09:26 | |
---|
Ja sitten ihan btw -kysymyksenä, mistä päin tsadia saisin ittelleni tommosen: Eiköhän Musamaailmasta voisi löytyä, ainakin sieltä aikoinaan ostin 7-paikkaisen... "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
tuluppa 30.12.2004 20:27:48 | |
---|
Joo, 80-luvun japsitokait rules |
Leper Messiah 30.12.2004 20:37:34 | |
---|
osta yamaha pacifica, pääset halvemmallakin no matter how beautiful a girl is, she still shits |
LaXu 30.12.2004 21:06:48 | |
---|
Jälleen muistutan noista Morganin stratoista. Jos ei haittaa, että lavassa ei lue Fender, niin noissa on ainakin rahalle vastinetta. Yksilökohtaisia eroja löytyy kyllä, eli kokeileminen suositeltavaa. Löytyy sekä ruusupuu- että vaahteraotelaudalla, tallahumpparilla tai pelkillä yksikelaisilla. Värivaihtoehtoja on niukalti, enimmäkseen olen nähnyt noita natural-värisiä. Hinnat pyörivät 300€ paikkeilla. Näitä myy ainakin Espoon Musiikki. Omastani pari kuvaa: http://www.saunalahti.fi/laxu/pics/morgan_stratocaster-02.jpghttp://www.saunalahti.fi/laxu/pics/morgan_stratocaster-03.jpg Toinen vaihtoehto tuossa hintaluokassa olisi sitten esim. Yamaha Pacifica 812W, käytettynä. Seymour Duncanin mikit (2xSSL-1 yksikelaiset ja tallahumpparina SH-1, uudemmassa 812V:ssa puolitettava SH-4), Sperzelin lukkovirittimet ja Wilkinsonin vibratalla (812V:ssa Yamahan oma vibratalla, toimii käytännössä yhtä hyvin kuin Wilkinson). Edustaa kenties vähän modernimpaa stratosoundia. Kolmantena sitten vaikkapa nuo Tokain stratot, wanhoja japanilaisia malleja taitaa vielä saada ihan kelpo hintaan? |
Vainhaalee 30.12.2004 22:34:24 | |
---|
Näin täysin off-topiccina ja sen vuoksi etten löydä dada-ketjua niin sanompa tähän väliin että en ole koskaan ymmärtänyt ns. "strato" gaassia... Mä olen aina rakastunut yksilöihin, ei ole mikään kitara-malli vielä vienyt sydäntäni... |
Jucciz 30.12.2004 22:37:44 | |
---|
|
Härski 30.12.2004 22:51:15 | |
---|
Näin täysin off-topiccina ja sen vuoksi etten löydä dada-ketjua niin sanompa tähän väliin että en ole koskaan ymmärtänyt ns. "strato" gaassia... Mä olen aina rakastunut yksilöihin, ei ole mikään kitara-malli vielä vienyt sydäntäni... Mä taas ymmärrän sen täysin. Jos tietää, mille jokin soitin soundaa, niin sen haluaa heti eikä 15. päivä. Ja sitten lähtee niitä yksilöitä etsimään... |
Dr. Muff 31.12.2004 09:34:55 | |
---|
Kolmantena sitten vaikkapa nuo Tokain stratot, wanhoja japanilaisia malleja taitaa vielä saada ihan kelpo hintaan? Spaghettilogoiset(7okai) on överikalliita eikä Tokai-logoisetkaan ihan ilmaisia ole. Mutta mun mielestä 110% rahalle vastinetta. Itse ainakin sain täysin mieleiseni (kaulan profiili jne) suht ok hinnalla, nauharempan ja otelaudan profiloinnin jälkeen yksi parhaista ellei paras kitara jolla oon soittanut. Suosittelen! I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
Hohhoijaa 31.12.2004 10:49:22 | |
---|
Paljolla myyt sen Les Paulin? IMIK #17 | IHKK #17 | Bäy? #3 | Pastilli? |
Tomtom 31.12.2004 11:00:18 (muokattu 31.12.2004 11:01:22) | |
---|
Tuon taannoisen Jimi-dokkarin jälkeen heräsi kummallinen tarve saada vasuri-strato, jonka kääntäisi sitten oikeakätiseksi. Tavis oikeakätinen ei enää riitä! Strato on oiva peli. Mitä enemmän sillä soittaa, sitä paremmalta se tuntuu. Omakin on ns. ritsamalli, mutta toimii loistavasti elektroniikan vaihdon jälkeen. Edit: Saiskohan noita Morganeita vasureina? Hyvän näköinen tuo Laxun peli "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Chemo 31.12.2004 11:14:45 | |
---|
Japsifendereitä olen himoinnut, että missäköhän hintaluokassa nuo pyörivät Suomessa? Rahaa tulee olemaan varmaan noin 500€. Eivätkös japsistratot suunnilleen tuon viiden huntin luokkaa ole? 60's stratot erityisesti miellyttävät.. Löytääkös niitä mistään vaahteraotelaudalla? Riippuu siitä mitä 60-luvun ominaisuuksia halajat, mutta yksi vaihtoehto voisi olla semmoinen kitara mikä mulla on (ei myynnissä): body on mallia '62, ja kaula '57-mallinen (ja otelauta on siis vaahteraa tuossa). Lapahan tuossa on mallia pieni. Noita on valmistettu Japanissa ainakin 80-luvun puolivälin tietämillä, ehkä myöhemminkin? ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |