Aihe: Bassari ryömii - mielenterveys menee
1 2
Dr.Rubber
29.12.2004 13:41:26
Kertokaas, kuinka olette saaneet kohdaltanne kyseisen onkkelman ratkaistua. Itselläni meinaa bassari karkailla, vaikka kyseinen pömpeli onkin maton päällä ja ne parketintapporuuvitkin melkolailla pitkälti paljaana ja mattoon tiukasti porautuneena. Ahistaa.
Kyttä on poliisi!
Jeltz
29.12.2004 14:02:41
Kertokaas, kuinka olette saaneet kohdaltanne kyseisen onkkelman ratkaistua. Itselläni meinaa bassari karkailla, vaikka kyseinen pömpeli onkin maton päällä ja ne parketintapporuuvitkin melkolailla pitkälti paljaana ja mattoon tiukasti porautuneena. Ahistaa.

Mulla ainakin pysyy ihan hyvin basari paikallaan, kun on matolla, piikit matossa, ja kiinni pedaalissa jossa on piikit matossa.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
HeavyMachinery
29.12.2004 14:03:12

Pistä basarin pedaalin pohjaan velcroa ja pedaali tiukkaan basariin. Auttaa kummasti.
No niin, sano napoleon !
kampela
29.12.2004 14:16:32

oon joskus keikalla laittanu teipillä tai mielummin rautalangalla rumpupenkistä basariin lenkin, on auttanut/pysynyt..
Awesome lefthand break.
Dr. Funkenstein
29.12.2004 14:18:21
Nimestäsi löytyy ratkaisu, elikkä kumimattoa vaan bassarin alle.
DimensionZ
29.12.2004 14:20:51

Tai hommaat niin ison ja jäykän maton että ylettyy koko setin alle. Näin oma painosi rumpupenkillä estää sen basarin karkaamisen minnekään, jos siis on basarin jalat kunnolla kiinni matossa. Pientä liikettä voi vielä tulla mutta sillon kaikki muukin liikkuu ja kaikki pysyy samoissa suhteissa.
''He jumped right out of a building!!''
Magetsu
29.12.2004 15:40:24 (muokattu 29.12.2004 15:41:16)
Etuvanteeseen saa sellasen piikkijutun ja pysyy varmasti. Kaivan kuvan kunhan löydän sellaisen...
tuommonen:
http://www.musik-produktiv.at/bilder2/00/41/03/004103039l.jpg
Roberto
29.12.2004 16:35:34

Etuvanteeseen saa sellasen piikkijutun ja pysyy varmasti. Kaivan kuvan kunhan löydän sellaisen...
tuommonen:
http://www.musik-produktiv.at/bilder2/00/41/03/004103039l.jpg

Tää on parhautta. Vielä kun vaihtaa tanakat ruuvit noiden piikkien tilalle ni voi porailla bassarin kulloisenkin ladon lattiaan. Pysyy :)
fifehole
29.12.2004 16:57:39

Homma sellainen matto missä on se palikka ommeltuna bassarin eteen.
Head for an eye
Markuz
29.12.2004 17:45:19
Itselläni on todella käteväksi osoittautunut rumpumatto, jossa on sellainen palikka integroituna. Itse hankin sen, kun oli pakko saada joskus keikalle matto, jonka päälle asettaa rummut. Ostos osoittautui hyväksi, ja sen jälkeen ei ole rummut lähteneet kävelemään kesken keikan tai tiukan treenin. Kyseinen matto oli suunnilleen 50€ ja merkki on crash tai joku muu.

Hyvä matto on ja kaiken kukkuraksi matto mahtuu todella pieneen tilaan. Mukana tulee myös pussi, jossa matto kulkee kätevästi. Pussi on makuupussin kokoinen.
miän vain
29.12.2004 18:03:37

Matto, paksu. Kirppikseltä 10 mk. Narukonsti toimii kanssa, basarista jakkaraan ja pituus sopivaksi.

Myös: basari pysyy paremmin paikoillaan, jos tomit laittaa telineeseen eikä basarin päälle. Soundikin paranee.

Koulussa käytiin aina hakemassa 10kg levytangon painot, 2kpl, hyötykäyttöön. Ei liikkunut basari - ja musiikki pelasti näin ollen monta muutakin urheilulta.
Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic
methanol88
29.12.2004 22:49:02

Kaikista helpoin ja toimivin (ainakin mulla) on, että otat ne basarin jalkojen "muovikierteet" pois siten, että piikki tulee esiin. (en tiedä onko kaikissa basareissa/jaloissa) ja jalat sen verran vinoon, ettei pääse luisumaan. Matto tulee olla mieluiten paksu. Basari kannattaa myös säätää niin, ettei "maha" osu maahan, vaan basari seisoo jaloillaan, ainakin etukalvon puolelta. Sen verran vaan nostaa, ettei etuvanne osu maahan. Mulla ainakin toimii niin.
Koko ajan jano!
Dr.Rubber
30.12.2004 01:29:05
Joo. Kumimattoa löytyy jne. Tajusin vaan, että täytyy rakennella varmaan siihen mattoon semmonen palikka bassarin eteen. Myöskin minun tulee näköjään hommata semmonen matto, että molemmat bassarin jalat mahtuvat sen päälle. Nyt toinen piikki on porautuneena hieman tukevammin kuin toinen (treeniksen kokolattiamattoon...=)) ja se aiheuttaa ikävää bassarin kääntyilemistä.
Kyttä on poliisi!
Woodoo
30.12.2004 09:50:43
Oikein riittävän paksu kumimatto on pirun hyvä kyllä. Siihen saa ihan hyvin estepalikankin. Kotona tosin basari pysyy pitämättäkin. Todella paksu matto ja sellasta ainetta että basarin piikit ei vain yksinkertaisesti pääse liikkumaan eteenpäin nostamatta. Matto tosin liikkuu... Se o kuitenkin sen verran iso että kun on tooli maton päällä, niin eipä liiku hirveästi sekään. Mulla vaan on ikuinen ongelma tuo bedaalin pysyminen... Se juoksee alta aina pois. Tarttis varmaan kehitella jotain "haikkaan kii" virityksia.
Työpäivän pelastus -muusikoiden.net-
Magetsu
30.12.2004 10:59:09 (muokattu 30.12.2004 11:00:02)
Mulla vaan on ikuinen ongelma tuo bedaalin pysyminen... Se juoksee alta aina pois. Tarttis varmaan kehitella jotain "haikkaan kii" virityksia.

Slavepedaalille on olemaassa ihan vasittu klämppijuttu joka tulee haikanvarteen kiinni, tukevoittaa kummasti haikkaa sekä pedaalinta, eikä lähe kumpikaan karkuun... ;)
Späng ' Läng
bluesman86
30.12.2004 14:05:06
mulla on viellä sielä maton alla semmonen kumiverkko ettei reeniksellä lähe koko setti jonkun (ketä siinä edessä millonkin on) jaloille. ja ei liiku.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Stratton
30.12.2004 14:09:05
Slavepedaalille on olemaassa ihan vasittu klämppijuttu joka tulee haikanvarteen kiinni, tukevoittaa kummasti haikkaa sekä pedaalinta, eikä lähe kumpikaan karkuun... ;)

Mistä tuollaisia saa ja paljonko öbaut maksaa?
Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla
Magetsu
30.12.2004 15:59:34
Mistä tuollaisia saa ja paljonko öbaut maksaa?

Tamalta saa, voi kyllä tehdä ihan hyvin itekki...
Lattarautaa hitsaa pätkän putkeen ja putkeen klämppi...
Se lattarauta tulee siihen slavepedaalin "hampaisiin" kiinni, ihan niinkuin basarin vanteeseenki ja putki klämpillä haikanvarteen...
Späng ' Läng
dictatorsh*t
30.12.2004 17:32:37
Mulla ainakin pysyy ihan hyvin basari paikallaan, kun on matolla, piikit matossa, ja kiinni pedaalissa jossa on piikit matossa.

Just näin.
Tosin vaihdoin basarin edellisestä 20" (joka liikkui) paljon, paljon raskaampaan 22" joka ei enää sitten liiku yhtään minnekään.
Arvostele allamainittavaa bändiä!!!
Melankolik
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)