Anonymous-jazz 27.12.2004 02:40:27 | |
---|
Tuntuu vievän aivan tolkuttomasti ram muistia nuo orchestral softat toimiakseen. Garritan Personal Orchestra vaatii suosituksen mukaan väh. 1 GB RAM muistia koska ei muuten toimi kunnolla. Perus tietokoneessa tulee vain jokunen 256 MB ram-muistia. Verkkokaupassa yli gigan ram muisti maksaa jotain 198 €. On siinä hintaa kerrakseen jos jonkun plugin softasynan haluaa saada toimimaan kun pelkkä plugarisyntsa maksaa jo 265. Teemujazz |
Starlia 27.12.2004 03:19:00 | |
---|
Ei kannata hommata "peruskonetta", jos musaa meinaapi tehdä. Kyllä se giga muistia taitaa olla ihan kirjoittamaton sääntö muistin minimimääräksi. Äänikortistakin pitää maksaa! Herranjestas sentään. Mutta jos elämä tuntuu kalliilta, niin DNA on halpa... |
Ei kannata hommata "peruskonetta", jos musaa meinaapi tehdä. Kyllä se giga muistia taitaa olla ihan kirjoittamaton sääntö muistin minimimääräksi. Äänikortistakin pitää maksaa! Herranjestas sentään. Mutta jos elämä tuntuu kalliilta, niin DNA on halpa... Joo kyllä tällaisen palikan meinaan hankkia siihen vielä: Transcend Jetram 1024MB (1GB) DDR 400MHz CL2.5 muistimoduli Teemujazz |
musamies 01.01.2005 11:06:28 | |
---|
Jonkinlaisena lohdutuksena voi pitää, että samaa PC härveliä pystyy käyttämään muuhunkin. Eihän se GB RAM:ia kovin paljoa ole jos ajattelee, että RAM:iin pitäisi mahtua esim. DVD:llinen sampleja... Odottelen Ivory Grand pianon PC versiota ja olen varautunut, että hyvästä pianosaundista joutuu maksamaan satoja euroja. Mun mielestä pidemmän päälle ei ole paha ongelma vaikka se maksaisi esim. 500 euroa, vaan enempi kiinnostaa se onko se tarpeeksi hyvä. Jos on tarpeeksi hyvä, niin sillä pärjää pitkään. |
Jabbe 01.01.2005 18:58:30 | |
---|
Hyviä orkesterisoundeja jos kaipaa niin www.synful.com löytyy aika vakuuttava laitos. Mp3-demojen perusteella en erottaisi oikeasta orkesterista pc-kaiuttimilla kuultuna. Latasin sit demoversion softasta ja petyin: erittäin vaikea ainakin aluksi soittaa tuota luontevasti.. kannattaa itse kokeilla. Mut ei vie konetehoa paljoa yhtään ja ainakin demot on ihan mielettömän hyvän kuuloisia. |