Meisseli 29.12.2004 13:56:11 | |
---|
Olen kuullut vain muutaman biisin ja ainakin versiot Birdlandistä ja Four brothersista olivat mielestäni komeaa kuultavaa. Mitenkäs teihin muuten uppoaa tuollainen stemmameininki ja esim Doo-wop-jutut? Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
baron 29.12.2004 15:06:53 (muokattu 29.12.2004 15:07:23) | |
---|
Olen kuullut vain muutaman biisin ja ainakin versiot Birdlandistä ja Four brothersista olivat mielestäni komeaa kuultavaa. Mitenkäs teihin muuten uppoaa tuollainen stemmameininki ja esim Doo-wop-jutut? Mulla on pari älppäriä eikä todella vahingossa tulleita. Mun mielestä hyviä mainitsemiesi lisäksi on "Boy From New York City" ja "A Nightingale Sang In Berkeley Square" Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Jelena 29.12.2004 15:09:16 | |
---|
Java Jive on myös oiva biisi, mutta Manhattan transferin Nightingale on kyllä ylitse kaikkien muiden versioiden. Manhattan Transfer tulee suomeen ensi marraskuussa, mutta liput keikoille on vähän tyyriimmänpuoleisia.. huoh. Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole. |
Epämuusikko 29.12.2004 15:57:19 | |
---|
meinasin mennä kattoon, mutta jotenkin jäi. Levyllä kyllä tippuu, paikoitellen ehkä ärsyttää. Four Brothers heidän vetämänään on kyllä kova. New York Voices on onneksi nähty - kahdesti Myytävänä Tosco 22" ride! |
Mulla on pari älppäriä eikä todella vahingossa tulleita. Mun mielestä hyviä mainitsemiesi lisäksi on "Boy From New York City" ja "A Nightingale Sang In Berkeley Square" Tosta "A Nightingale Sang In Berkeley Square" multa löytyy laput - on muuten tosi hieno sovitus, ja hienosti vedetty. Jos laulettu meininki ja jats kolisee niin Take 6-nimistä ryhmää kannattaa myös tsekata, ovat ehkä taidokkain porukka a cappella-meiningissä rytmimusan puolelta. "Dr Dominant, I Presume?!" |
baron 29.12.2004 22:18:21 | |
---|
Tosta "A Nightingale Sang In Berkeley Square" multa löytyy laput - on muuten tosi hieno sovitus, ja hienosti vedetty.. Kuuluu mun "pianobaari"ohjelmistoon. Hieno kappale ilman Manhattan Transferiäkin, mutta heidän ansiostaan otin sen mukaan. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Notefix 29.12.2004 23:01:05 | |
---|
Jos laulettu meininki ja jats kolisee niin Take 6-nimistä ryhmää kannattaa myös tsekata, ovat ehkä taidokkain porukka a cappella-meiningissä rytmimusan puolelta. Meinasin just sanoa, että kandee tsekata Take6...aivan uskomatonta matskua, varsinkin ne vanhemmat. Parasta ikinä! MT oli hieno bändi, varsinkin ne Graydonin tuottamat levyt. Nykyään tuntuu vaan, että ne äänet ei neää soi niin hyvin yhteen. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
baron 29.12.2004 23:21:00 | |
---|
MT oli hieno bändi, varsinkin ne Graydonin tuottamat levyt. Nykyään tuntuu vaan, että ne äänet ei neää soi niin hyvin yhteen. Oisko niin uskomaton asia, että heilläkään vuodet eivät tule yksin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
jazzmies 29.12.2004 23:56:30 | |
---|
Jos laulettu meininki ja jats kolisee niin Take 6-nimistä ryhmää kannattaa myös tsekata, ovat ehkä taidokkain porukka a cappella-meiningissä rytmimusan puolelta. Ja ei kannata unhoittaa härmäläistä Club For Five -ryhmää. Laulavat kuin enkelit ja sovitukset ovat todella hyvällä maulla tehtyjä. Tietty levyltä löytyy hieman "tunetusta" etc, mutta ketä kiinnostaa... |
Meisseli 30.12.2004 01:39:56 | |
---|
Club for five on hienon kuulosta hommaa, masensi ainoastaan hieman se että levyllä on sellaisia kusenpolttamia kuten "Tummat silmät,ruskea tukka" hieman kauempaa olisi voinut vaivautua hakemaan.. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
Mika Antero 30.12.2004 08:17:15 (muokattu 30.12.2004 13:17:26) | |
---|
Manhattan Transfer ei kiinnostanut minua yhtään, mutta sitten näin bändin livenä Imatralla öbaut pari vuotta sitten ja se oli ihan järkyttävän kova. Laulajat olivat tietysti omaa luokkaansa, mutta myös bändi oli aivan loistava. Varsinkin kitaristin työskentely miellytti meiksin korvaa mahottomasti. Eipä tuota silti ole tullut levyltä juuri kuunneltua, vaikka vaimolla näyttää Vocalese olevankin. EDIT: Club for five oli lämmittelemässä Blind Boys of Alabamaa Helsingin juhlaviikoilla. Taidokasta meininkiä, mutta pidemmän päälle ehkä jopa liian taidokasta minun makuuni. Fiilis puuttuu. Naurettavaa sinänsä moittia yhtyettä liiasta ammattitaidosta, mutta minkäs teet. krj.vrh.korj.prk. |