Sperm Donor 28.12.2004 22:34:31 | |
---|
Kyllähän tuli naurettua( ja vähän hävettikin poikien puolesta) kun ne poseerasivat 10 uutisissa kuohuviinilasit kädessä, tämän sopimuksen johdosta. Niinsanotuilla "muusikonperkeleillä" ei kyllä ollut mitään mahiksia missään vaiheessa. Toki jenkeistä on tullut ehkä huonompiakin mutta jos vaikka aloitetaan A:sta.: Asenne, jos sitä ei ole on turha kuvitella olevansa rokkitähti. |
Notefix 28.12.2004 23:01:21 | |
---|
Mikään ei ole säälittävämpää kuin wannabe muusikot haukkuu muita muusikoita anonyymisti netissä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Sperm Donor 28.12.2004 23:32:12 | |
---|
Mikään ei ole säälittävämpää kuin wannabe muusikot haukkuu muita muusikoita anonyymisti netissä. Tuokin voi olla totta, mutta se bändi oli oikeesti ihan paskaa. Asenne vain piirun verran enemmän rock kuin bumptsibum orkesterilla, biisitkin mitä sattuu. |
Jani The Rock 28.12.2004 23:42:08 | |
---|
Mikään ei ole säälittävämpää kuin wannabe muusikot haukkuu muita muusikoita anonyymisti netissä. Eikös se just oo tän foorumin suola ja sokeri, kun kaikki on anonyymeinä samalla viivalla. Edesauttaa keskustelua, tai jotain. Ja mahdollistaa sen että ns. tunnetummatkin muusikot voi käydä täällä rauhassa. Jotain tollasta selitettiin backstagella taannoin kun asiasta puhuttiin. Mistä sä tiedät millasia työn sankareita nimimerkkien taakse kätkeytyy? Mutta kyllä mulle sopii, että pistetään omat nimet näkyviin. Ei mun sanomiset ja mielipiteet siitä muutu. The road never ends for me, kid. |
Sperm Donor 29.12.2004 00:00:36 | |
---|
Janille plussa, tuli just kelailtua että mitä kaikkea huttua itse on tullut tehtyä, sieltä sitä paskaa vastaa löytyykin, omastakin mielestä. No ehkä pari juttua mitkä kestää kuuntelunkin. |
jjhjelt 29.12.2004 10:35:26 | |
---|
Mikään ei ole säälittävämpää kuin wannabe muusikot haukkuu muita muusikoita anonyymisti netissä. Miten niin anonyymisti? Voin kyllä laittaa puhelinnumeronkin ja tällaisella n.60 keikan vuosivauhdilla en pidä itseäni wannabe-muusikkona. Olihan tuo Gringos Locos aikalailla säälittävä esitys. Täällä keskustelu palstalla on tarkoitus kommentoida asioita, eikä se tarkoita aina pelkästään kehumista. Jos joku on paska, niin vittu se on. Ja jos sua se vituttaa, niin mene jonnekin muualle kirjoitteleen. "Se joka naaman valitsee,se vähän nai."
-J.Slabalowsky,Super Sika Show. |
Notefix 29.12.2004 11:03:28 (muokattu 29.12.2004 11:05:42) | |
---|
Miten niin anonyymisti? Voin kyllä laittaa puhelinnumeronkin ja tällaisella n.60 keikan vuosivauhdilla en pidä itseäni wannabe-muusikkona. Oho, no sitten... Ja jos sua se vituttaa, niin mene jonnekin muualle kirjoitteleen. Ei mua se vituta, lähinnä säälittää. Mulla on vaan sellanen asenne, että mieluummin sanon henkilölle suoraan, kuin että "selän takana" netissä haukun. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Ossi 29.12.2004 11:16:45 | |
---|
Tuli nähtyä Gringosit muutaman kerran livenä enkä ainakaan sen perusteella luonnehtisi likikään paskaksi. Hyvistä biiseistä ehkä oli puutetta mutta soittaa jätkät ainakin osasivat/osaavat, mikä on ihan kiva plussa tollasessa bändimeiningissä ;P Joskus 80-luvun lopulla satuin näkemään orkesterin Santa Monican kulmilla Madame Wong's-klubilla ja GL poikkesi todella edukseen paikassa samana iltana esiintyneiden paikallisten bändien seasta. Paikkakunnan orkestereissa oli kyllä esim. yksittäisiä hyviä vokalisteja ja soittajia mutta kokonaisuutena eivät oikeen toimineet. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Jani The Rock 29.12.2004 11:20:37 | |
---|
Mulla on vaan sellanen asenne, että mieluummin sanon henkilölle suoraan, kuin että "selän takana" netissä haukun. Ei kukaan tietäs Granfeltin numeroa? Tai sitä missä se yleensä hengaa? Sehän nyt vasta oliskin hauskaa, jos mä menisin tapaamaan jotakuta varta vasten vain kertoakseni että hän on kusipää ja olmi. "Moi, mää oon Jani The Rock ja sanonpa vaan että mun mielestäni sää oot täyspaska kitaristi ja muutenkin mulkku. Että tunge ne reliikkistratot perseesees ja hyvää päivänjatkoa". Voishan sitä tietysti mennä vieraskirjaan urpoilemaan, mutta eipä siitäkään vastaavaa hyötyä olis. Ja jos meinais vittuilla päin naamaa jollekin Marilyn Mansonille tai George Bushille, niin vois olla aika vaikeeta. Kurt Cobainin tapauksessakin pitäs ottaa yhteyttä meedioon. The road never ends for me, kid. |
Notefix 29.12.2004 11:40:45 (muokattu 29.12.2004 11:41:52) | |
---|
Ei kukaan tietäs Granfeltin numeroa? Tai sitä missä se yleensä hengaa? Jos et tiedä, niin ei voi mitään. En mäkään tiedä, mutta enpä viitti hirveesti ryhtyä julkisesti dissaamaan. Mun asenne on ollut aina enemmän se, että keskityn niihin juttuihin josta diggaan.Mua oikeesti ihmetyttää että nää foorumit on täynnä niin paljon negatiivista juttua...kaikesta mahdollisesta. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Jani The Rock 29.12.2004 12:05:02 | |
---|
Mun asenne on ollut aina enemmän se, että keskityn niihin juttuihin josta diggaan. Niin mäkin teen. Kotioloissa siis. En mä istu siellä nurkassa ja keskity vihaamaan kaikkea. Täällä on vaan ollut pitkän aikaa tilanne se, että mulle tärkeät artistit on päässeet esiin lähinnä kuolemantapausten kautta. Niinkuin esim. Ramonesin jäbät ja Sundqvistin Gösta. Eihän se tietenkään ole mikään tekosyy urpoilulle. Mutta ei sitä kumminkaan viitti alkaa perustamaan omaa threadia jokaselle suosikkibändilleen, että pääsis puhumaan niistä. Ja tässä tapauksessa mä sentään perustelin dissaukseni. Mua oikeesti ihmetyttää että nää foorumit on täynnä niin paljon negatiivista juttua...kaikesta mahdollisesta. Ihmetyttäähän se. Omalla kohdalla syy on varmaan perusnegatiivisessa ja mustavalkosessa luonteenlaadussa jonka mukaan suurin osa kaikesta on paskaa, mutta ne hyvät jutut on sitten niin ylittämättömiä että niitä ei kukaan saa morkata. Ja jos morkkaa niin sitten taas tapellaan. Pitäs varmaan yrittää hillitä. Mutta minkäs sille voi, että vituttaahan se, kun joku kehuu suu vaahdossa jotain jonka itse kokee olevan maailmankaikkeuden hirveintä tuubaa. Ja kun musiikki on vielä sellanen asia johon suhtaudutaan niin tunteella, ettei mitään määrää. Yhteentörmäykset on väistämättömiä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö provoilun ja urpoilun määrää pitäs pyrkiä vähentämään. Enkä puhu vain muista vaan itsestäni myös. The road never ends for me, kid. |
Vainhaalee 29.12.2004 13:57:14 | |
---|
Oli pakko tutustua nyt kun halvalla löysin lp:n divarista... Raw Deal taitaa tuo nimi olla... En jaksa mennä kattomaan... Onhan tää nyt vähän... No enpäs keksi sanoja, varmaan joku vanhempi levy voisi olla kuvaavampi... Ainaski on mielikuvitusta piiseissä... ;) |
Oma elämänasenteeni on myös positiivinen, en perustaisi otsikkoa että eikös olekin huono bändi, eihän tässäkään otsikossa kysytä kuin että mitä mieltä? kuka muistaa? jne.jne. Jos sattuu niin että kyseessä on yksi takavuosien inhokkibändeistäni niin helposti sitä tulee naputeltua sen ihmeemmin pohtimatta että olipa hirveetä huttua. Taitavia muusikoita vastaan minulla ei ikinä ole ollut mitään vastaan. |
Sperm Donor 29.12.2004 14:09:34 | |
---|
Taitavia muusikoita minulla ei ikinä ole ollut mitään vastaan. Näin sen olla piti.
|
-Q- 29.12.2004 20:24:44 (muokattu 29.12.2004 20:30:00) | |
---|
Ei kukaan tietäs Granfeltin numeroa? Tai sitä missä se yleensä hengaa?
sprucefield@bengranfelt.com 0400 383383 lähde: bengranfelt.com ja inoa yrityshaku (=google). En vastaa oikeellisuudesta. Mä diggaan Granfeltin soitosta kovasti. Laulua en voi sietää, enkä ymmärrä miksi hän yrittää niin kovasti myös laulajaa nykyisin. Soundin dissaamista en kyllä ymmärrä. Perussäröjä/fuzzia, wahia ja delaytä sillointällöin. Näillä ei kovin "erikoista vinkunaa" saa edes aikaan. Mielipiteitähän on tunnetusti monia. Mä en esimerkiksi diggaa näistä nykysuunnan hevisoundeista joissa on säröä ja alapäätä niin että tukka lähtee. Se strato muuten selvisi myöhemmin varastetuksi ja Ben joutui sen palauttamaan oikealle omistajalleen. Ja instrumentaalilevyjäkin on itseasiassa kolme, joista yksi on live. Olin muuten tuolla keikalla jossa se nauhoitettiin. Tuo lausunto Englin hankkimisesta "faksasin samantien tehtaalle" on tietysti kuorrutettu tuollaisella rokkitähtilesoilulla, mikä ei nyt varmaan ole niin vakavaa. Eiköhän hänelläkin jokunen euro jäänyt taskupohjalle lenkkareiden kanssa kiertäessä, ja ammattilaiset alasta riippumatta yleensä käyttävät kunnon työkaluja kun me harrastelijat tyydytään leluihin. Tilatkoon vaikka 6 stäkkiä kerrallaan. Nykyään hän tosiaan hoitaa merkin maahantuonnin Sprucefield -yhtiönsä välityksellä. EDIT: ainiin, ite aihe. Jostain syystä Locos on jäänyt mulla ihan paitsiolle, vaikka tiedän ja muistan kyllä sellaisenkin orkesterin olleen olemassa. Olivat harkinneet jopa tuollaista reunion -juttua jossain vaiheessa. |
Fuzzy Boner 30.12.2004 10:59:03 | |
---|
Omalla kohdalla syy on varmaan perusnegatiivisessa ja mustavalkosessa luonteenlaadussa jonka mukaan suurin osa kaikesta on paskaa, mutta ne hyvät jutut on sitten niin ylittämättömiä että niitä ei kukaan saa morkata. Ja jos morkkaa niin sitten taas tapellaan. Pitäs varmaan yrittää hillitä. Mutta minkäs sille voi, että vituttaahan se, kun joku kehuu suu vaahdossa jotain jonka itse kokee olevan maailmankaikkeuden hirveintä tuubaa. Ja kun musiikki on vielä sellanen asia johon suhtaudutaan niin tunteella, ettei mitään määrää. Yhteentörmäykset on väistämättömiä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö provoilun ja urpoilun määrää pitäs pyrkiä vähentämään. Enkä puhu vain muista vaan itsestäni myös. Tässä selitit hyvin. Laita toi sun kuvaukseen, oikeesti:) Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
Jani The Rock 30.12.2004 11:17:29 | |
---|
Tässä selitit hyvin. Laita toi sun kuvaukseen, oikeesti:) Emmää viitti. Johan siellä lukee "psykopaatti" ja "vittumainen besserwisser". The road never ends for me, kid. |
Fuzzy Boner 30.12.2004 11:54:18 | |
---|
Emmää viitti. Johan siellä lukee "psykopaatti" ja "vittumainen besserwisser". Hih Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
Sperm Donor 01.01.2005 21:18:09 | |
---|
Tuolla jossain on keskustelua Poison nimisestä bändistä, se taisi olla samoihin aikoihin, niillä oli paljon mitä Gringos Logosilla ei ollut. Niilläkään ei ollut silti yhtään mitään. Eräänlaisia sielunveljiä? ja vielä ihan eri suunnista. |
MakkeJ 04.01.2005 12:27:02 | |
---|
Pidin kyllä GL:n raskaanpuoleisesta rokista, eniten niiden ensimmäisestä levystä. Näin bändin livenä useaan otteeseen ja silloin kyllä homma toimi hyvin. Biisejä olisi ehkä pitänyt hioa hieman "kaupallisempaan" suuntaan, jotta menestys ja radiosoittoaikaa olisi saatu enemmän. Yksi syy siihen että bändi ei menestynyt (jenkeissä) oli se että managerointi ei toiminut hyvin. Samoin muuten kävi esim. Havana Blackille. Tänä päivänä tähän managerointiin ollaan ilmeisesti satsattu kun suomalaisbändit pärjäävät paremmin maailmalla. loud´n proud |