Aihe: soittaminen ja kitarakamat
1
juhakki
29.12.2004 13:13:46
Tällä hetkellä on hirvee GAS päällä, eli suunnitelmissa on putkivahvaria, uutta kitaraa, efektipedaalia..Yht'äkkiä eilen tuntuui treenikämpillä jamitellessa, että vitut, myyn loputkin pois, enkä todellakaan ala ostamaan mitään kamoja, ku ei osaa perkele soittaakaan. No, nyt tuosta alemmuuskompleksista on toivuttu, ja uusien kamojen suunnittelu jatkuu. Toisaalta taas viimeaikoina on ollut tuota musiikillista aktiviteettia enemmän, että haluaa, että kalusto on kunnossa. Toisaalta, saisinko uusista vermeistä yhtään sen parempaa saundia, kuin nykyisestä setupistani..Eli kiinnostais tietää, oonko ainoa täällä mnetissä, joka pohtii tämmösiä juttuja. Sori huonosti nimetystä topicista, pankaa lukkoon jos haluatte
Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan -Juliet Jonesin Sydän
Mrezzye
29.12.2004 13:17:32

Kyllähän se silloin tällöin iskee epätoivo pintaan, mutta kyl se siitä. Uudet lelut jaksaa aina innostaa leikkimään. Osta vaan jotain rompetta, jos on rahaa.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
tommi_899
29.12.2004 13:19:32

itsekkin ajattelin laittaa vahvistin puolen kokonaan uuteen kuosiin
aarre on siellä mistä sen löytää http://www.brokenfuture.tk/ pastilli http://muusikoiden.net/extra/paita/
Joees
29.12.2004 13:19:50
Kyllä minä silti tuon straton pitäisin ainakin. Nuo kun ovat kuitenkin kohtuu hyviä kitaroita. Jos et tykkää niin myy mulle halvalla ;) Hehe.
Groooove is in heart!
tonicaster
29.12.2004 13:27:55
Mitä tahdot tosta cry baby:stä....;)
juhakki
29.12.2004 13:34:31
Itseasiassa, tuo mun strato ei ole mun näpeille sopiva ollenkaan, ja voipi olla että sen tuonne torille laitankin myyntiin jossainvaiheessa. Tällä hetkellä soitan yhellä jenkkistratolla, mikä on vaan lojunu meidän treenikämpällä, ja on hyvä kitara soittaa. Tuossa mun japsissa on jo niin paksu kaula, että ei näillä nakeilla jaksa kyllä kovin kauan sillä soittaa yhteenputkeen..

Niin, enkä oo myymässä tuota crybabyä :)

no niin, alkaa mennä jo off-topiciksi..
Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan -Juliet Jonesin Sydän
Meisseli
29.12.2004 14:04:37

Tee pikku-pikku osamaksusoppari kemin musiikin kautta. Onnistuu kuulemma.. ja tilaa sinne joku HIRRMU... tai osta Vox.
Eiku aikusten oikiasti.. toi VOX AC-15 ois varmaankin aikasen kelpo peli toisaalta..eihän se mikään Fenkku oo mutta testaa jos vaikka tykkäisit.On kaiut ja tremolot ja kaks volumea säröttämään.
Hyvä peli, vaan erilainen.
Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia. Osta levy! www.strangefruitband.net
tuomittu
29.12.2004 14:11:57
Englin Screamer himottaa niin maan perkeleesti, mutta rahaa ei ole. Ja vaikka olisikin, niin en tiedä ostaisinko, kun tuo pändihomma nyt on vähän mitä on. Kahellaan sitä sitä sitten joskus uuvestaan...
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Temetius
29.12.2004 14:24:29 (muokattu 29.12.2004 14:28:26)
Yht'äkkiä eilen tuntui treenikämpillä jamitellessa, että vitut, myyn loputkin pois, enkä todellakaan ala ostamaan mitään kamoja, ku ei osaa perkele soittaakaan.

Eehhehee, toi on niiiin tuttu tunne...

Mä olen 4 vuotta kestäneen soittoharrastuksen aikana jahkannut "kitara vai basso? kitara vai basso?..." Ja sit välillä just toi "vittu myyn kaikki pois". Nyt ollaan taas astumassa bassovaiheeseen...(kaverit pakotti)

btw, ostakaa naarmuton, vuoden vanha fenderin (paras) vahvari: Luus Junnu
vain 450e
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)