Aihe: Dimen Nimeen Dimebag Muistokonsertti 15.1.05
1
jcps
29.12.2004 12:16:27

Vaikka Dimebag Darrel kuoli, on hänen aggressiivinen tapansa pirstoa äänivallia vaikuttanut enemmän tai vähemmän kotimaisiin heavymuusikoihin.

Keikallaan (08.12.2004) traagisesti menehtyneen kitaristi Dimebag Darrellin ( Damageplan /ex-Pantera ) muistoksi haluamme pyhittää illan jossa esiintyy iso ja vähintäänkin kirjava joukko suomalaisia (+ yksi ruotsalainen artisti) heavymuusikoita.

Illan lipputulot suunnataan hyväntekeväisyyteen. Tuoton kohde infotaan tuonnempana.

Dimen Nimeen! -tribuuttibändiin on haalittu ryhmä Suomen parhaimpia muusikoita, sekä isoista että pienistä metallibändeistä.

Tähän mennessä mukana olonsa vahvistaneita ovat:

Nico, Euge & OJ / GODSPLAGUE
Allu Laiho & Roope Latvala /CHILDREN OF BODOM
Toni, Pete, Kride & Jukkis /NORTHER
Tony Jelencovich / TRANSPORT LEAGUE (Swe)
Petteri Hirvanen, Nicke / MONSTERBALL
Atte Sarkima /AJATTARA/ VERENPISARA
Oliver / ENSIFERUM
Jari / WINTERSUN
Mikko/RIVENDELL
Teemu/RUJO
Jussi & Dallas/ DRIVE
Alpo, Max, Lefa, Tomppa & Juha/HEVEIN
Ben, Juffi, Erkki, Niko & Silver/ AMORAL
Jyty Tirola/ GRAYBLACK
Mikko/KIUAS
Micko Hell / DENIGRATE
Jura Sarlin / RUST
Tero Matikainen / BATTAGIA
Juha / MINCER
Lauri Porra / SINERGY/KOTIPELTO
Ari & Sami /DAUNTLESS
Ville /MOONSORROW
Markus /OMNIUM GATHERUM
Puudeli / ex-D-RAY
Ben Granfelt
Niklas /AMORPHIS / VERENPISARA / TO SEPARATE THE FLESH FROM THE BONES

PAIKKA: ROCK'n'ROLL STATION, VR-MAKASIINIT
AIKA: 15.01.2005 Klo 20.00-04.00

AIKATAULU: 20.00 Ovet auki

21.30 CR (ex-Condition Red)
22.30 The SCOURGER
23.30 DIMEN NIMEEN!-Tribute Band To PANTERA

LIPUT: 6€
ENNAKKO: Tiketti, Lippupalvelu.
IKÄRAJA: 18v.
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
vanttera
29.12.2004 12:25:17
Olen kuullut huhua että eräs pitkätukkainen lihava poika Rovaniemeltä soittaisi tuolla myös pari biisiä, mutta nimeä ei löydy listasta. Herra Rapu, otaksun. Ja mä olen siis tulossa.
Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle!
Herra Rapu
29.12.2004 13:45:37 (muokattu 29.12.2004 13:46:07)

Mutta läski on liikettä. NÄkyy siis silloin. Pidän ne synttäribileeni sitten vaika saman apäivänä.

Paitsi hei, eikös bleakilla ole keikka nosturissa tai oranssilla tai jossain silloin? Tokkopa rapu silloin skulaa tuolla.

Salakka-orkesterin Oranssi-keikka siirtyi sopivasti -> 28. päivään, joten pääsee tuonne skulaamaan. Tosiaan samasta aiheesta on keskustelu jossain tuolla Metallipuolella. Tuo soittajalista on hitusen taas muuttunut..
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
MrQ
29.12.2004 13:56:56
Salakka-orkesterin Oranssi-keikka siirtyi sopivasti -> 28. päivään, joten pääsee tuonne skulaamaan. Tosiaan samasta aiheesta on keskustelu jossain tuolla Metallipuolella. Tuo soittajalista on hitusen taas muuttunut..

Näkökään ties itte paremmin.

Kerrassaan kummallista.
MrQ
03.01.2005 18:14:58
Ja tää ylös ja ilmoitusluonteista asiaa.

Luotettavilta tahoilta kuulin että ko. keikka on ollut lippupalvelun kolmanneksi myydyin keikka tällä hetkellä joka luettaneet siten että niitä kannattaisi nyt viimeistään käydä varaamassa tai ostamassa.

Ei sitten muuta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)