Aihe: Celestion-elementtien yhteistilaus Englannista
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
kulmahiomakone
21.12.2004 00:10:19 (muokattu 21.12.2004 00:21:59)
DIT: ei mitn.

Sittenkin sen verran, että täältä saisi vielä halvemmalla:

http://www.award-session.com/celestion_speakers.html

Noissa tarjoushinnoissa on nimittäin VAT mukana, joten vintage 30:n hinnaksi tulisi 56 ja puoli euroa... Greenback olisi normaalihintaisena suunnilleen saman hintainen mitä CPC:llä ja G12H taas V30:n lailla merkittävästi halvempi.
Lemmu
21.12.2004 07:39:23
No nyt menee pakka sekasin...
Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin)
kulmahiomakone
21.12.2004 12:47:54
"Award-Session Special Offers
Check out our Special 'End Of Year' Offers. Don't delay as offers ends midnight 30th December 2004 - No later reductions - Prices will revert to normal after this date. Prices include VAT - Carriage extra."
kulmahiomakone
24.12.2004 09:50:54
Tänään on viimeinen ilmoittautumispäivä. Fideltä olisi mukava kuulla tilannetietoja ilmoittautuneiden ja elementtien määrästä.
zzy
24.12.2004 18:32:32
Fide pitää meitä jännistyksessä siihen 23:59 asti :) Njuuh, infoa kaivattais kuitenki täälläkin, mutta en halua liikaa hoputtaa, kaippa sitä jouluna on pientä kiirettä. Toivottavasti tilaus nyt kuitenki onnistuu.
Fide
24.12.2004 22:19:54 (muokattu 24.12.2004 22:20:41)

=) ...lapset oottaa näköjään leluja niin kotona, kuin täällä netissäkin

...siis joka tapauksessa tilaus onnistuu osanottajamäärän suhteen, nyt vain jännätään, että tuleeko halukkaita liikaakin.

Mulla on kasassa tällä hetkellä jämpti 52 elementtiä, mikä siis on jo yksi yli sen rajan. Mutta ennakkoilmottautuneista en oo vielä saanu vahvistusta seuraavilta:

Tompsi
lucifer
man1ac
_Petri_

Kiireesti postia tulemaan, jos ette oo vielä laittanut

(jos ootte, ja mä oon vaan missannut, niin eipä hätiä... kaikki saamani postit on kyllä tallessa.)

Sen verran käytännöstä, että pistän tilaukseen sitovasti ilmottautuneille tässä parin päivän aikana massasähköpostituksena lopullisen vahvistuksen ja tiedot jatkosta. Jos postia ei oo teille tullu 27.12. mennessä, niin huutakaa lujaa =)

Ja lucifer, ku mietit sitä mun 2 euron varaa valuuttaheilahduksia kohden, niin olit oikeessa. Juttelin pankin tätien kanssa ja yhdessä todettiin, että euron marginaali per elementti on varsin riittävä marginaali, eli hinta tippu taas eurolla per elementti ;-)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+
orfus
24.12.2004 23:41:31
Ja lucifer, ku mietit sitä mun 2 euron varaa valuuttaheilahduksia kohden, niin olit oikeessa. Juttelin pankin tätien kanssa ja yhdessä todettiin, että euron marginaali per elementti on varsin riittävä marginaali, eli hinta tippu taas eurolla per elementti ;-)

Pistä vaan fide pari-kolme euroo per elementti sitä marginaalia että itelles jää kaikesta tästä duunista muutakin käteen kuin känsät.
kulmahiomakone
24.12.2004 23:58:31
Pistä vaan fide pari-kolme euroo per elementti sitä marginaalia että itelles jää kaikesta tästä duunista muutakin käteen kuin känsät.

Jää pari elementtiä, joten? Ja rahojen oli tarkoitus mennä yhdistykselle lahjoituksena...

Mä olen sen verran köyhä, ettei mulla ole rahaa lahjoitettavaksi saakka, saati hyväntekeväisyyteen. Työstä palkkioksi kyllä ja samaten muutamaan elementtiin. Sillä muutamalla eurolla opiskelija saa lämpimän aterian lisukkeineen.

Joulumieltä vaan sinnekin.
vale
25.12.2004 00:53:53
Ja Dead line ylitettiin...
Rock n' Roll is the only way to DIE
orfus
25.12.2004 01:00:19
Jää pari elementtiä, joten? Ja rahojen oli tarkoitus mennä yhdistykselle lahjoituksena...

Mä olen sen verran köyhä, ettei mulla ole rahaa lahjoitettavaksi saakka, saati hyväntekeväisyyteen. Työstä palkkioksi kyllä ja samaten muutamaan elementtiin. Sillä muutamalla eurolla opiskelija saa lämpimän aterian lisukkeineen.

Joulumieltä vaan sinnekin.

Ahaa, fide nettoaa tästä jotakin siis. Sittenhän homma on selvä. Tulin mukaan tähän vasta hiljakkain enkä tiennyt että mikä on homman nimi.

Mutta toivokaamme että saamme paketin elävänä Suomeen!
Fide
25.12.2004 01:08:10

Ahaa, fide nettoaa tästä jotakin siis. Sittenhän homma on selvä. Tulin mukaan tähän vasta hiljakkain enkä tiennyt että mikä on homman nimi.

Joo, mulle on luvattu kaks elementtiä vaivanpalkkaa

Mutta toivokaamme että saamme paketin elävänä Suomeen!

...nimenomaan... tässä se munkin suurin huoleni on...

mutta siis dead line umpeutui ja lopputulos on seuraava

-24 ennakkitilaajaa vahvisti, yhteensä 44 elementtiä

-10 jälki-ilmottautunutta, yhteensä 22 elementtiä.

jos tuo 51 elementin raja on todella tiukka sen kuormalavan suhteen, niin viisi jälki-ilmoittautunutta jää rannalle ruikuttamaan (odottamaan seuraavaa tilausta ;-)

Mutta arkipäivän tulen varmaan pirautan tuonne engelsmanneille ja kyselen kantaisiko se lava koko 66 elementin satsin. Eli perästä kuuluu.

Asianosaiset saavat jatkossa tiedotukset suoraan sähköpostiinsa. Vahvistus ja toimintaohjeet siis kolahtaa teille sähköpostiin ensi tiistaihin mennessä.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+
harez
25.12.2004 02:26:29 (muokattu 25.12.2004 02:28:57)

piruuttani kysyn vieläkö mahtuisi mukaan yhdellä 12" vintagella...? Tarvetta olisi vai odotanko seuraavaa erää.

- jaakko

Mod. huom: laitoin pysyväksi, ilmoittakaa nimimerkille Moderaattori sitten kun ei enää ole tarvetta threadille...
Fide
25.12.2004 20:59:31

Tämä kiittää ja kumartaa moderaattoreille =)

Mutta siis voin laittaa sut jonon hännille, mutta kun elementtejä on rivissä sen 64 ennen sua, niin aika huonolta näyttää. En usko, että engelsmannit saa juurikaan yli 55 niitä elementtejä siihen kuormalavalle... mutta kysyn nyt kuitenkin ja ilmoitan jos mahdut mukaan =)

TILAAJAT HUOM!!!!

Pistin jokaiselle sähköpostia, jossa on esillä se teidän haluamanne elementti ja ohm...

Tarkastakaa ne tiedot ja jos on reilassa, niin ei tarvitse reagoida. tilaus lähtee noilla tiedoilla. Mutta jos on pielessä, niin älämölö alkakoon.

Samoin jos olet tilaaja, etkä ole saanut postia, niin mulla on silloin väärä tai virheellinen sähköpostiosoite, kiireen vilkaan nosta meteli.

Sellaista... lisää tietoa sähköpostitse kun arki on koittanut.
Fide
29.12.2004 21:59:16

Panin tilaukseen mukaan mahtuneille justiinsa postia lopullisista hinnoista ja kyselyä vakuutuksesta. Lukekaahan postinne ja vastatkaa siihen, jos haluatte vaikuttaa meikäläisen diktaattorimaiseen tilauksenkäsittelytyyliin =)

(ja nyt on viimeistään hyvä hetki älähtää, jos postia ei ole kuulunut... kolme olen jo meinaan lähettänyt laajalla jakelulla)

Efunkelist, joko tulee perille?
Dareon
29.12.2004 22:33:30
Minä ainakin äänestän tuon vakuutuksen puolesta, uhraan kernaasti 1 euron. Ei niitä autojakaan turhaan vakuutella...
Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä.
skebajaba
30.12.2004 10:56:51
Minä ainakin äänestän tuon vakuutuksen puolesta, uhraan kernaasti 1 euron. Ei niitä autojakaan turhaan vakuutella...

sama juttu
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
Fide
30.12.2004 12:49:44 (muokattu 30.12.2004 14:03:55)

Lopulliset hinnat ja kuluerittely lähti justiinsa postiin.

Maksut tilille perjantaina, jolloin sen kolmen pankkipäivän säännön mukaan mun pitäisi päästä tekemään tilaus ens keskiviikkona.

uteliaille tiedoksi, että yhdelle elementille tuli nyt sitten hintaa 74,73 €

hinta sisältää
-elementin + alv 17,5%
-rahdin + alv 22 %
-rahtivakuutuksen ilman omavastuuta
-pankkikulut jopa pienellä pelivaralla
-meikäläisen voitelun kahdella elementillä

(kululaskelma omakuvana)

Jännityksellä odotetaan kuin tässä lopulta käy...
skebajaba
30.12.2004 16:34:40
nyt on rahat siirreety sun tilile, näkyy varmaan heti ku on nordea mullakin.
ja sit jään odottelemaan hyvää soundia...=)
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
Lemmu
30.12.2004 18:09:07
nyt on rahat siirreety sun tilile, näkyy varmaan heti ku on nordea mullakin.
ja sit jään odottelemaan hyvää soundia...=)

sama
Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)