Artsi90 28.12.2004 10:29:51 | |
---|
mä tein uuden aiheen kun en viittiny noita reiluu 450 sivuu lukeen. asiiaan.. ajattelin ostaa jossakin välissä uuen skeban ja kysyisin kokemuksia tosta Ibanez GRG 170DX BK -kitarasta ja sit line6 spider2 212 - vahvistimesta. vahvisimesta oon pienempää mallia koittanu ja on hyvä niin kai toi isompiki sitte on. mielummin kommentteja tosta kitarasta. kitooos. |
Twist 28.12.2004 12:29:48 (muokattu 28.12.2004 12:30:03) | |
---|
Olen ite kokeillut kitaraa kyllä... alkajalle se on aika jees vehje... spideri on kyllä hyvä valinta vahvistimeksi. Niin joo... Haku. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
ravensoul 28.12.2004 21:56:52 | |
---|
Itselläni on toi samainen keppi. Ihan ok hintaisekseen kaiketi. Hyvä kaula ja otelauta, kapea ja liukas soittaa. Pitää vireen hyvin, ellei kampitemppuile. Niin, ja onhan se nättikin. :) Sitten ne huonot puolet. Mikit on huonot. Kyllähän niillä soittelee ja säröllä ihan ok, mutta mutta.. No, voihan ne vaihtaa. Ja talla ei siis kelluvana pidä virettä, jos intoutuu revittelemään. Mut eiköhän sen saa blokkaamalla toimiin edes toiseen suuntaan, tai laittaa sit täysin lukkoon (sen operaation aion täs joku päivä tehdä, joten ei vielä kokemusta siitä). Minulle -- v**tuillaAN! |
mä tein uuden aiheen kun en viittiny noita reiluu 450 sivuu lukeen... Haku. BTW. itse selasin pari päivää sitten läpi kaikki kitarakamat-osaston tylsyyksissäni... |
Joees 29.12.2004 02:02:30 | |
---|
mä tein uuden aiheen kun en viittiny noita reiluu 450 sivuu lukeen. asiiaan.. ajattelin ostaa jossakin välissä uuen skeban ja kysyisin kokemuksia tosta Ibanez GRG 170DX BK -kitarasta ja sit line6 spider2 212 - vahvistimesta. vahvisimesta oon pienempää mallia koittanu ja on hyvä niin kai toi isompiki sitte on. mielummin kommentteja tosta kitarasta. kitooos. Kohta niitä sivuja on 500 ja sitten vielä vähemmän jaksetaan lukea ja sitten koko paska on tukossa. No, ehkä ei ainakaan toivottavasti. Mutta kuitenkin, kannattaa selailla niitä vanhojakin kun sieltä löytyy päteviä juttuja ja hyviäkin keskusteluja. Ehkä mä en ole paras ihminen tästä valittamaan mutta kuitenkin. Groooove is in heart! |
kimurantti1 29.12.2004 03:19:47 (muokattu 29.12.2004 03:24:15) | |
---|
mä tein uuden aiheen kun en viittiny noita reiluu 450 sivuu lukeen. asiiaan.. ajattelin ostaa jossakin välissä uuen skeban ja kysyisin kokemuksia tosta Ibanez GRG 170DX BK -kitarasta ja sit line6 spider2 212 - vahvistimesta. vahvisimesta oon pienempää mallia koittanu ja on hyvä niin kai toi isompiki sitte on. mielummin kommentteja tosta kitarasta. kitooos. Jos sulla on varaa ostaa tuo kalliimpi Line6:sen Spider, niin neuvoisin samantien investoimista hieman kalliimpaan kitaraan. Hintaahan tuolla mainitsemallasi ei käsittääkseni ole kuin muutama sata euroa. Noissa halvemmissa Ibanezeissa tuntuu olevan joskus hieman kehnojakin yksilöitä liikkeellä. En tosin tiedä uusimmasta vuosimallistosta kun en ole paljoa testaillut. Laitat siihen saman verran lisää, niin saat kitaran jolla jaksaa soittaa ensimmäisenkin vuoden jälkeen. (Olettaen tietysti, että kitaran osto ei nyt ole sinulle äkillinen päähänpisto jonka hylkäät nopeasti=). Ensi kerralla osaat sitten käyttää hakua=) On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
Spez 29.12.2004 05:21:07 | |
---|
Mitään spidereitä.. Roland Cube niin et pety. Jason Becker. |
Robert 29.12.2004 06:01:52 | |
---|
Mitään spidereitä.. Roland Cube niin et pety. Ei Spiderissa mitään vikaa ole. Allekirjoitus |
Jucciz 29.12.2004 12:13:38 | |
---|
Ei Spiderissa mitään vikaa ole. No ei... paitsi soundi ja ulkonäkö järkyttivät ainakin allekirjoittaneen pysyvästi. Ei riitä voimasanat kuvaamaan. Okei, vahvistimen ulkonäkö on sinänsä mitätön seikka, jos se kuulostaa hyvältä, mutta sitten taas toisaalta... |
Strutsi 29.12.2004 15:26:45 | |
---|
Kannattaa ostaa prestige-sarjan ibanezeja. Tavallisissa on vähän huonot mikit. Olen täysin tyytyväinen tällä hetkellä omistamaani RG2620:n "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Spez 29.12.2004 18:41:54 (muokattu 29.12.2004 18:43:34) | |
---|
Okei, vahvistimen ulkonäkö on sinänsä mitätön seikka, jos se kuulostaa hyvältä, mutta sitten taas toisaalta... Niin, ja cubessa on tosiaan vielä spideriä paremmat soundit. Ainakin hevin soittelua ajatellen. En ymmärrä miten line6:n heebot ovat onnistuneet luomaan niin järjettömän epädynaamisen surinasärösuhinan, vielä vähemmän ymmärrän heitä jotka tälläisestä soundista maksavat.. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Cubessa on sentäs kunnon soundit, ja todella tuhti soundi kun ajattelee hintaa ja kokoa. Kokeilemalla itse se tietty viimeistään selviää, mutta älä mitään spideriä mene ostamaan suoralta kädeltä ennenkuin olet cubea koittanut. Jason Becker. |
Robert 29.12.2004 21:17:15 | |
---|
No ei... paitsi soundi ja ulkonäkö järkyttivät ainakin allekirjoittaneen pysyvästi. Ei riitä voimasanat kuvaamaan. Okei, vahvistimen ulkonäkö on sinänsä mitätön seikka, jos se kuulostaa hyvältä, mutta sitten taas toisaalta... Myönnän kyllä että joku putkivahvistin hakkaa Spiderin mennen tullen, mutta kyllä tuon aloittelijalle silti luulisi kelpaavan. Ja säröt nyt on 100 kertaa paremmat kuin Valvestate VS100ssa, jonka aikaisemmin omistin. Eikä minulle ole kukaan tullut vielä sanomaan, että "onpas sulla paska soundi." Ja noi Spiderin vilkkuvalot on just mageet! =D Allekirjoitus |
Jucciz 29.12.2004 21:55:53 | |
---|
Eikä minulle ole kukaan tullut vielä sanomaan, että "onpas sulla paska soundi." Yleensä suomalaiset ovat niin ujoja etteivät sano asioita niinkuin ne ovat, päin naamaa. Ja noi Spiderin vilkkuvalot on just mageet! =D Parasta Line6-tuotteissa ovatkin ne valot. Ne eivät kuulosta huonolta. :) |
Robert 29.12.2004 22:14:58 | |
---|
Kyllä Toyotalla pääsee kauppaan ja takas, mutta kivempi se on BMW:llä huristella. Nyt siirryin vertauskuvalliseen kerrontaan... Kyllä tuo Spider ajaa asiansa. Sillä saa treeniksellä ääntä, ja kyllä se keikallakin pelittää. Harva ihminen oikeasti kuulee mitään eroa vahvistinten välillä. Paitsi kitarakamat-palstan käyttäjät =P Tämä nyt on vähän sama asia kun Kimi Räikkönen menisi kitisemään päiväkodin mäkiautokisaan, että "vittu teillä on paskat vehkeet täällä." Eri ihmisille riittää eri asiat... Allekirjoitus |
mikko1 29.12.2004 22:36:00 | |
---|
Paitsi kitarakamat-palstan käyttäjät =P
Oon huomannut kanssa, että tämä kansanosa on sangen vaativaa ja sanoisinko... putkikatseista väkeä.
"Dimebag" Darrell Abott 1966-2004 R.I.P |
Artsi90 30.12.2004 18:43:15 | |
---|
Jos toi kitara on nyt niin huono niin mikä ois hyvä hieno ja mielummin halvemmasta päästä ku mulla ei oikeen oo varaa ostaa sellasta 5000 eken kitaraa. |
Jimi 30.12.2004 19:31:00 | |
---|
Paitsi kitarakamat-palstan käyttäjät =P Tämä nyt on vähän sama asia kun Kimi Räikkönen menisi kitisemään päiväkodin mäkiautokisaan, että "vittu teillä on paskat vehkeet täällä." Eri ihmisille riittää eri asiat... Hahaha. oonki jo odottanu et joku vihdoinki sanois tän täällä... juu näin se on. täällä on ihmisillä ihmeellinen asenne kaikkeen mitä heillä ei ole tai ei ole ollut. kaikki mitä ei omista on ihan kuraa. I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |
Jumina5/6 30.12.2004 20:11:53 | |
---|
Muistaakseni kokeilin tuollaista jossain, ja ihan hyvältä se vaikutti. Paitsi että jossain vaiheessa joudut/haluat vaihtaa siihen ainakin tallamikin. Tosin niin joudut/haluat muihinkin tuon hintaluokan kitaroihin. "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |