Aihe: Parhaat spiikit
1 2 3 4 5 6 7 824 25 26 27 28
Kabanossi
20.11.2003 13:18:03
Vaikka olen nähnyt Martti Servon viisi kertaa en voi kuin ihmetellä miehen "spiikki-varastoa". Olen nauranut vedet silmissä miehen juttuja. Viimeksi Ruis-rockissa muistuu mieleen, kun Martti innostui tanssahtelemaan soittelun ohella ja vanhasta puvun takin taskusta tipahti joku kasetti lavalle. Biisin loputtua Martti äimisteli, että mikäs se sieltä lennähti ja kertoi yleisölle, että yleisö on juuri todistanut syntymän ihmeen. Nimittäin Martti on juuri muninut kasetin. Kyseessä oli ilmeisesti heidän vanha demonsa, jota Martti ei sitten suostunutkaan heittämään yleisölle, koska pelkäsi telovansa jonkun sairaalakuntoon.

Martin spiikkejä on mahdotonta yrittää selittää, koska hänet on nähtävä livenä!
Reddie
20.11.2003 14:37:01
"Haistakaa paska jo sen Paranoidin kanssa!"

ASIAA!!! JES!!! VIHDOINKIN JOKU SANOI SEN ÄÄNEEN!!
Tilanne on traagisuudessaan koominen
Formed - Nu-metallia suomesta
ei muusikkoa raittiimpaa
20.11.2003 22:50:22
Rautiaisen Timo pisti sitcomina tuskassa:
"turhaa niitä pulloja tänne lavalle heitätte, kyllä me tästä kohta lähdetään. Noin puolentunnin päästä."
Istui aika hyvin tilanteeseen.

ja vähän samaa sarjaa oli mitä laulajamme heitti ekalla keikallamme:
"Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei tämä keikka ole mikään oikea keikka. Meillä on enää soittoaikaa 45minuuttia. No esitämme teille vielä 5kappaletta".
(keikka kesti kokonaisuudessaan reilu puoltuntia.)
___Ozzy
21.11.2003 12:05:06 (muokattu 21.11.2003 12:05:53)

Aika paha ;) tuo pitäs kyllä muistaa. Oispa vaan tienny kun käytiin kokeilu mielessä hääkeikalla niin sielläki joku kehtas kysyä legendaarisen "soittakaa paranoid". Kyllä oli hauskaa!

Ainaisesta 'soittakaa paranoid' huutelusta innostuneena spiikasin kerran keikalla ennen kaikkia biisejä tyyliin: 'Seuraavaksi Paranoid'

Oli hupaisaa. Yleisölläkin.
njaa...
XernaX
21.11.2003 15:34:14

Ainaisesta 'soittakaa paranoid' huutelusta innostuneena spiikasin kerran keikalla ennen kaikkia biisejä tyyliin: 'Seuraavaksi Paranoid'

Saman taisi tehdä Kotiteollisuuskin Satu Peikoista-kipaleen kanssa joskus jossakin.
Follow The Raper
HC-Audio
21.11.2003 22:58:05

Billy: Are you ready to rock!?
Yleisö: Yeah!
Billy: Well, you are in wrong place

on se vaan sellanen nero. Voisko parempaa jätkää enää olla? sillä on kyllä superbändin rakentajan aineksia
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia"
Avon
21.11.2003 23:38:13
Danko Jones on ollut, niillä parilla keikalla mitä olen nähnyt, aikamoinen moottoriturpa. Hillitöntä gospelia.

Suomalaisista Boomhauerin Krappala, silkkaa stan-up komiikkaa. Siinä kyllä on iso osa senkin bändin viehätystä. Keikoilla on niin perkeleen hauskaa, mutta ei se kotona kuunneltuna oikein lähde...
A little less conversation, a little more action.
Emplate
22.11.2003 11:22:03

Tuossa viime syksynä tuli mafialta CMXn Tornion keikka. Siellä sitten kuulu joka biisin välissä huutavan sama känninen äijä "Soittakaa Lapsi!". Kun kaveri huusi tämän jotain kymmenettä-viidettätoista kertaa kyseisen illan aikana, Yrjänä totesi turhautuneen kuuloisena: "Soittakaa ambulanssi". Mielestäni se oli hassu :)
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Hanok
22.11.2003 13:45:50

Jep, sillä vähintäänkin tuhatpäisellä laumalla.

Mulla on muuten tuo teidän settilista: Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid...
fifehole
25.11.2003 13:32:28

Tuossa viime syksynä tuli mafialta CMXn Tornion keikka. Siellä sitten kuulu joka biisin välissä huutavan sama känninen äijä "Soittakaa Lapsi!". Kun kaveri huusi tämän jotain kymmenettä-viidettätoista kertaa kyseisen illan aikana, Yrjänä totesi turhautuneen kuuloisena: "Soittakaa ambulanssi". Mielestäni se oli hassu :)

Olisitko kuullut väärin? Jospa se huusi"Soittakaa taxi", suht vanha juttu mutta oikeassa paikassa hauska.
Head for an eye
Emplate
27.11.2003 20:25:11

Olisitko kuullut väärin? Jospa se huusi"Soittakaa taxi", suht vanha juttu mutta oikeassa paikassa hauska.
Niin, en ole varma, että kumpaa tarkoitat että olisi noin huutanut, mutta se on ainakin varma, että yleisön edustaja huutaa "soittakaa Lapsi", sillä se on eräs CMXn vanhoista HC-klassikoista ja etpä varmaan voi mennä CMXn keikalle, jossa joku ei huutaisi jotain Lapsesta. Ja kyllä se Yrjänäkin mielestäni jotain ambulanssista mainitsee. Ainakin näin olen kuullut joka kerta, kun kyseisen keikkatallenteen olen läpi kuunnellut.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Hyla
27.11.2003 23:56:45
Niin, en ole varma, että kumpaa tarkoitat että olisi noin huutanut, mutta se on ainakin varma, että yleisön edustaja huutaa "soittakaa Lapsi", sillä se on eräs CMXn vanhoista HC-klassikoista ja etpä varmaan voi mennä CMXn keikalle, jossa joku ei huutaisi jotain Lapsesta. Ja kyllä se Yrjänäkin mielestäni jotain ambulanssista mainitsee. Ainakin näin olen kuullut joka kerta, kun kyseisen keikkatallenteen olen läpi kuunnellut.

Itse olen enemmänkin kuullut livetallenteilla ja niillä parilla keikalla, joilla olen ollut, huudettavan Mattia:)
___Ozzy
28.11.2003 13:39:34

Jep, sillä vähintäänkin tuhatpäisellä laumalla.

Mulla on muuten tuo teidän settilista: Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid, Paranoid...

JUMAGEGG! Mäkun mietin, jottakos mihin helskutaan se juliste joutu... Sullahan se. Olin onnellisesti unohtanut, että sä sen siltä kannoit pois. Taisi unohtaminen johtua liiallisesta kaatamisesta...

Yleisöä oli vähintään muuten se tuhat...
njaa...
anttipi
30.11.2003 19:37:00

WASPin Blackie Lawless vetäsi jollain livelevyllä jotain tyyliin: "You wanna get some PUSSY tonight? You gotta Fuck Like A Beast!"
Minstrel
04.12.2003 14:33:18
Erään paikallisbändin spiikki: "Tervetuloa avaruuspolku kahteen" ja sitä seurannut kosketinintro aiheutti varsinkin ensimmäisellä kerralla aika pahan repeämisen. Kaikki paikalla olleet tietävät miksi. Terveisiä bändille.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Mättöpiiska
04.12.2003 20:39:22
Tarotin Marco, jollain festarikeikalla:
"Kuinka moni täällä tykkää Zen Cafesta?"
(Osa yleisöstä: "Jee!")
"Painukaa VIIIITTUUUUUNNNNHH!!"

Sitten, en muista kuka, Nummirockissa 199?:
"Hei sinä kalsaripaitainen mies siellä metsän laidalla, muijas lähetti terveisiä, että se nukkuu vielä yhden yön meidän keikkabussissa"

Yhdeltä omalta keikalta, jota varten meitä pyydettiin harjoittelemaan 4-6 coveria kahden viikon varoitusajalla:
Kitaristi: "Seuraava biisi on meidän albumilta Black, Nothing else matters -niminen pläjäys ja mä oon sen ihan itte tehny."
Laulaja: "Niin oot."
Yleisöstä joku: "Metallicaaaa!!"
Kitaristi: "Mikä vitun metallica?" ...ja sitten soitettiin oma biisi.

Toinen:
Laulaja: "Täällä eturivissä yksi herra pyytää soittamaan rockia mutta tiedätkö mitä? Sitä sinä et tule saamaan, sillä nyt soitamme Shakiran Under.. nöö nöö jotain, ja se on jazzia." ...sitten taas oma biisi.

Kolmas:
Kitaristi (helvetin kiree madonna-napapaita päällä): "Ainoo joka täällä on homon näkönen oot sinä!" ja osoittaa etummaiseen herraan.
Tässä lauseessa on kirjoitusvirha.
Viljo
09.12.2003 20:03:30

juu laulaja alotti kerran keikan aika hupaisasti:
"Joo myö ollaan vissiin Pervormanssitaitteilijat"
V.A.I
juici
10.12.2003 10:14:07

Krist: There's a party in your mouth.. You are all invited to come in...
"And now for something completely different..."
mr_b
13.12.2003 23:09:11

Suomalaisen kevytindustrialjotakin-yhtye Infektion laulaja veti tälläisen tunnelmannostattajan joskus Tavalla:

"Tää seuraava biisi on omistettu mun isälle, joka kuoli eilen."

Ja yleisö ei huutanut "JEE!!!"...
And that's the way it is. Even when we're pissed.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)