jussiohman 01.04.2004 15:24:14 | |
---|
Kosketinsoittaja paljastui homoksi. Koitin erottaa tyypin ja muut suuttus mulle. Bändi paskaks. HOHO! Kunnon äijä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Tympee Huttunen 02.04.2004 08:31:19 | |
---|
Ensi kerralla lentää äijä pihalle ellei ymmärrä mun huonoa huumorintajua ja aprillipiloja! " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Eddy 04.04.2004 16:31:43 | |
---|
Kosketinsoittaja paljastui homoksi. Koitin erottaa tyypin ja muut suuttus mulle. Bändi paskaks. Elton John vetäny teidän bändissä? Koskettelen soittimia... |
OlaVi_K 05.04.2004 01:45:15 | |
---|
Bändin hajoamisen pistäminen intin syyksi on kyllä jokseenkin naurettavaa.Meillä on nyt kolmas jäsen paraikaa intissä 9kk pestillä,itse olin myös 9kk ja pianistimme(entinen jäsen,ei eronnut intin takia)oli 12kk palveluksessa eikä se loppujen lopuksi vaikuttanut sen enempää treenaamiseen.Vaikka itselläni oli kokoajan 2vko kines päällä,joskus jopa 3vko,sovittiin treenit aina mun lomien mukaan.Puolet porukasta ei edes asunut paikkakunnalla vaan osa tuli jopa 400km päästä soittelemaan.Nyttemmin bändi on "hajonnut" muttei suinkaan intin takia vaan motivaation ja bändin eteen uhrautumisen takia(ei koske kaikkia jäseniä) ja sinäänsä ikävää koska studioaika levyntekoa varten on ollut jo varattuna pitkään eikä sitä voi perua,saa nähdä mitä siellä sitten nauhotellaan.Ikävää on myös se,että suurin motivaation puute oli jäsenillä jotka asuivat lähimpänä treenikämppää,eikä niillä jotka tulivat kauempaa.Mutta ehkä toi hajoaminen ei ole oikea sana bändin kohdalla,ollaan tultu vaan siihen pisteeseen että on aika katsoa ketä OIKEASTI kiinnostaa ja ketkä ovat vakavissaan jatkon kannalta ja halukkaat tottakai jäävät ja muut voidaan suoraan karsia pois jos ei kiinnosta,eli jossain määrin aloittaa bändin kanssa alusta,ehkä eri miehityksellä,ehkä ei.Saattoi mennä osittain off topic mutta kuitenkin. Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. |
Teemu Tee 06.04.2004 10:59:24 | |
---|
Kertokaa ex-bändienne hajoamisen syitä. Ihan mielenkiinnosta. Ja lyhyesti, kiitos. 12 vuotta on nyt vedetty samalla rungolla. Alkuperäinen kosketinvelho lähti ammattikehiin muutama vuosi sitten, paikkaaja löytyi bändin sisältä. Kitaristi-original taas kyllästyi/ kiinnostui muista asioista ja lopetti pari vuotta aikaa. Silloin tilalle saatiin heti paikkaaja ja pikapikaa vielä toinenkin kitaristi. Gyl meil ain o hyvi' Tyhjän saa pyytämättäkin |
paristo 22.04.2004 15:38:54 | |
---|
Rectum Brothers 1999. Venäläinen sotakoira söi basistin. Kitaristi ajoi yhteen lehmän kanssa mopolla ja menetti rytmitajunsa. Rumpali söi sieniä ja muutti Ugandaan. hehee.. :D Selvästi pidemmälle.. |
wiggy 24.04.2004 16:48:28 | |
---|
Vuokranantaja vuokrasi treenikämpän Johanniitoille ja antoi meille fudut. joopa joo, jaapa jaa, trallallaa |
rakki 01.05.2004 12:34:24 | |
---|
Bändi nousujohteessa, kunnes kuvioihin astuivat miehet. (olimme tyttöbändi, vaikka en tuota sanaa mielelläni käytäkään) Osalle bändistä ei aikaa riittänyt kahteen asiaan yhtäaikaa, niinpä bändi jäi. Fiduddaa edelleen. Vaikka kyllähän siinä ilmeisesti soittohalut katosivat loppuvaiheessa itse kultakin. Bändi oli kasassa vajaat kaksi vuotta. Hajosi tämän vuoden tammikuussa. Molo homma. I have something against you. |
Aksu89 17.05.2004 18:42:43 | |
---|
Muut kuin kitaristit eivät jaksaneet. Samoin kuin aikasempi. Ei riitä tota pitkäjänteisyyttä, parit treenit oli No comments. |
päänahka 17.05.2004 19:27:29 | |
---|
Intti testaa jengin kiinnostuksen bändiin. Sen jälkeen näkee, oisko hommasta tullu pidemmän päälle mitään. Meidän kolmesta jäsenestä kolme palveli 9 kk spolleina, melko säännölliset ginekset. Treenejä vedettiin aina kun ehti. Nyt on taas menossa askel eteenpäin. Soolot on perseestä. |
Eka bändi hajos siihen kun rumpali ei voinu koskaan tulla treeneihin, kun se oli aina niin kännissä tai krapulassa. Basistia ei huvittanu muu kun soittaa jotain suomipoppia. Laulajan kaikissa sanotuksissa oli jotain näkymättömiä miehiä ja pullakestejä. |
Steve McBeach 30.12.2004 18:40:34 | |
---|
Armeija Krapula Työkiireet Toiselle paikkakunnalle muutto jne. Nuo kaikki siis vaikuttivat siihen, että edellinen bändini hajosi. Yli vuosi nyt ilman bändiä, eikä kyllä aluksi tehnyt mieli mihinkään toiseen bändiin hakeutua. Nytkin kyllä soittaisin mieluiten tuon vanhan kokoonpanon kanssa, kun kaikki ovat sentään ennestään tuttuja kavereita, mutta eipä niitä enää taida soittamaan saada. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
jussiohman 30.12.2004 19:20:19 | |
---|
Älkää ihmiset menkö sinne armeijaan. "Kasvanut olen +10 cm, painoa tullut lisää varmaan 15 kg, penkkitulos noussut varmaan 25 ja hauiskin on kyllä kasvanut." -axeman |
juici 30.12.2004 21:16:46 | |
---|
Älkää ihmiset menkö sinne armeijaan. Älkää lopettako bändiä armeijan takia paremminkin. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
käsi 31.12.2004 01:17:38 | |
---|
musiikilliset erimielisyydet. minä olin liian diktaattorimainen. muilta loppui innostus, ja ajauduttiin riitoihin vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
Wk 01.01.2005 20:00:45 | |
---|
Opiskelut, armeija... -[ BoneGrinde ]- |
strophe 01.01.2005 23:33:12 | |
---|
Bändi jakautui kahtia pari kuukautta sitten, kummatkin kitaristit lähdimme, ei enää homma kiinnostanut pätkääkään. Tekosyiksi annoin opiskelukiireet ja tuleva intti (eli nyt 10. päivä), mutta todellinen syy oli uuden laulajan rajoittuneisuus. Ei jaksa vääntää paskaa, jos ei ole hätä. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
Czar 04.01.2005 00:19:00 | |
---|
Eka bändi hajosi siihen, että turhauduin basistiin, joka ei viitsinyt opiskella sitä basson soittoa. Minä lähdin ja muut eivät jatkaneet. Tämä samainen basisti aloitti vuosi sitten tässä uusimmassa bändissäni, mutta multa meni hermo kun mamma päätti sitten läheteä LASKETTELEMAAN eikä viitsinyt ilmottaa ettei tule treeneihin. Ja miks h*lvetissä pitää lähteä laskemaan just samana päivänä kun on treenit? Seuraava bändi hajosi siihen, kun rumpali ei päässyt kertaakaan treeneihin (oli jossain vierotushoidossa) ja toinen kitaristi turhautui. Olimme jopa puoli vuotta kasassa. Seuraava bändi hajosi aikataulu ongelmiin. Nykysessä bändissä basisti lähtee ensi maanantaina inttiin...ja meikäläisellä saattaa olla paikkakunnanvaihdos väliaikaisesti tiedossa...tarkoituksena on jatkaa kuitenkin niin kauan ku pystytään ja pidetään homma sitten vaikka projekti mielessä pystyssä jos ei muuta. |
EkiEkiEki 04.01.2005 11:36:54 | |
---|
Meikän eka bändi (Espanjassa) hajosi siihen kun kitaristi lähti Jenkkeihin, minä Suomeen ja rumpali jäi Espanjaan. Löytyy vielä vanhat kasettidemot liveäänitettynä. Ei intti ole todellakaan mikään syy hajoamiseen. Meilläkin nyt jo toinen jäsen siellä. Keikkailua kyllä rassaa muttei muuten, no joo, vähän treenailuakin. |
Sunna 04.01.2005 20:43:06 | |
---|
Älkää lopettako bändiä armeijan takia paremminkin. menkää sivariin |