Antti1997 26.12.2004 23:40:10 | |
---|
Yön spektaakkelimainen keikka Raumanmeren Juhannusfestareilla on ollut useana kesänä yksi vuoden odotetuimmista rocktapahtumista. Olli Lindholmin lisäksi lavalla solisteina esiintyvät Anna Eriksson ja Jussi Hakulinen. Anssi Tikanmäen johtama jousiorkesteri tuo uusia sävyjä Yön kuolemattomiin lauluihin. Konsertti päättyy näyttävään ilotulitukseen. RMJ2004LIVE. www.yle.fi/raumanmeri Tänne sitten keskustelua keikasta.. "Naama umpeen kun minä olen oikeassa!" -hanuristi |
el Bastardo 26.12.2004 23:51:51 | |
---|
Justiinsa alkoi. Oon kyllä pitänyt Yön festareikeikoista - ne on just sellaisia puolimaagisia hetkiä - yö (huom. pieni alkukirjain) viilenee, humalatila on vakiintunut miellyttävälle tasolle, hengitys huurua, bändi vetää hittiä hitin perään ja porukka laulaa mukana, minäkin. Yö on vuosien varrella tehnyt vaikka miten hitosti hyvää kamaa. |
Jani The Rock 27.12.2004 00:38:10 | |
---|
Että oikein spektaakkelimainen. The road never ends for me, kid. |
el Bastardo 27.12.2004 00:41:20 | |
---|
Lindholmin ja Eriksonin Särkyvää-duetto kuulosti kyllä mun korviin aika särkyneeltä. :| |
Rattata 27.12.2004 07:42:41 | |
---|
Katselin alkua ainoastaan siitä syystä kun ei siihen mennessä ollut vielä väsy tullut puseroon. No, hirveetä paskaahan se oli. Ei mikään yllätys vissiinkään. "Mä runkkasin ekan kerran ku luin yhtä Stephen Kingin kirjaa ja siinoli kuvaus yhen muijan alakerrasta. Se oli kyllä semmonen hetki, että huh huh. "Näin tää siis tapahtuu!" Oli ne ekat viikot aikamoista menoa." - Derek Riggs |
Larry 27.12.2004 10:03:25 | |
---|
Katselin alkua ainoastaan siitä syystä kun ei siihen mennessä ollut vielä väsy tullut puseroon. No, hirveetä paskaahan se oli. Ei mikään yllätys vissiinkään. Komppaan. Olli on susipaska laulaja ja se kitaristin yltiömäinen tilutus kävi hermoille ekasta kappaleesta asti... ja siinä vaihessa meni töllötinkin kiinni. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
bedlam 27.12.2004 10:09:02 (muokattu 27.12.2004 10:09:54) | |
---|
Vaikka maalaisjuntti pohjimmiltani olenkin, niin Yö, Popeda ja Klamydia (muunmuassa) ohittavat jo sen terveen junttiuden rajat. http://www.mikseri.net/kiasma |
superfly 27.12.2004 10:44:14 | |
---|
Vaikka maalaisjuntti pohjimmiltani olenkin, niin Yö, Popeda ja Klamydia (muunmuassa) ohittavat jo sen terveen junttiuden rajat. Samaa mieltä. Ja sitä laulajaa mä en ymmärrä olleskaan. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Kimmo72 27.12.2004 11:35:02 | |
---|
Joo ei kyllä duetto Annan kanssa oikeen toiminu. Stemmat oli vähän "sinnepäin". No mutta Anna oli edelleen kaunis :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Skebaholikko 27.12.2004 12:17:46 | |
---|
Jostain syystä mie en enää koskaan pysty kuuntelemaan Joutsenlaulua ilman notta mieleen tulee takakenossa oleva Nahkis, suonet pullistava Gary Moore-irvistys naamallaan, suu ja silmät apposen auki kiljumassa elämänkipujaan ulos säröisellä Bon Scott-falsetolla: "TUO TUSSSHHHKA KIIIINNIIIISSSSAAAAAAAAAA............GENET VAIN HHHALUAAAAAAAAAAAAAA!" Kyllä se miitti oli hauskaa aikaa:) - Darrell Lance Abbott, a.k.a. Dimebag Darrell
August 20, 1966 - December 8, 2004 - R.I.P. Riffmeister! |
sirdickyj 27.12.2004 13:28:34 | |
---|
Kauheeta paskaahan tuo oli, Jussin laulut oli rankasti autotunetettu kohdalleen, oikein "hörppäs" se efekti kun meni päälle. Eivät olleet silti kaikkea pystyneet korjaamaan. Ja soitto ei svengaa, eikä oikeen voikaan svengata, kun ne biisit on semmosia sahauksia. Soitto toimi rutiininomaisesti heillä, vaikkei tuo Yö soitannollisesti mikään maailman parasd bändi olekaan. Mutta kun se laulu on NIIN hirveää kuultavaa. Ja Yön musahan on rockiksi naamioitua iskelmää, no onko siinä sit jotain pahaa, ei kai kun jengi tykkää. Ja pisteet kyllä kelle hyvänsä, joka tekee 25v keikkaa ja on silti edelleen innoissaan hommista, tai ainakin osaa antaa lavalta käsin semmoisen kuvan että olis. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Firon 27.12.2004 14:23:24 | |
---|
Ollin lauluäänestä tulee kyllä paikoitellen hämäävän paljon mieleen Matti Nykänen. |
paranoid android 28.12.2004 14:42:40 | |
---|
On se varmaan maailman huonoin bändi. Nahkaliivit paukkuu. |
Deeku 28.12.2004 15:43:42 | |
---|
On se varmaan maailman huonoin bändi. Hyvä kommentti tv - esiintymiseen täydellisine perusteluineen. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Artu Pupunuss 28.12.2004 18:53:44 | |
---|
Hyvä kommentti tv - esiintymiseen täydellisine perusteluineen. Okei tässä tulee: se keikkahan oli vitun paska, koska se oli niin helvetin perseestä. What doesn't kill you, makes you wanna die! |
Rattata 28.12.2004 19:07:47 (muokattu 28.12.2004 19:08:02) | |
---|
Okei tässä tulee: se keikkahan oli vitun paska, koska se oli niin helvetin perseestä. Hoho! Mahtava perustelu! Oikeasti. Koska olen täysin samaa mieltä. "Mä runkkasin ekan kerran ku luin yhtä Stephen Kingin kirjaa ja siinoli kuvaus yhen muijan alakerrasta. Se oli kyllä semmonen hetki, että huh huh. "Näin tää siis tapahtuu!" Oli ne ekat viikot aikamoista menoa." - Derek Riggs |
Kyllä nyt tuli pojille tr00-pisteitä ropisemalla. En häpeä sanoa, että Yöllä on vuosien kuluessa ollut paljon hyviä biisejä ja Olli on symppis. Nykytouhu bändillä nyt vaan on mitä on, eikä tiettyjen kappaleitten runsas radiosoitto ole ainakaan lisännyt kiinnostustani Yöhön, Eppuihin ja kumppaneihin. ALL WORK AND NO PLAY MAKES JACK A DULL BOY. |
Vilhelmus 29.12.2004 01:03:36 | |
---|
Onpa taas kommentointi asiallista. Mutta joo, katoin sitä toisella silmällä vain aina välillä, koska siitä ei välittynyt mitään ja laulu kuulosti todellakin aikas sikahuonolta, siis Ollilla. Varsinkin Annan jalkoihin hää jäi. Myöskään Daffyn soitosta en ole ikinä pitänyt. MUTTA: Olin paikanpäällä todistamassa tuota keikkaa ja se oli yksi uskomattomimpia ikinä todistamiani. Fiilis oli sellainen että sitä ei todellakaan voi sanoin kuvailla. En osaa edes selittää mistä se muodostui, mutta se jätti jalkoihinsa ontuvan laulun ja kaiken mahdollisen "junttiuden". Ei samoja juttuja puhuta.
Ei muuten samoja juttuja puhuta. |
Nimismies 29.12.2004 02:52:03 | |
---|
Lindholmin ja Eriksonin Särkyvää-duetto kuulosti kyllä mun korviin aika särkyneeltä. :| Aivan hirveää. Eikä Lindholm muutenkaan ole mikään hirveän hyvä laulaja. For those about to ballad - we salute you! |
NHR 01.01.2005 08:34:52 | |
---|
Mun mielestä se Ollin ääni sopii ihan hyvin useimpiin Yön biiseihin kyllä, vaikka semmonen puolisärkynyt onkin, mutta ei sitä jätkää saisi mitään duettoja päästää laulamaan kenenkään kanssa. Olis mieluummin vaikka antanut Annan laulaa yksin sen oman hittinsä. Ja kun on vielä suht tuoreessa muistissa ne Neumannin laulusuoritukset Dingon RMJ-taltioinnista, niin Ollin lauluhan kuulosti siihen verrattuna suorastaan taidokkaalta... |